Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #21 Del Skrevet 29. oktober 2009 Men de er jo så deilige disse typene, ikke sant? Overflod av selvtillit, frekk, skøyeraktig glimt i øynene etc. etc. Så kan dere være så føyelige som dere bare ønsker, føle seg begjært og være KVINNE! Mmmmm Høhø Det var litt av et glansbilde ja..Nei vet du..Det verste jeg vet er desse typene som skal gnikke seg inntil meg, ha meg på fanget og flørte. De virker desperate, og det er som regel de som går fra dame til dame, avvist gang på gang. Jeg liker ikke at de gnigger seg mot meg, hvem vet hva de har vært borti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 29. oktober 2009 #22 Del Skrevet 29. oktober 2009 jeg har ikke lest igjennom alle svarene du har fått her, men jeg vet hvordan det der er, jeg var der selv. trodde at de faktisk likte meg, men det viste seg gang på gang at det bare var for sexen`s skyld, og det ble ganske sårt fordi det gikk på selvtillitten. så jeg bestemte meg for å rett og slett og bli kostbar, jeg lærte meg som tiden gikk hvordan de gikk frem og kunne se forskjellen på om en mann var seriøs eller ikke. så da jeg kom i en situasjon der en mann viste interesse så bestemte jeg meg for å ikke rote eller ha sex med han på en stund, for å se om han var seriøs. når det hadde gått noen dager og etter noen besøk av han så spurte jeg han også rett ut hva hannes intensjoner var, og han forsikret meg om at han faktisk var intresert, betatt og var ikke ute etter noe tull. og vi er sammen fortsatt vi :rødme: jeg var noe veldig skeptisk i starten, men han har ikke tatt bena over skuldrene og sprunget enda så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 30. oktober 2009 #23 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg pleier bare å si det som det er. "Jeg kommer ikke til å ligge med deg i kveld, men du kan ta nummeret mitt hvis du vil, også kan du sende meg en melding i morra hvis du føler for det. Så får vi se hva det blir til. Feel free til å aldri kontakte meg hvis du bare vil ha noen å knulle i kveld". Har aldri opplevd at de ikke tar kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #24 Del Skrevet 31. oktober 2009 Takk for svar Må kanskje prøve å bli litt mer kostbar, men det er så vanskelig å holde seg unna en person, hvis man blir helt betatt med første blikk! Unngå å ligge sammen eller sitte på fanget hans når man blir så forelska med en gang. Men får prøve å ikke gjøre det første kvelden liksom og se om han tar kontakt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 15. november 2009 #25 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg synes dette er så vanskelig, for jeg vil ikke ha en kjæreste, men jeg vil heller ikke ha "bare" en fuckfriend. Jeg vil ha en som jeg kanskje kan gå på kino med, spise middag med, og sånne ting, og ha sex med Men jeg tror det er vanskelig å finne en sånn. Og jeg er litt redd for å bli sett på som "lett på tråden", da jeg gjerne flørter med gutter på byen, og kanskje til og med tar de med hjem, men egentlig ser jeg ikke noe galt i at ei ung, singel jente har det gøy med gutter fra tid til annen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 17. november 2009 #26 Del Skrevet 17. november 2009 Tror nok mye av det du skriver er hard facts, dessverre for oss jenter som gjerne får følelser for fyren mens han bare vil ha sex. Ja, dessverre. Er man som jente ute etter et forhold, så bør en ikke ha sex veldig tidlig i bekjentskapet. En mann kan fint klare å vente i en drøy måned, eller etter noen få dater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå