Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #1 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har vært litt uheldig med folk jeg har møtt, oftest på fest eller på byen. Det viser seg at de bare er ute etter sex, men det er ikke jeg, og blir litt trist. Kunne ikke på noen måte falle meg inn å ha sex med en jeg ikke likte eller var forelsket i. Hvordan kan man egentlig vite at den man snakker med i baren og blir med på nachspiel er ute etter noe seriøst? Kan jo risikere å skremme noen bort om man spurte rett ut første kveld... Treffer stort sett nye folk på byen eller på privatfester. Det hender jo at man ser noen attraktive folk på gata f.eks., men det passer liksom ikke helt å snakke rett ut til noen da. Er 19 år og har aldri vært i et forhold siden småskolen! Synes alle venninne mine har kjærester eller nettopp hatt en kjæreste. Vet jeg ikke har så mange års erfaring, men har så lyst å treffe en seriøs kar. Tror ikke jeg er noe spesielt annerledes enn andre på min alder, men kan jo være noe med meg som skremmer bort folk. Men skal legge til at 2-3 gutter har vært forelsket i meg, men dessverre var det ikke gjensidig fra meg da. Håper noen har noen tips <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 27. oktober 2009 #2 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Har vært litt uheldig med folk jeg har møtt, oftest på fest eller på byen. Det viser seg at de bare er ute etter sex, men det er ikke jeg, og blir litt trist. Kunne ikke på noen måte falle meg inn å ha sex med en jeg ikke likte eller var forelsket i. Hvordan kan man egentlig vite at den man snakker med i baren og blir med på nachspiel er ute etter noe seriøst? Kan jo risikere å skremme noen bort om man spurte rett ut første kveld... Treffer stort sett nye folk på byen eller på privatfester. Det hender jo at man ser noen attraktive folk på gata f.eks., men det passer liksom ikke helt å snakke rett ut til noen da. Er 19 år og har aldri vært i et forhold siden småskolen! Synes alle venninne mine har kjærester eller nettopp hatt en kjæreste. Vet jeg ikke har så mange års erfaring, men har så lyst å treffe en seriøs kar. Tror ikke jeg er noe spesielt annerledes enn andre på min alder, men kan jo være noe med meg som skremmer bort folk. Men skal legge til at 2-3 gutter har vært forelsket i meg, men dessverre var det ikke gjensidig fra meg da. Håper noen har noen tips <3 De fleste gutter er villige til å ligge med mange flere jenter enn de kunne tenke seg å være kjæreste med. Gutter er jevnt over mye ivrigere på sex for sexens skyld, derfor vil jenter gjerne få med seg gutter helt i toppsjiktet når man er ute på byen. Det gjelder enten du er kjempepen eller litt mer midt på treet. Det er en del jenter som misforstår og tolker det som at dette er gutter man har sjans på også for kjæresteforhold. For som jente vil du jo være nesten like kresen når det gjelder hvem du har sex med, så det er ikke så lett å forstå at guttene tenker helt annerledes på dette området. Men det gjør de altså. Derfor er det ikke nivået på guttene du drar med hjem fra byen som sier noe om hvor attraktiv du er, men guttene du blir kjæreste med. Hvis du går år etter år uten kjæreste og ingen av de guttene du har hatt sjans på har falt i smak kan det være at du er for kresen. Rett og slett. Endret 27. oktober 2009 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #3 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg forstår ikke hva som er vanskelig egentlig. Du møter en gutt, og så venter dere med sexen til dere har begge gjort dere forstått med hvor dere står, hva dere venter av forholdet. Jeg mener, du ligger jo ikke med gutten samme kvelden dere møtest om du er intressert i et forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 27. oktober 2009 #4 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg forstår ikke hva som er vanskelig egentlig. Du møter en gutt, og så venter dere med sexen til dere har begge gjort dere forstått med hvor dere står, hva dere venter av forholdet. Jeg mener, du ligger jo ikke med gutten samme kvelden dere møtest om du er intressert i et forhold.. Hadde det enda vært så enkelt. Selv er jeg såpass romantisk at jeg føler at det helst bør være full klaff på erotisk tiltrekning hvis dette skal være kvinnen i mitt liv, og da et det jo naturlig at man havner til sengs. Hvis vi ikke havner til sengs kan det enten skyldes at hun ikke er så tent på meg, og det er ikke noe godt tegn... eller at hun er tent, men er veldig opptatt av å gjøre ting etter boken, opptre slik hun har lært at pene piker skal opptre, og sant å si synes jeg ikke det ville vært så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 27. oktober 2009 #5 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg forstår ikke hva som er vanskelig egentlig. Du møter en gutt, og så venter dere med sexen til dere har begge gjort dere forstått med hvor dere står, hva dere venter av forholdet. Jeg mener, du ligger jo ikke med gutten samme kvelden dere møtest om du er intressert i et forhold.. Allerede da ville hun fått redusert sjansen hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 27. oktober 2009 #6 Del Skrevet 27. oktober 2009 TS, hør på cuckold. TS, spør fyren rett ut. Skal du bare pule meg for i kveld eller er du mer seriøs enn som så? Da vil du forbli singel for livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg gir opp kjærligheten. Skrevet 27. oktober 2009 #7 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ok jeg har møtt en gutt ute på byen. jeg ble med han hjem første dagen men vi hadde ikke sex.. og jeg sov med klærne på.. to dager senere møtte jeg han igjen og da ble jeg med han hjem for andre gang og vi hadde sex.. og sånn forsatte det i en måned vi møttes ute på byen og dro hjem til han og hadde sex.. når jeg fikk følser for han ville han ikke være i et forhold. så vi bestemte oss for å kutte ut kontakten siden jeg ikke bare ville være fuck friends med han. og det respekterte han.. så reiste han bort og var borte i 5 uker. etter ferien møtte jeg han igjen ute på byen og det ende opp med at jeg ble med han hjem igjen og hadde sex med han.. men han tekster/ ringer meg ALDRI! han bare snakker med meg når han møtter meg ute på byen.. en ting han sa til meg var at jeg var et dilemma i livet hans siden han ikke ville være i et forhold. men han likte meg veldig godt. Men nå har jeg bestemt meg neste gang jeg ser han ute på byen skal jeg si til han rett ut jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre. En annen gutt jeg møtte ute på byen ble med meg hjem to ganger og vi sov nakne i sengen uten å ha sex. vi hold kontakt i 5 månder uten å møtes. 5 månder senre møtte jeg han og sov hos han jeg hadde ikke sex med han da heler for han var utlending og jeg vet at utlandske gutter ofte ikke liker at jenter har sex med en gang. Men han ville ikke ha noe med meg å gjøre etter 5 månder. og helt ærlig angret jeg litt på at jeg ikke hadde sex med han siden han var såå kjekk.. en ting er sikkert jeg skal holde følsene for meg selv. og prøve å ikke falle for noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 27. oktober 2009 #8 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har vært litt uheldig med folk jeg har møtt, oftest på fest eller på byen. Det viser seg at de bare er ute etter sex, men det er ikke jeg, og blir litt trist. Kunne ikke på noen måte falle meg inn å ha sex med en jeg ikke likte eller var forelsket i. Hvordan kan man egentlig vite at den man snakker med i baren og blir med på nachspiel er ute etter noe seriøst? Kan jo risikere å skremme noen bort om man spurte rett ut første kveld... Treffer stort sett nye folk på byen eller på privatfester. Det hender jo at man ser noen attraktive folk på gata f.eks., men det passer liksom ikke helt å snakke rett ut til noen da. Er 19 år og har aldri vært i et forhold siden småskolen! Synes alle venninne mine har kjærester eller nettopp hatt en kjæreste. Vet jeg ikke har så mange års erfaring, men har så lyst å treffe en seriøs kar. Tror ikke jeg er noe spesielt annerledes enn andre på min alder, men kan jo være noe med meg som skremmer bort folk. Men skal legge til at 2-3 gutter har vært forelsket i meg, men dessverre var det ikke gjensidig fra meg da. Håper noen har noen tips <3 Når det kommer til dette temaet så har jeg mye og komme med samt at jeg elsker og snakke om slike ting fordi måten dette fungerer på er utrolig intresant. Så om du registerer deg og sender meg en melding er jeg gjerne villig til å hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 27. oktober 2009 #9 Del Skrevet 27. oktober 2009 De fleste gutter er villige til å ligge med mange flere jenter enn de kunne tenke seg å være kjæreste med. Gutter er jevnt over mye ivrigere på sex for sexens skyld, derfor vil jenter gjerne få med seg gutter helt i toppsjiktet når man er ute på byen. Det gjelder enten du er kjempepen eller litt mer midt på treet. Det er en del jenter som misforstår og tolker det som at dette er gutter man har sjans på også for kjæresteforhold. For som jente vil du jo være nesten like kresen når det gjelder hvem du har sex med, så det er ikke så lett å forstå at guttene tenker helt annerledes på dette området. Men det gjør de altså. Derfor er det ikke nivået på guttene du drar med hjem fra byen som sier noe om hvor attraktiv du er, men guttene du blir kjæreste med. Hvis du går år etter år uten kjæreste og ingen av de guttene du har hatt sjans på har falt i smak kan det være at du er for kresen. Rett og slett. Synes faktisk dette var et veldig bra svar. Tror nok mye av det du skriver er hard facts, dessverre for oss jenter som gjerne får følelser for fyren mens han bare vil ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #10 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg kysser ikke en gang på første date jeg ;D ..men jeg har faktisk hatt 3 samboere. Jeg synest datingen er kjempehyggelig, og at det er fint å vente en liten stund med sexen. Om gutten vil ha deg rett i seng med det samme så sier det meg at han enten er desperat, kåt som en villgris eller bare ute etter en ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest t Skrevet 28. oktober 2009 #11 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hadde det enda vært så enkelt. Selv er jeg såpass romantisk at jeg føler at det helst bør være full klaff på erotisk tiltrekning hvis dette skal være kvinnen i mitt liv, og da et det jo naturlig at man havner til sengs. Hvis vi ikke havner til sengs kan det enten skyldes at hun ikke er så tent på meg, og det er ikke noe godt tegn... eller at hun er tent, men er veldig opptatt av å gjøre ting etter boken, opptre slik hun har lært at pene piker skal opptre, og sant å si synes jeg ikke det ville vært så mye bedre. Jeg havner aldri i senga til en fyr på første date, ikke nødvendigvis fordi jeg ikke er tent, eller fordi jeg er "snill pike". For meg er sex best med følelser involvert, og at fyren er kjekk er ikke nok for meg. Reagerer også en del på at folk mener man tydeligvis går over sin standard. Jeg aner ikke hva min standard er. Gutter som veldig mange jenter synes er kjekke, finner jeg ikke attraktive i det hele tatt. Får grøsninger av mannfolk som har brukt lenger tid enn meg selv før de drar ut på byen. Glætte "bæd båys" vil du sjelden få inn i et forhold uansett, om du er ute etter et forhold ikke gå for disse. Dritings mannfolk er uansett turn off, byen er et elendig sjekkested om du er ute etter mer enn ons og fuck friends. Orker snart ikke å gå på byen fordi minst 10 mannfolk hver kveld forventer seg at jeg skal bli med dem hjem i senga den kvelden, og blir sure fordi jeg ikke gidder. Hva med å lage profil på datingside, meld deg på aktiviteter du kan tenke deg å være med på med mye mannfolk, eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. oktober 2009 #12 Del Skrevet 28. oktober 2009 Håper noen har noen tips <3 Ikke ligg med dem første kvelden, i fylla etter en tur på byen, er mitt tips. Det finnes menn, av de som er interessert i noe mer en bare sex, som setter pris på å snakke ti ord med dama før de hopper til sengs. Og dersom han ikke er villig til å bli kjent med deg, om du ikke har sex med ham første kvelden.. vel, da hadde ikke jeg særlig overbevist om hans interesse for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 28. oktober 2009 #13 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ikke ligg med dem første kvelden, i fylla etter en tur på byen, er mitt tips. Det finnes menn, av de som er interessert i noe mer en bare sex, som setter pris på å snakke ti ord med dama før de hopper til sengs. Og dersom han ikke er villig til å bli kjent med deg, om du ikke har sex med ham første kvelden.. vel, da hadde ikke jeg særlig overbevist om hans interesse for meg. Syns det er utrolig enkelt å skille mellom de som vil ha sex evt . kunn ONS eller forhold . Er jo kjempestor forskjell på oppførselen deres .Har dere ikke lagt merke til det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luuluu Skrevet 28. oktober 2009 #14 Del Skrevet 28. oktober 2009 Syns det er utrolig enkelt å skille mellom de som vil ha sex evt . kunn ONS eller forhold . Er jo kjempestor forskjell på oppførselen deres .Har dere ikke lagt merke til det ? Jo ja. De som virker perverse, skal ha en på fanget og kommer med slibrige bemerkninger faller nok inn blant gruppen som er ute etter ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. oktober 2009 #15 Del Skrevet 28. oktober 2009 Syns det er utrolig enkelt å skille mellom de som vil ha sex evt . kunn ONS eller forhold . Er jo kjempestor forskjell på oppførselen deres .Har dere ikke lagt merke til det ? Joda. vi sreiøse er de "stille, latterlig kjedelige" typene dere aldri vil nedlate dere til å tenne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #16 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jo ja. De som virker perverse, skal ha en på fanget og kommer med slibrige bemerkninger faller nok inn blant gruppen som er ute etter ONS. Men de er jo så deilige disse typene, ikke sant? Overflod av selvtillit, frekk, skøyeraktig glimt i øynene etc. etc. Så kan dere være så føyelige som dere bare ønsker, føle seg begjært og være KVINNE! Mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mmann_* Skrevet 28. oktober 2009 #17 Del Skrevet 28. oktober 2009 Joda. vi sreiøse er de "stille, latterlig kjedelige" typene dere aldri vil nedlate dere til å tenne på. Du bør vel lære deg å se ei dame i øynene og ikke kikke i utringningen hennes hele tida...øh,øh,øh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 28. oktober 2009 #18 Del Skrevet 28. oktober 2009 Joda. vi sreiøse er de "stille, latterlig kjedelige" typene dere aldri vil nedlate dere til å tenne på. Men menn tenner jo også på litt flørtende sexy kledde kvinner ... de som oser sex av ... badgirls ..he he Dere menn er akkurat like som oss kvinner - tenner på " badgirls " . Ikke den prippne , jomfruelige gudsordet fra landet ...som står der stille og sjenert og skuler på dere . Hvor mange ville sjekket opp henne ? Dere liker også damer med glimt i øyet , flørtende og forførende ..og godt humør . Ingen tenner på nerdene eller de helt prippne merkelige folkene . Forde de har ikke sexappeal .Så er helt naturlig dere seriøse - blir alltfor seriøs for de fleste .Man tør ikke gå bort til dere - dere ser ikke " inviterende ut " . Som om dere vil ha selskap eller kontakt . Jeg syns "super- seriøse " folk ser så utrolig strenge ut ... nesten sure ut på fest ... Holder meg unna . Forde dere ser " farlige ut ...på en måte ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest t Skrevet 28. oktober 2009 #19 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ingen tenner på nerdene eller de helt prippne merkelige folkene . Forde de har ikke sexappeal . Hvordan tror du disse folkene får seg kjærester da? Alle som ikke er en nier eller tier på skalaen deres får jo ikke noe forhold de med denne logikken her. Sleske mannfolk som prøver seg på alt som går og står får med seg damer hjem fordi de prøver hardt og lenge. Jeg velger en stille sjenert type som har litt mellom øra og som ikke har et tier utseende over en av player gutta når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. oktober 2009 #20 Del Skrevet 28. oktober 2009 Men menn tenner jo også på litt flørtende sexy kledde kvinner ... de som oser sex av ... badgirls ..he he Dere menn er akkurat like som oss kvinner - tenner på " badgirls " . Ikke den prippne , jomfruelige gudsordet fra landet ...som står der stille og sjenert og skuler på dere . Gi meg mer enn gjerne en sjenert og prippen pike, så lenge hun ikke finnes prippen og sjenert når vi først har kommet til soverommet. Helst en pike med følsomme bryst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå