Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 #21 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvis det ikke er forutbestemt før det skjer, er det vel ikke forutbestemt i det hele tatt...? Vel, det er jo umulig å vite. Det eneste man vet er at det som skjer, det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 #22 Del Skrevet 27. oktober 2009 Klar over det men det er virkelig uforutsette ting som kan skje- som man overhode ikke har kontroll over- som bare skjer for videre læring hvis du forstår hva jeg mener. Ja, det er masse ting i livet som man ikke selv har kontrollen over. Derfor er det også begrenset hvor mye man kan styre selv. Jeg kaller det tilfeldighetenes spill eller skjebnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #23 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, det er masse ting i livet som man ikke selv har kontrollen over. Derfor er det også begrenset hvor mye man kan styre selv. Jeg kaller det tilfeldighetenes spill eller skjebnen. Men hvordan vet man om det er tilfeldighet eller skjebne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 27. oktober 2009 #24 Del Skrevet 27. oktober 2009 Men hvordan vet man om det er tilfeldighet eller skjebne? Er det egentlig så viktig å vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 #25 Del Skrevet 27. oktober 2009 Men hvordan vet man om det er tilfeldighet eller skjebne? Jeg mener at det er det samme. Eller årsak - virkning. En tilfeldighet (årsak) påvirker din skjebne (virkning). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #26 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er det egentlig så viktig å vite? Jeg ser poenget, likevel- jeg er ett søkende menneske og liker å høre andres synspunkter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #27 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg mener at det er det samme. Eller årsak - virkning. En tilfeldighet (årsak) påvirker din skjebne (virkning). Joda, men av og til virker det som det blir styrt- hvertfall i mitt tilfelle- jeg vet hvilke oppgaver jeg har i livet- og trives med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2009 #28 Del Skrevet 27. oktober 2009 Joda, men av og til virker det som det blir styrt- hvertfall i mitt tilfelle- jeg vet hvilke oppgaver jeg har i livet- og trives med det. Ja, det kan jo godt hende det blir styrt - hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #29 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, det kan jo godt hende det blir styrt - hvem vet ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #30 Del Skrevet 28. oktober 2009 Alt er ikke forutbestemt, man kan styre mye selv. Men det som er viktig er å følge hjertet sitt, (jeg liker egentlig ikke det uttrykket) Du kjenner selv hva du ønsker å gjøre. Om du tenker mye på at du ønsker å synge, eller lære deg noe spesielt, så er det viktig å utfylle det tomrommet du da har. Det er fordi det kan gi deg fine erfaringer og god selvutvikling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-M Skrevet 28. oktober 2009 #31 Del Skrevet 28. oktober 2009 De fleste har jo visse ønsker, preferanser og krav, og derfor vil det sjelden være helt tilfeldig hvem vi blir sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå