Momseguri Skrevet 26. oktober 2009 #1 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei, velkommen til min dagbok Jeg har ikke skrevet dagbok siden jeg var 9, men nå følte jeg behovet melde seg For ordens skyld; jeg er en student fra Bergen, 20 år og samboer. Som tittelen på dagboken avslører er mitt store problem at jeg utsetter alt Men jeg prøver stadig å forbedre meg! Så får vi ihvertfall se om jeg klarer å være en fast dagbokskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 27. oktober 2009 Aaaiii!! Jeg hater å skrive oppgave!! Skjønner ikke hvordan jeg ligger etter! Nå skal den inn på fredag, jeg har ikke begynt å skrive enda, aner ikke hva jeg skal skrive, vet ikke hvilken artikler jeg skal bruke og syns oppgaven er KJEMPEVANSKELIG. HRMF MEN. Etter at jeg kom hjem fra lesesalen har det vært en kjekk kveld (-dårlig samvete for å ikke jobbe med opgave da). Jeg og sambo er blitt ganske hektet på "lie to me" serien, så det har vært stemning i soff`an. Vi blir så lett hektet på dvd serier I tillegg kom mamma og de på overraskelsesbesøk, og her ser det jo ikke ut Men det gikk vel, tror ikke de hadde forventet så mye heller Og nå lover jeg meg selv Å JOBBE imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 28. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå