Gå til innhold

Prokastineringsdagboken


Momseguri

Anbefalte innlegg

Hei, velkommen til min dagbok :goodbye:

Jeg har ikke skrevet dagbok siden jeg var 9, men nå følte jeg behovet melde seg :fnise: For ordens skyld; jeg er en student fra Bergen, 20 år og samboer. Som tittelen på dagboken avslører er mitt store problem at jeg utsetter alt :sjenert: Men jeg prøver stadig å forbedre meg! Så får vi ihvertfall se om jeg klarer å være en fast dagbokskriver :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaaiii!! :kjefte: Jeg hater å skrive oppgave!! Skjønner ikke hvordan jeg ligger etter! Nå skal den inn på fredag, jeg har ikke begynt å skrive enda, aner ikke hva jeg skal skrive, vet ikke hvilken artikler jeg skal bruke og syns oppgaven er KJEMPEVANSKELIG. HRMF :nei:

MEN. Etter at jeg kom hjem fra lesesalen har det vært en kjekk kveld (-dårlig samvete for å ikke jobbe med opgave da). Jeg og sambo er blitt ganske hektet på "lie to me" serien, så det har vært :popcorn: stemning i soff`an. Vi blir så lett hektet på dvd serier :sjenert: I tillegg kom mamma og de på overraskelsesbesøk, og her ser det jo ikke ut :eeeh: Men det gikk vel, tror ikke de hadde forventet så mye heller :fnise:

Og nå lover jeg meg selv Å JOBBE imorgen :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...