Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 26. oktober 2009 #1 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som har erfaring med Brandos.no? Føler det er litt skummelt å kjøpe sko over nett, da jeg har vanskelige føtter å finne sko til. Skal så mye til at de faktisk passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest tina Skrevet 26. oktober 2009 #2 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som har erfaring med Brandos.no? Føler det er litt skummelt å kjøpe sko over nett, da jeg har vanskelige føtter å finne sko til. Skal så mye til at de faktisk passer.. den erfaringen jeg har med brandos så er det ikke noe problem å få sendt de til bake hvis de ikke passer,å da på dems bekostning, skal bestille sko der selv tror jeg når det nærmer seg tenkte jeg ...så jeg tror at det er ganske sikkre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 26. oktober 2009 #3 Del Skrevet 26. oktober 2009 den erfaringen jeg har med brandos så er det ikke noe problem å få sendt de til bake hvis de ikke passer,å da på dems bekostning, skal bestille sko der selv tror jeg når det nærmer seg tenkte jeg ...så jeg tror at det er ganske sikkre. Så jeg kan feks. bestille 2 par sko og returnere det paret jeg liker minst/som ikke passer-uten at det blir stilt noen spørsmål? Hadde jo vært genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #4 Del Skrevet 6. november 2009 Så jeg kan feks. bestille 2 par sko og returnere det paret jeg liker minst/som ikke passer-uten at det blir stilt noen spørsmål? Hadde jo vært genialt! Heisann. Vær obs på at Brandos reklamerer for fri frakt og retur, men at de faktisk har lagt til et par hundrelapper på skoprisen allerede, så da henter de inn tapet der. Jeg følte meg litt lurt da jeg fant ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 6. november 2009 #5 Del Skrevet 6. november 2009 Heisann. Vær obs på at Brandos reklamerer for fri frakt og retur, men at de faktisk har lagt til et par hundrelapper på skoprisen allerede, så da henter de inn tapet der. Jeg følte meg litt lurt da jeg fant ut... Et par hundrelapper er vel å overdrive litt. Det siste paret jeg bestilte fra Brandos kostet 100 kr mindre på Lillivenkelsko.no, og Lillevinkelsko krever 100 kr i frakt, så totalprisen blir omtrent den samme. Jeg har god erfaring med Brandos, rask levering og god kundeservice, de svarer på mail med én gang. Nå har jeg returnert et par sko, så jeg er spent på hvor raske de er på tilbakebetaling, det sto "innen 20 dager" på papirene som fulgte med skoene, jeg synes alt over 10 dager er for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå