Gjest Bianca26 Skrevet 29. oktober 2009 #41 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nuvel, ha meg unnskyldt om jeg mistolka alderen din, men det var faktisk en god del mer enn ordet "bæsj" som fikk meg til å tro du kanskje var ei ungjente... Men hvis 26 står for alderen din, er du jo "godt voksen", beklager Og hvis snus ser ut som bæsj, er den enten gammel eller noe annet galt med den. Er den OK skal den være kull sort, fast i formen, og passe klebrig hvis folk bruker jern f. eks får den samme farge som snus:P hva mer galt var det jeg sa da som fikk meg til å høres ut som en jentunge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 29. oktober 2009 #42 Del Skrevet 29. oktober 2009 kan ikke slutte å snuse pga utseende. Snusen har gjort leppa mi så slapp at jeg trenger snusen til å holde den stram og fin som den var for 5 år siden (altså før jeg begynte). Ser ut som munnen min har sklidd ned til et lavere punkt enn den skal være, men det retter seg litt når jeg hiver inn snusklumpen pluss at leppene blir fyldigere og strammere da sier det vel seg selv at du aldri skulle begynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 29. oktober 2009 #43 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er faktisk helt enig med deg Helst skulle man verken snusa, røyka, drukket alkohol, drevet hor, spist usunn mat eller kort og godt nytt alle de usunne godene man har fått som resultat av all velstanden her i rike vesteuropa... Men som han sa, svensken: "nått faenstyg ska man ju ha" har ikke noe imot usunn mat, sex og alkohol jeg. poenget mitt er at røyk er skade du utsetter både deg selv og omgivelsene med og snus er rett og slett bare ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #44 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg synes ikke det spiller noen rolle hvilket kjønn det er, jeg synes at snusing er ekkelt uansett. Jeg dumpet en kar på flekken på et utested da han dro fram snusboksen, bakte seg en pris og la den under leppa. Sa bare takk for dansen og gikk... Etterpå kom han bort til meg og lurte på om jeg ble redd av snusen. Ja, redd... Eller disgusted... Det verste jeg vet er folk som setter seg ned ved lunsjbordet, tar ut snusen med spyttet hengende fra fingeren og legger snuskladden på matpapiret sitt... Det er så ekkelt at jeg kan ikke tro mine egne øyne, og at de ikke skjønner at andre tar det ille opp. Den eneste jeg vet om som klarer å snuse så det nesten ikke syns er en jente, hun snuser små posesnus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A. Caron Skrevet 15. november 2009 #45 Del Skrevet 15. november 2009 hvis folk bruker jern f. eks får den samme farge som snus:P hva mer galt var det jeg sa da som fikk meg til å høres ut som en jentunge? Ikke noe galt direkte, men noe med skriftformen kanskje... Liten forbokstav, litt barnslig formulering osv... Ingenting alvorlig, ikke bry deg om at jeg påpekte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 15. november 2009 #46 Del Skrevet 15. november 2009 Det er vel like jævlig med både gutter og jenter som snuser. Kan ikke tenke meg noe verre enn en feit snusleppe som kommer mot meg i full fart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A. Caron Skrevet 15. november 2009 #47 Del Skrevet 15. november 2009 Det er vel like jævlig med både gutter og jenter som snuser. Kan ikke tenke meg noe verre enn en feit snusleppe som kommer mot meg i full fart. Nå ble jeg sittende og se for meg situasjoner som ga meg regelrett latterkrampe her Ja, du bør absolutt passe deg for snuslepper i fri fart. Ikke holder de vikeplikten, og de sikter seg gjerne inn på på unge jenter før de gir full gass, hoho.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 16. november 2009 #48 Del Skrevet 16. november 2009 Nå ble jeg sittende og se for meg situasjoner som ga meg regelrett latterkrampe her Ja, du bør absolutt passe deg for snuslepper i fri fart. Ikke holder de vikeplikten, og de sikter seg gjerne inn på på unge jenter før de gir full gass, hoho.... hehe ja enig den der var litt komisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 16. november 2009 #49 Del Skrevet 16. november 2009 Eg snusa sjølv, men kun på fest. Og eg HATAR virkelig å sjå bilde av meg sjølv med snusleppe. Noko så innigranskauen stygt!! Mannfolk ser mykje betre ut enn jenter med snus. Ser fortsatt ikkje bra ut, men mange hakk betre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #50 Del Skrevet 17. november 2009 Snus er litt ekkelt og turnoff på begge kjønn, synes jeg. Men innerst inne synes jeg at det ser aller dummest ut med jenter og kvinner med snusleppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. november 2009 #51 Del Skrevet 21. november 2009 Min forlovede snuser, og det har aldri plaget meg en dag. Han bruker imidlertid posesnus, så da slipper man alt griseriet og den vemmelige biten. Jenter som snuser løs snus syns jeg ikke ser bra ut, når de smiler så ser man rester her og der, eller prisen som ligger over tennene. De kan vel bruke posesnus de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå