Gjest bollan Skrevet 26. oktober 2009 #1 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ok, snusing generelt er jo ekkelt, men når JENTER gjør det er det bare 10000 ganger verre! Så utrolig ekkelt! Hvorfor gidder de? Jeg visste ikke at så mange snuser! Begynte på universitetet denne høsten, og jeg tror mer enn 50% av jentene snuser. Snusboksen ligger rett ved pennalet.. de sitter der og baker snusen under forelesningen. Når de smiler renner gørra ned tennene deres. Æsj! Også går de opp som noen ufine ekle kjerringer og spytter den ut - rett foran alle. Noe så uappetittelig! Ok, om man er hekta så er man hekta, men ikke gidd å gjør det foran alle andre! Det er noe så utrolig ufint og disgusting! Gjør det hjmme hvis du MÅ gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gabriela Skrevet 26. oktober 2009 #2 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hehe, er enig i at snus er ekkelt, men for meg gjelder det begge kjønn. Husker da det kun var gamle fiskere som snuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #3 Del Skrevet 26. oktober 2009 "Det er så NASTY med jenter som snuser"......... Nasty?? Skriv norsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 26. oktober 2009 #4 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hehe, er enig i at snus er ekkelt, men for meg gjelder det begge kjønn. Husker da det kun var gamle fiskere som snuset. Ja, det er ekkelt uansett, men SPESIELT ekkelt når det er jenter som gjør det! Nok en dag har jeg vært utsatt for jentesnusespytting. I kantina i dag faktisk. Jeg satt ikke langt fra søppelbøttene, dumme meg, og en etter en kom de og spytta ut snusen sin.. Eller det som verre var, de som lirker den ut med lillefingeren sin - Æsj!!! "Det er så NASTY med jenter som snuser"......... Nasty?? Skriv norsk! Why? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norsk' Skrevet 26. oktober 2009 #5 Del Skrevet 26. oktober 2009 "Det er så NASTY med jenter som snuser"......... Nasty?? Skriv norsk! Helt enig. Det er enda mer motbydelig og vemmelig med folk som ikke en gang klarer å bruke sitt eget språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #6 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det ekleste er dem som slikker seg på fingrene etter at de har fjerna snusen. Usj. Og de som lar brukt snus ligge åpent i boksen, slik at det dufter skikkelig i rommet. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattvette Skrevet 26. oktober 2009 #7 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ok, snusing generelt er jo ekkelt, men når JENTER gjør det er det bare 10000 ganger verre! Så utrolig ekkelt! Hvorfor gidder de? Jeg visste ikke at så mange snuser! Begynte på universitetet denne høsten, og jeg tror mer enn 50% av jentene snuser. Snusboksen ligger rett ved pennalet.. de sitter der og baker snusen under forelesningen. Når de smiler renner gørra ned tennene deres. Æsj! Også går de opp som noen ufine ekle kjerringer og spytter den ut - rett foran alle. Noe så uappetittelig! Ok, om man er hekta så er man hekta, men ikke gidd å gjør det foran alle andre! Det er noe så utrolig ufint og disgusting! Gjør det hjmme hvis du MÅ gjøre det! Ja, for det er jo lekkert når mannfolk gjør det Det du skriver burde ikkje bare være sikta til jenter, det er ikkje akkurat deilig å se ein gubbe glise med brunsvart gørr rennende ned tenna eller spytte det ut foran folk. Syns det er motbydelig uansett kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 26. oktober 2009 #8 Del Skrevet 26. oktober 2009 Helt enig. Det er enda mer motbydelig og vemmelig med folk som ikke en gang klarer å bruke sitt eget språk. Ja det er nasty det. Hvem har forresten sagt at norsk er språket mitt? Det ekleste er dem som slikker seg på fingrene etter at de har fjerna snusen. Usj. Og de som lar brukt snus ligge åpent i boksen, slik at det dufter skikkelig i rommet. Æsj! Iew - enig. Ja, for det er jo lekkert når mannfolk gjør det Det du skriver burde ikkje bare være sikta til jenter, det er ikkje akkurat deilig å se ein gubbe glise med brunsvart gørr rennende ned tenna eller spytte det ut foran folk. Syns det er motbydelig uansett kjønn. Nei det er absolutt ikke lekkert i det hele tatt, det er ekkelt uansett - men det blir for meg enda mer forsterka når det er jenter som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norsk' Skrevet 26. oktober 2009 #9 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvem har forresten sagt at norsk er språket mitt? Manglende respekt for andres språk blir ikke noe mindre vemmelig. Hvis det er det lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 26. oktober 2009 #10 Del Skrevet 26. oktober 2009 Manglende respekt for andres språk blir ikke noe mindre vemmelig. Hvis det er det lurer på. Laughin out loud ! Ja det er kjempevemmelig. Jeg har ikke respekt for det norske språket nei. Tenk så frekk! Jeg brukte et engelsk ord - makan til respektløshet for det norske språket! Jeg håper gud(en din) tilgir meg! Følte du deg truffet eller? Råd: Ikke gidd å snus offentlig da - det er så naassssty-nasty shit å se på. Usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norsk' Skrevet 26. oktober 2009 #11 Del Skrevet 26. oktober 2009 Laughin out loud ! Ja det er kjempevemmelig. Jeg har ikke respekt for det norske språket nei. Tenk så frekk! Jeg brukte et engelsk ord - makan til respektløshet for det norske språket! Jeg håper gud(en din) tilgir meg! Følte du deg truffet eller? Råd: Ikke gidd å snus offentlig da - det er så naassssty-nasty shit å se på. Usj! Snusene jenter fremstår som de reneste sexsymboler sammenlignet med den gjennomtrengende motbydeligheten knyttet til respektløshet for seg selv og andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 26. oktober 2009 #12 Del Skrevet 26. oktober 2009 Snusene jenter fremstår som de reneste sexsymboler sammenlignet med den gjennomtrengende motbydeligheten knyttet til respektløshet for seg selv og andre. Hm.. sexsymbol og snusende jenter passer ikke sammen i samme setning. Uansett. Is that okay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal kvinne Skrevet 26. oktober 2009 #13 Del Skrevet 26. oktober 2009 Snus er GENERELT SETT nasty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #14 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, for det er jo lekkert når mannfolk gjør det Det du skriver burde ikkje bare være sikta til jenter, det er ikkje akkurat deilig å se ein gubbe glise med brunsvart gørr rennende ned tenna eller spytte det ut foran folk. Syns det er motbydelig uansett kjønn. Ja, men det er ekstra ekkelt når damer gjør det, fordi det er ukvinnelig. En stygg kjole er stygg på en kvinne, men på en mann er den enda mer forferdelig, fordi det strider mot det å være mann at han har den på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Étaín Skrevet 26. oktober 2009 #15 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hva i all verden er dette opphenget i at ts skrev et engelsk ord i innlegget sitt? Er det noe nytt at engelske ord sniker seg inn i språket vårt også nå? La meg nevne i fleng engelske ord vi har adoptert og fortell meg at du aldri bruker dem: Camping ok Container jeans boots sagge hit som i hitliste college genser city shorts duffel coat wet look cruise, after skiing, caravan, aerobics, filofax, clubbing, bad taste-party. osv... Ellers handler dette om hvor motbydelig snusing er, og jeg er enig med ts i at det er ekkelt på jenter, men det er like ekkelt på gutter. Jeg leste forresten nettopp at enkelte snusprodusenter, bl.a. de som lager Generalsnus putter oppi et stoff som gjør deg enda mer avhengig enn bare nikotinen alene... og folk snuser vel gjerne fordi de på en eller annen måte tror at det er bedre enn å røyke. Endret 26. oktober 2009 av Étaín Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ø.. Skrevet 27. oktober 2009 #16 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ok, snusing generelt er jo ekkelt, men når JENTER gjør det er det bare 10000 ganger verre! Så utrolig ekkelt! Hvorfor gidder de? Jeg visste ikke at så mange snuser! Begynte på universitetet denne høsten, og jeg tror mer enn 50% av jentene snuser. Snusboksen ligger rett ved pennalet.. de sitter der og baker snusen under forelesningen. Når de smiler renner gørra ned tennene deres. Æsj! Også går de opp som noen ufine ekle kjerringer og spytter den ut - rett foran alle. Noe så uappetittelig! Ok, om man er hekta så er man hekta, men ikke gidd å gjør det foran alle andre! Det er noe så utrolig ufint og disgusting! Gjør det hjmme hvis du MÅ gjøre det! Vet. Men den brune guggen på fortennene ser ikke gylden ut på gutta heller akkurat. Det er desverre like ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest - farge Skrevet 27. oktober 2009 #17 Del Skrevet 27. oktober 2009 Laughin out loud ! Ja det er kjempevemmelig. Jeg har ikke respekt for det norske språket nei. Tenk så frekk! Jeg brukte et engelsk ord - makan til respektløshet for det norske språket! Jeg håper gud(en din) tilgir meg! Følte du deg truffet eller? Råd: Ikke gidd å snus offentlig da - det er så naassssty-nasty shit å se på. Usj! Laughin out loud ! Ja det er kjempevemmelig. Jeg har ikke respekt for det norske språket nei. Hvorfor du ikke har respekt for det norske språk, får jo bli din sak, men du har da heller ikke respekt for det engelske: det heter laughing med g til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. oktober 2009 #18 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ok, snusing generelt er jo ekkelt, men når JENTER gjør det er det bare 10000 ganger verre! Så utrolig ekkelt! Hvorfor gidder de? Jeg visste ikke at så mange snuser! Begynte på universitetet denne høsten, og jeg tror mer enn 50% av jentene snuser. Snusboksen ligger rett ved pennalet.. de sitter der og baker snusen under forelesningen. Når de smiler renner gørra ned tennene deres. Æsj! Også går de opp som noen ufine ekle kjerringer og spytter den ut - rett foran alle. Noe så uappetittelig! Ok, om man er hekta så er man hekta, men ikke gidd å gjør det foran alle andre! Det er noe så utrolig ufint og disgusting! Gjør det hjmme hvis du MÅ gjøre det! Snus er skikkelig ekkelt. Var det kanskje bedre da man røkte "renslige" sigaretter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norsk' Skrevet 27. oktober 2009 #19 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hm.. sexsymbol og snusende jenter passer ikke sammen i samme setning. Uansett. Is that okay? Poenget er at bevisst rotløshet er uendelig mye mer motbydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. oktober 2009 #20 Del Skrevet 27. oktober 2009 Synes ikke kvinner gjør det verre, men så synes jeg det er skikkelig udelikat og ekkelt uansett hvem som snuser. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå