Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #21 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tror jeg heller ville valgt en sporty , kjekk same foran en østlending . Da er du i så fall en litt uvanlig nordlending. Det jeg liker best ved nordlendinger, er at de ikke har dette patetiske knefallet for andre folkeslag slik mange søringer har. De protesterer mot samisk makt og innflytelse, og gir klart uttrykk for sin misnøye med at samene presser seg fram overalt i Nord-Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 26. oktober 2009 #22 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jo...sånn helt personlig er det ikke den mest sexye dialekten kanskje..men mange har veldig god utstråling, noe som kan oppleves sjarmerende Nordlendinger lukter verken skitt eller fisk. Litt storkjeftet er de nok (og det virker som om de selv synes de har mer retttil å komme med saftige gloser enn andre landsmenn) Ellers har jeg ingen ting i mot folk fra nord. ...så ja, jeg kunne sikkert ha vært sammen med en derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 26. oktober 2009 #23 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kunen aldri tenkt meg å bli kjæreste med en nordlending. Ikke som ONS engang...de banner og lukter og er uflidde. Mange har samiske aner og spiser bare fesk. Jeg er sammen med en nordlending. Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. oktober 2009 #24 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jo...sånn helt personlig er det ikke den mest sexye dialekten kanskje. Det er mange dialekter i Nord-Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 26. oktober 2009 #25 Del Skrevet 26. oktober 2009 Man kan jo begynne å lure på om disse som "hater" nordlendinger og bare har møtt én eneste nordlending i sitt liv, har bodd under en stein eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 26. oktober 2009 #26 Del Skrevet 26. oktober 2009 Bryr meg fint lite om hvor mannen kommer fra. Eneste kravet jeg har er at han interesserer meg, tenner meg og gir meg noe som ingen andre kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #27 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kunen aldri tenkt meg å bli kjæreste med en nordlending. Ikke som ONS engang...de banner og lukter og er uflidde. Mange har samiske aner og spiser bare fesk. Så du ville droppet en fyr fordet om kjemien stemte, fordi han var norlending? Ja lykke til videre med livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #28 Del Skrevet 26. oktober 2009 Da er du i så fall en litt uvanlig nordlending. Det jeg liker best ved nordlendinger, er at de ikke har dette patetiske knefallet for andre folkeslag slik mange søringer har. De protesterer mot samisk makt og innflytelse, og gir klart uttrykk for sin misnøye med at samene presser seg fram overalt i Nord-Norge. Presser seg fram du liksom? Hele nordnorge og deler av trøndelag er det gamle sapmi, og de nordmennene som bor der er ikke andre enn koloniherrer som bør se til pokker og komme seg vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #29 Del Skrevet 26. oktober 2009 Man kan jo begynne å lure på om disse som "hater" nordlendinger og bare har møtt én eneste nordlending i sitt liv, har bodd under en stein eller noe sånt... De hater ikke noen. De syns bare det er trendig å se ned på nordlendinger. Rotløse mennesker som følger trendie rebellske holdninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 26. oktober 2009 #30 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er mange dialekter i Nord-Norge. Det er jeg fullstendig klar over. Men for oss "utenforstående" høres det i hovedsak ganske likt ut. Altså; tonefallet er omtrent det samme, på lik linje som hos østlendinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal kvinne Skrevet 26. oktober 2009 #31 Del Skrevet 26. oktober 2009 Så lenge han ikke hadde sånn stupid "nå skal du høre mye"-humor. For da hadde jeg spydd hver dag. Dersom ikke hadde han stilt likt med andre menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 26. oktober 2009 #32 Del Skrevet 26. oktober 2009 jeg er sammen med en nordlenning heller det enn søringer...er selv fra midt-norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 26. oktober 2009 #33 Del Skrevet 26. oktober 2009 Så lenge han ikke hadde sånn stupid "nå skal du høre mye"-humor. For da hadde jeg spydd hver dag. Dersom ikke hadde han stilt likt med andre menn. uff, ja, veldig enig der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestkvinne Skrevet 26. oktober 2009 #34 Del Skrevet 26. oktober 2009 uff, ja, veldig enig der HVA er forskjellen på å bli sammen med en nordlenning eller sørlending ...? Tipper det aller største problemet blir - skal vi bosette oss i sør eller nord : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vestlending_* Skrevet 26. oktober 2009 #35 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er vel ikke så mange nordlendinger på vestlandet. Joda, jeg kjenner opptil flere nordlendinger som bor på Vestlandet! Stort sett er de hyggelige, og mer utadvendt enn oss trege vestlendinger. Har til og med en i slekta :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 26. oktober 2009 #36 Del Skrevet 26. oktober 2009 HVA er forskjellen på å bli sammen med en nordlenning eller sørlending ...? Tipper det aller største problemet blir - skal vi bosette oss i sør eller nord : ) eller midt på!! :gjeiper: Lange reiser blir det i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 26. oktober 2009 #37 Del Skrevet 26. oktober 2009 De hater ikke noen. De syns bare det er trendig å se ned på nordlendinger. Rotløse mennesker som følger trendie rebellske holdninger. Hvis du leser innlegget en gang til så har jeg skrevet 'hater' i gåseøyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. oktober 2009 #38 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Jeg synes egentlig det er ganske turn-on jeg når dama kommer bort til meg og sier "du dæææven, no brætte æ fram slafsefætta mi så du får no bærre feske frem hæstpeisen din så vi får oss et skikkelig knuill her nord....." Endret 26. oktober 2009 av Gorgonzola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest østlending Skrevet 26. oktober 2009 #39 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg liker ikke nordlandsdialekt. Den er brautende, og tonefallet er heslig. Men så klart, hadde han vært en kjernekar, kunne jeg ha vurdert ham som kjæresteemne likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 26. oktober 2009 #40 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg synes egentlig det er ganske turn-on jeg når dama kommer bort til meg og sier "du dæææven, no brætte æ fram slafsefætta mi så du får no bærre feske frem hæstpeisen din så vi får oss et skikkelig knuill her nord....." Ha ha ha - så det er slik du tror vi gjør det her nord . Kom heller å prøv et " ekte kvinnfolk " gutt for første gang i ditt liv ! Det kommer til å bli din livs beste turn-on opplevelse . For allt du vet - flytter du til nord norge ETTER ditt første vellykka knull med et ekte kvinnfolk for første gang i dit liv - ei som veit ka ho vil ha ! Å ikkje e redd for å si det heller - verken i handlinge eller ord ...ha ha Høres det ikke herlig ut ! Men kanskje du blir skremt av sånt ... søringan e jo lettskremt og skvett jo til bare dem høre ordet " h...." Skulle vært gøy å se deg med et nordnorsk kvinnfolk ... ja ... ha ha Du hørtes mer ut som en trønder ? Ut fra selve dialekta du prøvde å herme . Trøndera e ihvertfall digre , svære , høye folk - har æ sett . Kvinnfolk på 2 meter , reine trollkjærringene har nok digre grotter ...trur nok du ville valgt ei søt nætt lita nordlennings jente - om du kunne velge ...he he Ho ville nok ikkje syns du va for liten - ihvertfall ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå