Gå til innhold

Kunne du aldri blitt sammen med en nordlending?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er bare nysgjerrig på om det er noen som aldri kunne tenke seg å bli sammen med en nordlending. For jeg har registrert at det eksisterer en del fordommer mot nordlendinger. Så da tipper jeg det er noen som velger dem bort som partnere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Karina (34)

Kunen aldri tenkt meg å bli kjæreste med en nordlending. Ikke som ONS engang...de banner og lukter og er uflidde. Mange har samiske aner og spiser bare fesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gro_*
Kunen aldri tenkt meg å bli kjæreste med en nordlending. Ikke som ONS engang...de banner og lukter og er uflidde. Mange har samiske aner og spiser bare fesk.

Stakkars vennen, har du vært utenfor pikeværelset ditt noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bevares
Har ingen problemer med nordlendinger. Men jeg ville ikke dratt til Bergen derimot :sjenert:

Håper du får inngangsforbud til alle norske byer. Vi i nord-norge vil ikke ha deg, vi heller. Bli voksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamla, er det noe galt å ha samiske aner? Ennå flere i Oslo med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får inngangsforbud til alle norske byer. Vi i nord-norge vil ikke ha deg, vi heller. Bli voksen

Næmenn, hvorfor så amper? Man har jo preferanser når det gjelder det meste annet med en kjæreste så hvorfor ikke lokalitet?

Og Bergensere er og forblir skikkelig brautete....

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke høre så mye på din bestemor... fordommer mot nordlendinger, det er like mange fordommer mot østlendinger på østlandet som det er mot nordlending... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han var kjekk nok og snill nok; ja. Men kunne aldri tenkt meg og bodd der! Tenk å bo så langt fra resten av verden! Nei tenke meg til! Så lost skal jeg aldri bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattvette

Aner ikkje. Men godt mulig.. Har bare møtt ein nordlending i mitt liv og forsto ikkje så mye av det han sa pga dialekten.. Så det må da være eineste grunnen isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikkje. Men godt mulig.. Har bare møtt ein nordlending i mitt liv og forsto ikkje så mye av det han sa pga dialekten.. Så det må da være eineste grunnen isåfall.

Bare møtt én nordlending hele livet ditt? Hvor gammel er du, 7?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest womenwomen
Heller en nordlending enn en neger.

Jeg tror jeg heller ville valgt en sporty , kjekk same foran en østlending . Siden jeg er nordnorsk og halvt samisk kanskje selv .

Eks han Ole Henrik Magga : ) Han er jo sexy og kjekk - ihvertfall da han var ung ...

Nordlendinger og samer av hannkjønn - er åpenbart mye mer maskuline og " ekte mannfolk " enn sørlendinger virker til å være i både oppførsel og meninger .

Og ærlig talt - jeg tenner ikke på feminine menn .

PS ! Sexologenes siste store landsundersøkelse ang . nordmenns tilfredshet med eget sexualliv / samliv og hvem som var mest fornøyde med sex / samlivet sitt - viste a NORD NORSKE PAR hadde det aller beste sexlivet ... i hele NORGE ..

Noe vi nordlendinger er veldig stolte av - vi ble vinnerne i spørreundersøkesen ...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mange nordlendinger på vestlandet.

nei, faktisk ikke! Det er i hvert fall få av dem...

Endret av annipanni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...