Gå til innhold

Syklubb?

Solstrålen

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg er bitt av sy-basillen, eller broderi-basillen om du vi... Synes det er kjempegøy! Til tider kommer også strikke-basillen på besøk, og når det nærmer seg jul så hopper ofte male-basillen innom hos meg..

Men det er jo så kjipt å være alene!! Min søster er lik meg, men hun er den eneste av alle jeg kjenner som synes det er gøy og avslappende.. Og så bor hun langt vekke da, men vi tar det igjen når vi er sammen :ler:

Er det noen som er med i syklubb?

Synes vi skal starte KG-syklubber over hele landet!

*for oss som ikke har noe annet fornuftig å gjøre på, og fordi vi fortjener det*

Noen som er med??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med i syklubb sammen med noen naboer.

De to første årene jeg var med var vi veldig aktive på å lage ting. Enten i fellesskap eller vi satt med hvert vårt håndarbeid.

Nå derimot har det hele sklidd ut og vi sitter og skravler + spiser god mat :ler: .

Men det er trivelgi å treffes da :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada - har syklubb sammen med noen fra jobb - og vi syr faktisk en god del mellom skravlinga og litt god mat. Har treff ca. 1 gang i måneden.

Synes det er koselig - får sydd litt, og samtidig er det sosialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

dette var en god ide, storesøss! det er jo en grunn til at du er 4mnd eldre..heh!!'noen som ikke fatter noe? :ler: * ja jeg vet jeg er lant vekke, men vi får det til. fant vi noe navn på klubben vår eller?heheH!!! los desperados synåler eller noe?hehe!!

men får håpe det er flere som henger seg på :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha syklubb!

Er ikke så god på å sy jeg da, men man trenger jo ikke å sy, selv om det helter syklubb?

Jeg kjenner nesten ingen som liker å drive med håndarbeid og andre hobby-ting. De fleste har helt andre ting å holde på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm in! Kan ikke sy jeg heller, men strikke kan jeg litt i alle fall. Og brodere, etter 'oppskrift' :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne også trenge noe slikt.. Kommer liksom aldri i gang med ting igjen.. Har ett par-tre broderier som ligger her halvferdige, og det har de vært lenge nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...