Gjest Jaheira Skrevet 17. august 2003 #1 Del Skrevet 17. august 2003 ... å forholde seg til! Jeg registrerte meg som "Jaheira" i dag, etter tips fra en bruker her inne. Det er i og for seg ingen stor vits i å annonsere at man "er her" kanskje, men samtidig så er det jo vanlig høflighet å "hilse på"... Så nå gjør jeg det. :hilser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 17. august 2003 #2 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg begynte også i dag. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaheira Skrevet 17. august 2003 #3 Del Skrevet 17. august 2003 Hei Mae! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. august 2003 #4 Del Skrevet 17. august 2003 Hei, hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 17. august 2003 #5 Del Skrevet 17. august 2003 Velkommen Jaheira! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 17. august 2003 #6 Del Skrevet 17. august 2003 Velkommen hit. :D Likte ordene om å seile skuta på livssjøens speil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 17. august 2003 #7 Del Skrevet 17. august 2003 Velkommen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaheira Skrevet 17. august 2003 #8 Del Skrevet 17. august 2003 Tusen takk Puff the magic dragon, Vega og remyline! Ja, Vega, jeg liker det sitatet... Tror faktisk det var Ibsen som sa det. Dårlig at jeg ikke husker det, men jeg tipper altså Ibsen. Jeg liker alle som konkluderer med at det er OK å tabbe seg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 17. august 2003 #9 Del Skrevet 17. august 2003 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaheira Skrevet 17. august 2003 #10 Del Skrevet 17. august 2003 Takk Marianne :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. august 2003 #11 Del Skrevet 17. august 2003 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 17. august 2003 #12 Del Skrevet 17. august 2003 Hei jaheira Håper du vil trives her, velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslepus Skrevet 17. august 2003 #13 Del Skrevet 17. august 2003 Velkommen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaheira Skrevet 17. august 2003 #14 Del Skrevet 17. august 2003 Takk til dere siste også! Hiv dere gjerne inn på tråden min inne på Samliv ang. dating... Kanskje en litt barnslig måte å ta det opp på, men aktuelt for de fleste? Jeg vil ihvertfall vedde relativt mye på at man sjeldent finner noen uten noen heller pinlige episoder når det gjelder dette temaet... Nuhvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. august 2003 #15 Del Skrevet 17. august 2003 Hei Jaheira - og Mae. Velkommen til dere begge. jaheira: med det nicket - har du spilt mye Baldur's Gate II eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaheira Skrevet 17. august 2003 #16 Del Skrevet 17. august 2003 Ingeborg, nei, men jeg fikk tips om både avatar og nick fra en annen som har gjort det. :blunke: Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. august 2003 #17 Del Skrevet 17. august 2003 Velkommen jaheira :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. august 2003 #18 Del Skrevet 17. august 2003 Jaheira - ja, det har jeg. Litt for mye, kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaheira Skrevet 17. august 2003 #19 Del Skrevet 17. august 2003 Ingeborg Hehe. Ingenting er for mye når man har det gøy... Kan det lastes ned fra nettet? Hva går det ut på? Jeg har hittil bare lest litt om Jaheira, og sett bildene av de andre figurene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. august 2003 #20 Del Skrevet 17. august 2003 Ingeborg Hehe. Ingenting er for mye når man har det gøy... Kan det lastes ned fra nettet? Hva går det ut på? Jeg har hittil bare lest litt om Jaheira, og sett bildene av de andre figurene... Har ikke vært borti at det kan lastes ned. Det er et PC-spill som du får kjøpt hos bl.a. Spaceworld, og som du sikkert kan låne hos den vennen din. Nå er det noen år gammelt og teknisk litt utdatert, så det finnes bedre rollespill-baserte spill. Som nevnt, Baldur's Gate er rollespillbasert. Historien kan minne litt om Tolkien - det er alver, dverger, gnomer og sånne raser med. Du styrer en gruppe som skal løse en oppgave. Du kan bruke magi, det er slåssing med sverd og sånne ting. Skikkelig artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå