Gjest Gjest_hei_* Skrevet 23. oktober 2009 #1 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ukjent for mange, men likevel kjent av mange i hele verden... RIP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #2 Del Skrevet 23. oktober 2009 Unnskyld at jeg spør, men hvem var han? Så på en minnefilm han ikke ble mer enn 18 år R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. oktober 2009 #3 Del Skrevet 23. oktober 2009 Unnskyld at jeg spør, men hvem var han? Så på en minnefilm han ikke ble mer enn 18 år R.I.P. Han var en gutt fra Ukraina som alltid hadde smilet i ansiktet og vokste opp som et symbol på fri kroppskultur (naturisme på norsk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeremy Skrevet 24. oktober 2009 #4 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Han var en gutt fra Ukraina som alltid hadde smilet i ansiktet og vokste opp som et symbol på fri kroppskultur (naturisme på norsk) Eg har skjent til Vladik de siste 3 eller 4 år, og det er utenkelig at dette har skjedd, det er det tristeste som har skjedd noensinne. Han var en glad or morsom gutt, tror ikke noen andre i omgivelsen hannes hadde den gløden han hadde. Vil savne han utrolig mye. ============================== Endret 25. oktober 2009 av Pasha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå