Gjest Gjest_Isabell_* Skrevet 25. oktober 2009 #41 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg heter selv Isabell, og jeg liker ikke navnet mitt. Synes det blir en brå avsluttning på navnet. Synes navnet hadde blitt finere med a på slutten siden det da blir mer flyt. Selv om jeg synes Isabella er finest, synes jeg kombinasjonen av Belinda Isabelle ble finere. Jeg synes flyten ble finere da
Gjest Gjest_Isabell_* Skrevet 25. oktober 2009 #42 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg heter selv Isabell, og jeg liker ikke navnet mitt. Synes det blir en brå avsluttning på navnet. Synes navnet hadde blitt finere med a på slutten siden det da blir mer flyt. Selv om jeg synes Isabella er finest, synes jeg kombinasjonen av Belinda Isabelle ble finere. Jeg synes flyten ble finere da *En brå avslutning på navnet når jeg uttaler det
Gjest Ts Skrevet 26. oktober 2009 #44 Skrevet 26. oktober 2009 Nei, jeg er fortsatt veldig usikker. Det skal være Belinda, men er usikker på om jeg skal legge til Isabell/Isabelle/Isabel eller ikke
Gjest imli Skrevet 26. oktober 2009 #46 Skrevet 26. oktober 2009 Da ville jeg bare droppa hele Isabel(le). Evnt funnet et annet andrenavn. Belinda Isabel(le) passet veldig dårlig sammen, og høres ut som et skikkelig "jålenavn" i mine ører...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå