Gjest Virvel Skrevet 17. august 2003 #21 Skrevet 17. august 2003 Pappa'n min vet alt, og han lærte meg en gang at angstskrik var det ordet med flest konsonanter på rad, og saueøye det med flest vokaler. Så tror ikke noen finner noen bedre... Bare synd Donpedro kom meg i forkjøpet. Die, bitch! :evil:
Gjest Zirine Skrevet 17. august 2003 #22 Skrevet 17. august 2003 Virvel - du må hilse pappan din og si takk
Gjest Poirot Skrevet 17. august 2003 #23 Skrevet 17. august 2003 ÆHÆHÆHÆ!! Donpedro is best, forget the rest!!
Gjest Zirine Skrevet 17. august 2003 #24 Skrevet 17. august 2003 pedro, du juksa - ergo INGEN premie!! :pekefinger:
Gjest Poirot Skrevet 17. august 2003 #25 Skrevet 17. august 2003 JUKSA??????? Visste ingenting om noen premie heller. *tar premien og løper sin vei*
Gjest Zirine Skrevet 17. august 2003 #26 Skrevet 17. august 2003 OOps, tror jeg tråkket deg på tærne. Beklager det var ikke min mening. Enkelte innlegg skulle vært slettet pga. av at det rett og slett går litt fort av og til. Jeg er gml. nok (sikkert eldre enn deg :D )men har vel barnet i meg jeg som alle andre... Hvorfor i all verden tror du at du tråkket meg på tærne - det har da ingenting med det å gjøre. Jeg gir deg bare en tilbakemelding om at du har fjortistakter de lux. Dette er i og for seg ikke så farlig hvis man virkelig ER fjortis, men å skrive med tonnevis av utropstegn, en million smileys, bruke smsspråk etc når man er 40 signaliserer heller andre ting. Vel, jeg ville nå bare si fra. Det hender at moderasjon kan være av det gode. Jeg er forresten 37. Hvor gammel er du?
Gjest Zirine Skrevet 17. august 2003 #27 Skrevet 17. august 2003 JUKSA??????? Visste ingenting om noen premie heller. *tar premien og løper sin vei* JA, du juksa. Bare innrøm det :se dypt inn i øynene:
Gjest Poirot Skrevet 17. august 2003 #28 Skrevet 17. august 2003 JA, du juksa. Bare innrøm det :se dypt inn i øynene: hvordan i all verden skulle jeg ha juksa, din frekke høne-pøne; ringt faren til Virvel? *stiller Zirine i zenk*
punkyB Skrevet 17. august 2003 #29 Skrevet 17. august 2003 Endelig litt action på KG igjen - jeg vil ha BLOD !!! :o
Gjest Poirot Skrevet 17. august 2003 #30 Skrevet 17. august 2003 Endelig litt action på KG igjen - jeg vil ha BLOD !!! :o Ler overbærende av Punky, som ikke vant.
Gjest Zirine Skrevet 17. august 2003 #31 Skrevet 17. august 2003 Jaja. Nei, pedro, du får kose deg med gevinsten. Det var en weekendtur til Enebakk med overnatting på Stjernen motell og data. Kos deg!
Gjest Zirine Skrevet 17. august 2003 #33 Skrevet 17. august 2003 Nåh, det var så lite. Jeg bare ELSKER å glede andre :D
punkyB Skrevet 17. august 2003 #34 Skrevet 17. august 2003 Ler overbærende av Punky, som ikke vant. Pøhh - jeg er da aldeles ikke sur pga. det ......
Gjest Madam Felle Skrevet 17. august 2003 #35 Skrevet 17. august 2003 SIKKERT=5 SIGNATUREN=6 DETEKTIVER=6 DETTE ER DA HELT NORMALT!! SKJØNNER IKKE HELT HVORFOR DU TOK OPP DETTE.mASSEVIS AV KONSONANTER I MANGE, MANGE ORD DA. INGENTING UVANLIG, MEN DU VAR KANSKJE TOM FO IDEÈR, HEHE.. misforsto litt du bippen, men det er kanskje fordi du ikke sover på natten, men sitter her inne og gjør alt mulig annet enn å sove
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå