Gå til innhold

Konsonanter


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvor mange konsonanter er det mulig å ha sammenhengende i ett ord? Ordet ekstra inneholder 4 på rad. Flere enn dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å dægern... hmmm...

Altså: Zrns trvllttr hvrdgn inneholder ikke ganske mange konsonanter etter hverandre? :kul:

pokkern... nå har du gitt meg noe å tygge på i dag.... kommer sterkere tilbake senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SIKKERT=5

SIGNATUREN=6

DETEKTIVER=6

DETTE ER DA HELT NORMALT!! SKJØNNER IKKE HELT HVORFOR DU TOK OPP DETTE.mASSEVIS AV KONSONANTER I MANGE, MANGE ORD DA. INGENTING UVANLIG, MEN DU VAR KANSKJE TOM FO IDEÈR, HEHE... :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hjerter::engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven pønk, ikke verst. Klarer du fler enn 6?

Godt jobba Bippbipp, men si meg, hvor gammel er du egentlig? Jeg mener, en million smiley, store fonter, store bokstaver etc etc? Jizes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dæven pønk, ikke verst. Klarer du fler enn 6?

Godt jobba Bippbipp, men si meg, hvor gammel er du egentlig? Jeg mener, en million smiley, store fonter, store bokstaver etc etc? Jizes.

OOps, tror jeg tråkket deg på tærne. Beklager det var ikke min mening. Enkelte innlegg skulle vært slettet pga. av at det rett og slett går litt fort av og til. Jeg er gml. nok (sikkert eldre enn deg :D )men har vel barnet i meg jeg som alle andre... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...