Gjest Pia-Pia Skrevet 22. oktober 2009 #1 Del Skrevet 22. oktober 2009 Etter et års tid pause er jeg klar for å gi nett-markedet en sjanse til. Jeg er i det virkelige liv en typisk sjenert dame, uten det store sosiale nettverket eller interesse for bylivet. Dette gjør det jo vanskeligere å møte passende menn gjennom venners venner etc. Jeg er 29 år, har høy utdannelse og et OK utseende. Er det noen som kan anbefale en dating-side? Av erfaring vet jeg at det er menn med noe høyere utdannelse og reell interesse for kultur jeg kommer best overens med. Samtidig er det en fordel med folk som er hakket mer utadgående enn hva jeg er, med tanke på et langvarig forhold. Så var bare spørsmålet om det er mulig å finne denne type mann på nettet? Og på hvilket nettsted det finnes flest av dem? Vurderer sukker, møteplassen, q500... Begynner å få en krypende og ekkel følelse av at de fleste "stabile" menn i mitt aldersspenn er tatt, og at jeg snart må begynne å lete blandt skilte familiefedre. (Ikke at det nødvendigvis er noe galt med dem, bortsett fra at utgangspunktet blir mer komplisert...). Jeg blir iallfall glad for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. oktober 2009 #2 Del Skrevet 22. oktober 2009 Q500 og Match er veldig seriøst i hvert fall. Sukker og møteplassen syns jeg var bare tragisk...Andre datingsider vet jeg veldig lite om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 22. oktober 2009 #3 Del Skrevet 22. oktober 2009 Mitt inntrykk er at det har vel så mye å si hvor i landet man beginner seg. Bor man noenlunde sentralt som f.eks. Østlandet, Bergen, Trondheim og andre større byer har man et helt annet utgangspunkt enn om man bor utenfor byene og det sentrale Østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spielführer Skrevet 23. oktober 2009 #4 Del Skrevet 23. oktober 2009 Etter et års tid pause er jeg klar for å gi nett-markedet en sjanse til. Jeg er i det virkelige liv en typisk sjenert dame, uten det store sosiale nettverket eller interesse for bylivet. Dette gjør det jo vanskeligere å møte passende menn gjennom venners venner etc. Jeg er 29 år, har høy utdannelse og et OK utseende. Er det noen som kan anbefale en dating-side? Av erfaring vet jeg at det er menn med noe høyere utdannelse og reell interesse for kultur jeg kommer best overens med. Samtidig er det en fordel med folk som er hakket mer utadgående enn hva jeg er, med tanke på et langvarig forhold. Så var bare spørsmålet om det er mulig å finne denne type mann på nettet? Og på hvilket nettsted det finnes flest av dem? Vurderer sukker, møteplassen, q500... Begynner å få en krypende og ekkel følelse av at de fleste "stabile" menn i mitt aldersspenn er tatt, og at jeg snart må begynne å lete blandt skilte familiefedre. (Ikke at det nødvendigvis er noe galt med dem, bortsett fra at utgangspunktet blir mer komplisert...). Jeg blir iallfall glad for innspill! Hm, du synes å være en sånn dame jeg lett kunne satt kloa i. Men den kursiverte setningen er mildt sagt kryptisk. Hva mener du her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 23. oktober 2009 #5 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg var en kort tur innom Møteplassen og sitter her småøm i hjerterota etter å ha blitt ønsket god natt av en herlig mann jeg er veldig glad for at jeg tok sjansen på å treffe! Måtte svelge en kamel etter å ha trodd jeg traff en som ville det samme som meg men kastet meg ut i det igjen og da..... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå