Gå til innhold

1 av 8 nordmenn er komplett idioter


Gjest Pucifer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen steder må du ha piggdekk, og de som kjører piggfritt trenger også at noen av oss kjører med pigg, så noen river opp snøen de med piggfritt blankpolerer. (Ideelt sett bør ca 30% kjøre med pigg, ble det sagt sist jeg hørte noe tall på det.)

Endret av Glør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er temmelig idiotisk å tro at piggdekk gir godt veigrep på asfalt med tynt islag... pigg er til hardpakket snø og skikkelig is, på ishinne gir det kun falsk trygghet. Hvorfor? Se for deg hvor mye av gummien på dekket som er i kontakt med veidekket når de står på pigger som om det var stilettheler.

Ellers er det visst sånn at man her sør ikke får lov å legge om til pigg før 1. november med mindre vinteren kommer brått før den datoen. Personlig sverger jeg til vinterdekk uten pigg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er temmelig idiotisk å tro at piggdekk gir godt veigrep på asfalt med tynt islag...

Få personer tror det gir GODT veigrep. Men gir det bedre veigrep enn piggfritt? Jeg er ikke sikker, men trolig gjør det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som er politi er såpass oppegående at de skjønner hvorfor folk har lagt på piggdekk før 1.nov hvis det er snø på bakken.

Hjelper ikke det, hvis de ønsker å bøtelegge deg. F.eks hvis de stoppet deg for noe annet, og skal hevne seg litt ekstra. IQ i normalområdet utelukker ikke slik adferd. Husk at det er en bestemt type mennesker som er overrep blant snuten. (Drittsekker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke det, hvis de ønsker å bøtelegge deg. F.eks hvis de stoppet deg for noe annet, og skal hevne seg litt ekstra. IQ i normalområdet utelukker ikke slik adferd. Husk at det er en bestemt type mennesker som er overrep blant snuten. (Drittsekker)

Politiet i Oslo begynte å sette på piggdekk for et par uker siden. Er du hyggelig så er politimannen hyggelig tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Politiet i Oslo begynte å sette på piggdekk for et par uker siden. Er du hyggelig så er politimannen hyggelig tilbake.

Jepp. De som møter folk med 'piggene ute' får bare som fortjent. :fnise:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...