Gå til innhold

Bare slanke jenter?

Gjest Gjest_Bolle_*

Anbefalte innlegg

Fordi mennesker kan være selvkritiske ;D

Veninna mi på str 36 klager på sine lovehandles, som er omtrent ikke-eksisterende.

Dårlig selvtillit sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_ELLA_*
Hei! Jeg er 19 år og litt tykk :sjenert: Ikke så tykk at jeg ikke kan bevege meg altså, men jeg prøver å gå ned i vekt fordi jeg er hva en kan kalle overvektig. Jeg har lyst på kjæreste med jeg føler at alle menn, spesielt på min alder bare liker slanke jenter. Er det sannt? Jeg mener jeg er ikke støgg heller bare fordi jeg har litt ekstra flesk på magen :skravle:

Min erfaring er at mange menn bryr seg fint lite om hvor stor eller liten dama er.

Min samboer mener at han aldri kommer til å bli sammen med ei tynn dame om det skulle bli slutt mellom oss. Han har heller aldri värt sammen med ei tynn dame.

Han elsker det når det er mage, pupper, rompe med skikkelige former på. Skjönte ikke helt det i begynnelsen, men nå vet jeg jo at han tenner på det.

Ja, menn liker ofte jenter som har noen kilo mer enn hva vi jenter tror er idealet.

Problemet for mange jenter (både tynne og overvektige) er at de ser etter spesielle gutter/menn og er rimelige kritiske til hva de vil ha.

TS: Har du noe i mot om en gutt/mann er overvektig?

Jeg spør fordi jeg selv har en venninne som er på slanker'n. Fordi - som hun sier - det er bare feite gutter som vi ha feite jenter, og hun vil ha en veltrent slag og flott gutt! Så det er hennes egne preferanser og forestillinger som gjør at hun må bli tynn for å få seg type!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Dårlig selvtillit sikkert.

hm..selv om hun kan finne på å ta en vrikke dans forran alle sine kollegaer? Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest faktisk det er helt greit med menn som har litt mage, bare han trivest med det selv (og så lenge ikke magen er veldig stor og fremtredende.) Min kjæreste har litt ekstra pondus og han kler den bra faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm..selv om hun kan finne på å ta en vrikke dans forran alle sine kollegaer? Jeg vet ikke.

Stort behov for oppmerksomhet.

Muligens på grunn av dårlig selvtillit/selvfølelse.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi kvinner måler seg opp mot andre kvinner, rett og slett, og fordi at mange kvinner tror at over str 36 er tykk, uavhengig av høyde og fasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi kvinner måler seg opp mot andre kvinner, rett og slett, og fordi at mange kvinner tror at over str 36 er tykk, uavhengig av høyde og fasong.

Ja, dårlig selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nå må folk virkelig slutte å si at noen liker tjukkaser og andre liker slanke. Folk tar det de får, hvertfall menn. Det at noen tjukkaser får seg kjæreste betyr ikke at kjæresten foretrekker overvekt over slank. Det betyr at de enten ikke får seg bedre, eller ser mer på personlighet, men det betyr ikke at de er preferansen.

Hun jeg er sammen med er slank, men ikke noe mer enn en 6er-7er på utseende skalaen. Det betyr ikke at jeg foretrekker 7ere, det betry at jeg har nøyd meg med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å være overvektig, og det å ha noen kosekilo. De fleste gutte jeg har pratet med om dette sier at de liker at jenter har former.

Det går fint an å være både slank/tynn og ha likevel ha former. Det er DET de fleste gutter vil ha.

På akkurat samme måte finnes det mange jenter i str.40 og oppover som bare har eplefasong og ikke noe former å vise til i det hele tatt. Mage og pupper går i ett og rumpa på slike damer er ofte flat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dårlig selvtillit.

Nei, dårlig SELVINNSIKT. Alle damer har ikke dårlig selvtillit, fordi om de ikke skjønner at menn tenner på dem, selv om de har større rompe en Kate Moss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jan erik

Så hvorfor slanker du deg ikke bare da? Omg, jenter er så lite villige til å endre på seg selv og gjøre noe med seg selv for å oppnå sine mål. Krav er dere flinke til å stille ja, men ikke snakk om å jobbe med dere selv. slank deg, feita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være slank/tynn er ikke synonymt med å ha fin kropp heller. Jeg har ei veldig tynn venninne sånn sett. Men hun har aldri vært særlig fornøyd med kroppen sin. Fordi om hun er tynn så er hun ikke fast. Likevel er hun flott og har popularitet hos gutta, på lik linje med ei anna venninne, som har en del ekstra, men er så vakker at ingen bryr seg. Poenget er altså, alle har vel noe de ikke er fornøyd med! Men det trenger overhodet ikke bety noenting. Alle er forskjellige. Og til TS, jeg kjenner mange som har kjæreste med noen kilo for mye. Jeg vet åssen om noen som er veldig store som har kjæreste. Alle kan få. ;) Gutta er heller ikke perfekte vettu. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dårlig SELVINNSIKT. Alle damer har ikke dårlig selvtillit, fordi om de ikke skjønner at menn tenner på dem, selv om de har større rompe en Kate Moss.

Vås, spør deg selv .... tenner du på gutter som ikke er pene? Hvorfor skulle vi gutter tenne på jenter som heller ikke er det. Jeg vet at dere er vinnerne på kjærestemarkedet, da vi gutter som regel må ta til takke med det vi får, men det betyr ikke at vi automatisk tenner på uatraktive jenter, bare fordi vi blir sammen med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel. Og hvorfor har de da så dårlig selvinnsikt mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er om ei nitten år gammel jente mener hun er tykk, fordi hun sier hun har litt flesk på magen, så kan jeg vedde en arm og et ben på at hun ikke er tykk i det hele tatt.

Selv gikk jeg rundt og trodde jeg var tykk i den alderen, og brukte levisbukser som var 26 tommer i livet, men fordi noen hadde sagt at jeg hadde jo litt stor rompe, så gikk jeg på nutrilett og ville ikke spise mat, jeg var jo feit. I tillegg var jeg 20 cm høyere enn venninnene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen kosekilo, men former, og en kveld ble jeg sjekket opp av den flotte karen på dansegulvet, jeg spurte han hvorfor han var ute etter meg? Da det var mange finere damer der. Han svarte: Det er du som smiler mest og ser ut som du har det kjempegøy.Likte det svaret. Tror ikke kroppen er alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er om ei nitten år gammel jente mener hun er tykk, fordi hun sier hun har litt flesk på magen, så kan jeg vedde en arm og et ben på at hun ikke er tykk i det hele tatt.

Selv gikk jeg rundt og trodde jeg var tykk i den alderen, og brukte levisbukser som var 26 tommer i livet, men fordi noen hadde sagt at jeg hadde jo litt stor rompe, så gikk jeg på nutrilett og ville ikke spise mat, jeg var jo feit. I tillegg var jeg 20 cm høyere enn venninnene mine.

Hvorfor trodde du på det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke kunne se rompa mi, fordi personen som sa det var eldre enn meg, fordi jeg ikke kunne direkte sammenligne meg med de som var like gamle, fordi de var mye lavere.

Jeg var vel seksten år, og man er ikke så rasjonelle bestandig. Og fordi man ofte har et forvrentg kroppsbilde i den alderen, rett og slett.

Ser bilder nå, og jeg så ut som en q-tips-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...