philippa starck Skrevet 16. august 2003 #1 Del Skrevet 16. august 2003 Har utrolig sansen for denne arkitekten!! Er det noen som vet hvor jeg kan finne mer om ham/hans prosjekter/tegninger el? (jeg er nemlig verdens verste surfer... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 17. august 2003 #2 Del Skrevet 17. august 2003 Søk på navnet hans, du ... det er jo en meget omstridt arkitekt, så det burde gå an å finne noe om ham. Jeg for min del har ikke sansen for ham i det hele tatt ... det er altfor voldsomt for min smak - har mer sansen for det enkle - det som nesten går i ett med terrenget. Men det var jo ikke min mening du var ute etter - sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sala Skrevet 18. august 2003 #3 Del Skrevet 18. august 2003 De gangene Se og Hør skriver om arkitektur er det gjerne om "palasser" etter denne karens penn.... Holder ellers med siste taler, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå