Gå til innhold

Gi meg styrke!

Silfen

Anbefalte innlegg

Er trøtt og vil sove men må sette ei sprøyte først.

Men jeg vil ikke, ikke i kveld.

Lårene er vonde og alt er bare dritt.

Har ikke engang giddet å ise låret ennå, så lite har jeg lyst til å gjøre det!

Arrrghhh, gi meg styrke til å få det gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

?????????

Jeg prøvdeå tegne en boks med styrke, men jeg tror jeg har drukket to eller tre (minst) glass for mye. Og hvorfor i all verden lukter det pannekaker med blåbær kl fire om natten??

Herregud, jeg kan ikke v ære riktig vel bevart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diabetiker nei, har du sett de små pinglesprøytene de må sette eller.

Nei du, dette er "ekte" saker gitt. ;)

Argh, jeg er drittlei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er skikkelig digg med heroin i lårene, mange flotte, store vener å treffe der, gitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er faktisk endel medisiner som må settes som sprøyte...

Jeg har MS og setter sprøyter tre ganger i uka. Enig med Starfish i at diabetikerne ser ut til å ha "søtere" sprøyter :lol: mine er greie, men det er mye som skal sprøytes inn!

Jeg setter også sprøyta om kvelden, og det blir mange sene kvelder på nettet når jeg bare vil utsette det uunngåelige...

Har erfart at det er enklere å sette sprøyta i magen. Nå setter jeg i låra når jeg er ovenpå, og i magen som "reserve/kriseløsning". PLeier ikke å ise ned området først, men skraper litt med neglen for å finne områder som er mer ufølsomme.

Lykke til med neste sprøyte! Tenk på hvor tøff du er, og trøst deg med at sprøyta sikkert er godt for noe - hva du nå enn tar den for :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym nå

Vet det ikke er sammenlignbart men fikk en deja vu-følelse fra den tiden jeg satte 6 heroinsprøyter om dagen i lår, rumpe, skuldre, overarmer og mage. Man bruker jo askorbinsyre som løsemiddel for heroin og det er ikke akkurat smertefritt og sette flere gram med askorbinsyre blandet med uren heroin i muskel- og fettvev.

Vel, jeg hadde ikke årer igjen og "måtte" gjøre det på denne måten. P.g.a. av at illegale stoffer er urene og blandet med alskens fyllstoffer for å drøye det ut for selgeren ble muskelvevet og fettvevet over hele kroppen fullt av byller og betent. Jeg fikk muskelsvinn og underhudsfettet løste seg opp ag rant ut av sprøytehullene.

Dette er mange år siden og kroppen min er fremdeles deformert der muskler og fettvev er borte.

Vel, håper at dette kan få noen andre til å la være....

Uansett hva du gjør IKKE sett illegale stoffer i muskelvevet over tid!

Få satt inn en veneflon i stedet, enkelte leger/sykehus er ihvertfall behjelpelige med det.

Men jeg forstår selvsagt at dere som tar medisiner på denne måten ikke kan få det i venene i stedet.

Føler med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...