Gjest Tiit Skrevet 16. august 2003 #1 Del Skrevet 16. august 2003 Når i huleste blir du 72? Jeg synes du har vært 71 i mange år nå..... Lyger du på alderen, kanskje ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. august 2003 #2 Del Skrevet 16. august 2003 Pssst... 1971... *hint hint* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 16. august 2003 #3 Del Skrevet 16. august 2003 Nei, det tror jeg da ikke på! Kristian har gammelmannsfakter, så den går nok ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. august 2003 #4 Del Skrevet 16. august 2003 Kristian er en sviker *furter* Han stikker fra lekekameraten sin (dvs. meg) for å leke med noen andre. Ikke særlig modent gjort av ham :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 18. august 2003 #5 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg blir 72 om ca. 39 år pluss noen måneder. Har ikke begynt å lyve på alderen enda.... men hvem vet om noen år når 40-års krisa kommer Nei, det tror jeg da ikke på! Kristian har gammelmannsfakter, så den går nok ikke! Hæ???? gammelmannsfakter hos meg, det er det verste jeg har hørt :blunke: Dakars Lea :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 18. august 2003 #6 Del Skrevet 18. august 2003 Nåja, gammelmannsfakter var vel å ta hardt i da (unnskyld :oops: ) Jeg mener bare at du virker som en moden mann (bedre, ikke sant 8) ) ut fra dine veloverveide og velfunderte svar ! Du har livserfaring, man!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå