Gjest KjakanBaldrik Skrevet 21. oktober 2009 #1 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei, I fjor sommer kontaktet jeg en dame som jeg har vært hemmelig forelsket i siden videregående. Hun var fri og frank, men hadde noe bagasje fra tidligere forhold som tilsa at hun var generelt skeptisk, og holdt meg på avstand. Var på besøk hos henne noen ganger også. Tiden gikk, med sporadisk kontakt, hhv sms og epost i hovedsak (hun var ikke særlig mottagelig for besøk). Hun var i aller høyeste grad klar over mine følelser for henne. På høsten, så fikk jeg en invitasjon fra henne på SMS om å komme nedover til henne - midt på natten (hun hadde vært på fest). Det som var det tragiske her... var at mobilen min hadde gått strømtom (... hvor mye jeg har bannet over det...). Prøvde å spille litt på den invitasjonen, men det buttet i mot. For å gjøre en lang historie litt kort, i sommer så har hun funnet seg en annen kjæreste. Har etter det sett henne en gang (2mnd siden på butikken - ikke snakket med henne). Så til det endelig spørsmålet: På lørdag så jeg henne ifm et arrangement. Hun passerte meg en gang, og et kort nikk og hei ble utvekslet. Litt senere, så passerte hun meg på vei ut igjen, hun kunne valgt en annen vei ut - hun visste hvor jeg sto. Igjen, et anerkjennende nikk og hei. Senere på ettermiddagen fikk jeg en Sms hvor det sto: "Trivelig å se deg igjen! Håper du har det bra. Fest med måte :-) " Mener hun kun det som står, eller kan jeg tolke noe annet ut av det? Kanskje jeg bare er innbilsk - HJELP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 21. oktober 2009 #2 Del Skrevet 21. oktober 2009 Utifra hva du skriver her så tror jeg ikke hun mener annet enn det som står i smsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nixie Skrevet 22. oktober 2009 #3 Del Skrevet 22. oktober 2009 men samtidig er det litt rart at hun plutselig sendte deg en sms, igjen... Hun sa det var trivelig å se deg igjen. Kanskje du skal spørre om det blir like lenge til neste gang..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. oktober 2009 #4 Del Skrevet 23. oktober 2009 Mener hun kun det som står, eller kan jeg tolke noe annet ut av det? Kanskje jeg bare er innbilsk - HJELP!!! En mann som tolker? Nytt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. oktober 2009 #5 Del Skrevet 23. oktober 2009 En mann som tolker? Nytt for meg. jepp. og, siden det er en kvinne som forsøkes tolkes her, så er det umulig å svare, det kan være mange ting. Kanskje har hun også en interesse, men kanskje ikke. Hadde hun ikke antagelig kommet bort til deg, dersom hun var interessert? På den annen side, hun hadde ikke trengt å sende den smsen, men som kvinnne kan det hende hun følte hun måtte, eller bare ville. altså, håpløst å tolke. Send svar til henne, det er bare høflig uansett. Svar noe som at det var koselig å se henne også, og spør om hun har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KjakanBaldrik Skrevet 23. oktober 2009 #6 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei, Yep, jeg svarte henne at det var koselig å se henne igjen også Og spurte henne hvorvidt det var bra med henne også. Hatt et par sms med henne denne uken - på bakgrunn av at hun driver og selger huset sitt - hun ønsker seg større uteareale. Takker for innspill så langt. Godt å se at dere er i tvil også... ikke bare jeg. Og ja - en mann prøver også å tolke :-) Men det innbilske i meg følger tråden om at hun hadde ikke trengt å sende sms-en. For hun vet hvor hun har meg, og jeg tror at hun skjønner at jeg tolker det som en "positiv" handling. Men som dere sier, man kan aldri si for sikkert! Så tålmodighet er en dyd her antagelig...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ann_* Skrevet 23. oktober 2009 #7 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan bare svare ut i fra mitt hode og min personlighet, og det er nok ikke på vegne av alle kvinner i verden dessverre (eller heldigvis). Jeg hadde nok sendt den mest for å være snill. Jeg hadde tenkt over møtet og kanskje følt meg litt teit for at jeg ikke tok opp praten, og sendt en mld for å vise at det ikke var fordi jeg ikke likte deg eller noe. Man setter jo også pris på å bli likt av andre sånn generelt, så det er ikke uvanlig å holde sånne ting litt varme selv om man har kjæreste. Ikke nødvendigvis fordi hun vil ha deg heller, men bare fordi hun ikke vil at det skal være noe vondt blod. Min konklusjon: hun setter nok pris på deg, men det var ikke et frieri eller noe det der. Tror ikke du skal tolke så mye mer ut av det enn det som står Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. oktober 2009 #8 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tråden er ryddet iht reglene. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #9 Del Skrevet 23. oktober 2009 Der hender jeg sender meldinger til menn/ekser uten noen baktanke i det hele tatt. Ihvertfall ikke der og da. Ikke alltid jeg vet hva jeg gjør eller har tenkt dypt over det. Men ting kan jo likevel skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2009 #10 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hun valgte jo en annen fremfor deg, selv om hun var klar over dine følelser. Så jeg synes hun har behandlet deg litt kaldt. Ikke en du burde komme løpende og logrende til dersom hun nå skulle begynne å vise deg interesse. Hun kjeder seg kanskje i forholdet sitt og synes du var litt kjekk da hun så deg nå. Ikke gi etter, men finn deg heller en som vet at hun vil ha deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allover Skrevet 27. oktober 2009 #11 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei, I fjor sommer kontaktet jeg en dame som jeg har vært hemmelig forelsket i siden videregående. Hun var fri og frank, men hadde noe bagasje fra tidligere forhold som tilsa at hun var generelt skeptisk, og holdt meg på avstand. Var på besøk hos henne noen ganger også. Tiden gikk, med sporadisk kontakt, hhv sms og epost i hovedsak (hun var ikke særlig mottagelig for besøk). Hun var i aller høyeste grad klar over mine følelser for henne. På høsten, så fikk jeg en invitasjon fra henne på SMS om å komme nedover til henne - midt på natten (hun hadde vært på fest). Det som var det tragiske her... var at mobilen min hadde gått strømtom (... hvor mye jeg har bannet over det...). Prøvde å spille litt på den invitasjonen, men det buttet i mot. For å gjøre en lang historie litt kort, i sommer så har hun funnet seg en annen kjæreste. Har etter det sett henne en gang (2mnd siden på butikken - ikke snakket med henne). Så til det endelig spørsmålet: På lørdag så jeg henne ifm et arrangement. Hun passerte meg en gang, og et kort nikk og hei ble utvekslet. Litt senere, så passerte hun meg på vei ut igjen, hun kunne valgt en annen vei ut - hun visste hvor jeg sto. Igjen, et anerkjennende nikk og hei. Senere på ettermiddagen fikk jeg en Sms hvor det sto: "Trivelig å se deg igjen! Håper du har det bra. Fest med måte :-) " Mener hun kun det som står, eller kan jeg tolke noe annet ut av det? Kanskje jeg bare er innbilsk - HJELP!!! Har du sett filmen "He`s just not intoo you!"? Den er fin og ganske treffende.. Vi er noen ganger flinke til å klamre oss til hårstrå og håpe i det lengste.. Hun visste jo om følelsene dine.. avviste deg når du prøvde å ta kontakt.. DA var hun ihvertfall IKKE (dessverre:) NOK interessert.. Men, hun må jo like noe ved deg.. for hun slipper deg ikke heller helt.. Ikke la deg bruke bare.. -ikke løp når hun knipser.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 27. oktober 2009 #12 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hun er som alle andre kvinner, sykelig opptatt av oppmerksomhet og tar den der hun kan. Hun vet at du er keen og utnytter dette til en egoboost. Hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 27. oktober 2009 #13 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hun har jo egentlig ikke gjort noe galt. Tenk etter.. javel, så vet hun hvor du står. Men dette kan også være en litt pinlig situasjon for henne. Nå vet jo ikke vi hvordan hun er som person. Rart at hun ikke kom bort til deg, men du gikk tydeligvis ikke bort til henne heller. I og med at hun sendte melding så har hun kanskje tenkt litt på akkurat det. At hun ringte i fylla, er jo veldig typisk skjer. Hun tenkte vel ikke så langt der. Men fort gjort å ringe noen man vet er der for enn. Jeg tror ikke du skal legge så mye i dette her. Ta det fra en jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #14 Del Skrevet 20. november 2009 hun hadde lyst på deg i fylla, og skrev melding for å gi deg forhåpninger, så hun kan få deg neste gang hun er full og kåt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Adele_* Skrevet 21. november 2009 #15 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg var sammen med en fyr i 7 år, og likevell sendte sms med andre gutter. Sendte noen ganger sms med en tidligere "knullekompis", ikke for å være utro, men for å "holde han varm" som noen vil kalle det. Det ble det slutt med meg og eksen, og jeg har faktisk møtt denne "knullekompisen" et par ganger i ettertid Sendte også av og til sms til en eks også, uten at det var noe annet enn for å ikke være uvenner, men holde kontakten selv om jeg hadde type. Ville ikke lagt så stor betydning i den sms`n, ikke sikkert hun mener noe annet enn å være snill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. november 2009 #16 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg var sammen med en fyr i 7 år, og likevell sendte sms med andre gutter. Sendte noen ganger sms med en tidligere "knullekompis", ikke for å være utro, men for å "holde han varm" som noen vil kalle det. Det ble det slutt med meg og eksen, og jeg har faktisk møtt denne "knullekompisen" et par ganger i ettertid Sendte også av og til sms til en eks også, uten at det var noe annet enn for å ikke være uvenner, men holde kontakten selv om jeg hadde type. Ville ikke lagt så stor betydning i den sms`n, ikke sikkert hun mener noe annet enn å være snill... sagt det før og sier det igjen, kvinenr er ALLTID på utkikk etter noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #17 Del Skrevet 21. november 2009 sagt det før og sier det igjen, kvinenr er ALLTID på utkikk etter noe bedre. JA! for det vet du brutal mann- skjerp deg, ALLE mennesker ER FORSKJELLIGE og vi tar ulike valg- dessuten så finnes det noe så fint som kjærlighet- tro det eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 21. november 2009 #18 Del Skrevet 21. november 2009 Hun vil bare være hyggelig/og eller holde deg varm fordi hun liker oppmerksomheten. Du burde ikke ha noen forhåpninger i dette tilfellet, er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå