Gjest Gjest_Mars_* Skrevet 20. oktober 2009 #1 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvor lenge er det normalt å date før man er sammen. ?? Dumt spørsmål mulig,, men jeg spør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frid Skrevet 21. oktober 2009 #2 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. oktober 2009 #3 Del Skrevet 21. oktober 2009 Enig! Det finnes ingen fasit. Jeg og typen ble sammen etter å ha datet i 2 uker. Vi ble kjent for ca 1-2 mnd siden men det føltes riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. oktober 2009 #4 Del Skrevet 21. oktober 2009 Som de andre nevner, det finnes ingen fasit. Selv ble kjæresten og jeg sammen på tredje daten. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afaia Skrevet 21. oktober 2009 #5 Del Skrevet 21. oktober 2009 Og vi var sammen ca hver dag i 3 mnd før vi offisielt ble sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mars_* Skrevet 21. oktober 2009 #6 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hmmm Vi har kjent hverandre, og datet i 6-7 mnd. Jeg synes det er vanskelig å ta opp det med å være sammen, derfor spør jeg her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-beathe Skrevet 22. oktober 2009 #7 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hmmm Vi har kjent hverandre, og datet i 6-7 mnd. Jeg synes det er vanskelig å ta opp det med å være sammen, derfor spør jeg her... Du, det er ikke slik det fungerer. Du kan ikke spørre folket her, du må høre med henne. Jeg har rotet med en i 9 måneder jeg kan ikke forestille meg at noen av oss anser oss for å være par av den grunn men vi har det allertiders i lag altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #8 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hmmm Vi har kjent hverandre, og datet i 6-7 mnd. Jeg synes det er vanskelig å ta opp det med å være sammen, derfor spør jeg her... Hva mener du med å date egentlig? Har dere sex, overnatter dere sammen, har dere truffet hverandres venner? Hva gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 22. oktober 2009 #9 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gurimalla, skal jeg vente 6-7-8-9 mndr før jeg vet om vi er sammen eller ikke? Jeg lever da i tiden, og forventer effektivitet.... Sist jeg drev med dette, så dristet jeg meg til å spørre forsiktig om vi var kjærester når det hadde gått en måneds tid eller så, og fikk bare et "selvsagt" tilbake. Han mente at det hadde vi da vært hele tida, fra første date. Såehhh... den greia med månedsvis, den skjønner jeg ikke helt. Dessuten - det er da bare å spørre? Spørre daten/kjærestekandidaten din, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mars_* Skrevet 22. oktober 2009 #10 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hadde det bare vert så enkelt. Vi er sammen ofte, vi overnatter hos hverandre, vi er med venner, vi har reist på ferier sammen osv, osv,, men jeg vet han ikke ønsker å være sammen, som i SAMMEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. oktober 2009 #11 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hadde det bare vert så enkelt. Vi er sammen ofte, vi overnatter hos hverandre, vi er med venner, vi har reist på ferier sammen osv, osv,, men jeg vet han ikke ønsker å være sammen, som i SAMMEN. Hva vil du da? Er alt bare opp til han? Hvis han bare holder deg på gress til det dukker opp noe bedre, er du da villig til å la det fortsette slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mars_* Skrevet 22. oktober 2009 #12 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hva vil du da? Er alt bare opp til han? Hvis han bare holder deg på gress til det dukker opp noe bedre, er du da villig til å la det fortsette slik? Jeg vil være sammen, men jeg er redd det er to be or not to å ta det opp, og da er det like greit på et vis å ha det fint nå,,og JA, jeg vet det ikke er bra....Jeg tror heller ikke det er noe på gress,, fordi jeg vet han er redd ...forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. oktober 2009 #13 Del Skrevet 22. oktober 2009 Men dere har jo allerede et forhold. Jeg syns det er dårlig gjort av han å holde på sånn når han (sikkert) vet hva du føler, men selv vil holde døra åpen for å bare stikke hvis det plutselig skal defineres som et forhold. Vil du virkelig la deg bruke av en som er så feig og unnfallen? Da kan jeg nærmest garantere deg hjertesorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mars_* Skrevet 22. oktober 2009 #14 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er ening med deg Purple Haze, må bare finne motivasjonen og forberede meg på det verste...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. oktober 2009 #15 Del Skrevet 22. oktober 2009 Eller du kan ta en alvorsprat med han. Si at dette orker du ikke. Det får være enten - eller. Alt trenger ikke være opp til han vet du Ta ansvar for ditt eget liv og din egen lykke. Du er mye mer verdt enn å la en mann skalte og valte med deg på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Skrevet 22. oktober 2009 #16 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har aldri "data" jeg (datet, dated?), bare blitt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 22. oktober 2009 #17 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hadde det bare vert så enkelt. Vi er sammen ofte, vi overnatter hos hverandre, vi er med venner, vi har reist på ferier sammen osv, osv,, men jeg vet han ikke ønsker å være sammen, som i SAMMEN. Kan du ikke spørre han om hva han legger i det å "være sammen"? Hvordan vil han definere deres forhold? Og hva mener han er forskjellen på det som kjennetegner deres forhold, og et forhold hvor man er "sammen"? Hva er det med tanken på å "være sammen" som skremmer han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå