Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Det er nesten så man må slakte sine egne dyr og dyrke sine egne grønnsaker, for å få i seg litt mer vettug mat enn det som selges på butikken!

Jada, alt skal være/bli så fryktelig sunt, alle må spise sunt og alle skal bli så freshe, når all mat er slik som nevnt her så går ikke det.

Huff :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det eneste som virkelig er sunt koster deretter også :rolleyes:

Nei det skal ikke være enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å sette sukker i bacon :hakeslepp:

Alt som er "sunt" "økologisk" eller noe sånt koster jo dobbelt så mye noen ganger, håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det er helt sykt :riste:

Jeg måtte jo skjekke dette med sukker i bacon, og det viste seg å være i alle typene som var på butikken faktisk :dåne: Men det kan ikke være snakk om store mengdene for jeg reagerer ikke noe blodsukkermessig når jeg spiser det til egg eller fiskeboller eller slikt :) Så jeg kommer ikke til å slutte å spise det pga det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker i bacon?? :klø: Nå har jeg jaggu hørt det også :riste: Det blir jo nesten sånn at man kan bli en smule paranoid av og sjekke innholdsfortegnelsen på ting :dåne:

God påske Dinedama :kaklehone: Planer for påsken da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja man kan nesten bli det :riste:

Påsken her er stille og rolig og det liker jeg egentlig :nigo: Vi har vært et par dager på Ælen sin hjemplass til svigers og nå er vi hjemme :Nikke: Ælen ødela jo scooteren like før påsken og delene er ikke kommet enda, så vi kommer oss ikke på fjellet noe.. Men jeg liker egentlig å være hjemme for tiden for å føle at jeg har litt kontroll over blodsukker og alt slik så det gjør meg egentlig ingenting :Nikke: Til helga skal vi få montert nytt sikringsskap... det har vært planlagt lenge og det er jammen ikke for tidlig for på mandag begynte det å brenne i en kontakt på soverommet :redd: Bare flaks at Ælen merket det :dåne: Huset har et helt elendig elektrisk anlegg som jeg tror må være ønsket på plass av de som bygde her.. :glare: Det var andre boller i gamle dager når man ikke måtte følge så mange forskrifter :rolleyes:

Har dere noe planer for påsken da?

God påske i allefall :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skummelt! Godt Ælen merket det, og bra dere får skiftet det ut! :Nikke:

Kos deg videre med herlige fridager. Påske- :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Så koselig med babyklærshopping :rødme:

(Hvordan får du forresten bildene du legger ut til å legge seg så fint inn på siden som de gjør?

Jeg får dem i en egen liten rute, som somregel blir krympet og greier.....) :klø:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke til den krympingen jeg :fnise:

Jeg tar URL-adressen og setter inn i innlegget.. trykker på det ikonet som ser ut som et bilde i denne boksen som man skriver i og limer inn adressen der :Nikke:

Det er gøy med shopping ja :hoppe: Gleder meg til parfymene kommer! Deilig med litt nye lettere dufter nå som det går mot vår :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo :hoppe: og :strix: for at i dag er jeg kommet til en ny milepæl: 28 uker :hjerte:

Jeg er inne i tredje trimester og 9 av 10 barn som blir født nå overlever :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: TREDJE TRIMESTER!!!!!!!!

Rundet selv to sifrede dager igjen :nigo:

Nå bærere det mot VÅR :blomst: og babytid :hjerte:

Likte godt den bodyen med marihøner på, hvor fant du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kupper" dagboka litt jeg!

H&M online har den marihøne-bodyen, under natt-tøy!

Den var mektig søt ja! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :jepp: H&M fant jeg den på :)

------

Nå har jeg bakt litt muffinser :nigo: Hadde noen epler og yoghurter i kjøleskapet som måtte brukes så jeg lagde en ladning med Mangoyoghurt-muffins, en med pasjonsfrukt og ferskenyoghurt-muffins og en med eplemuffins med kanel og sukker :nigo:

Synd jeg ikke kan spise dem selv.. :sukk: Men godt lukter det iallefall ;)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...