Minttu Skrevet 29. mars 2010 #1721 Del Skrevet 29. mars 2010 Det er nesten så man må slakte sine egne dyr og dyrke sine egne grønnsaker, for å få i seg litt mer vettug mat enn det som selges på butikken! Jada, alt skal være/bli så fryktelig sunt, alle må spise sunt og alle skal bli så freshe, når all mat er slik som nevnt her så går ikke det. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1722 Del Skrevet 30. mars 2010 Og det eneste som virkelig er sunt koster deretter også Nei det skal ikke være enkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. mars 2010 #1723 Del Skrevet 30. mars 2010 Ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. mars 2010 #1724 Del Skrevet 30. mars 2010 Hva er vitsen med å sette sukker i bacon Alt som er "sunt" "økologisk" eller noe sånt koster jo dobbelt så mye noen ganger, håpløst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1725 Del Skrevet 30. mars 2010 Jepp! Det er helt sykt Jeg måtte jo skjekke dette med sukker i bacon, og det viste seg å være i alle typene som var på butikken faktisk :dåne: Men det kan ikke være snakk om store mengdene for jeg reagerer ikke noe blodsukkermessig når jeg spiser det til egg eller fiskeboller eller slikt Så jeg kommer ikke til å slutte å spise det pga det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 31. mars 2010 #1726 Del Skrevet 31. mars 2010 Sukker i bacon?? :klø: Nå har jeg jaggu hørt det også Det blir jo nesten sånn at man kan bli en smule paranoid av og sjekke innholdsfortegnelsen på ting :dåne: God påske Dinedama Planer for påsken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1727 Del Skrevet 31. mars 2010 Ja man kan nesten bli det Påsken her er stille og rolig og det liker jeg egentlig Vi har vært et par dager på Ælen sin hjemplass til svigers og nå er vi hjemme Ælen ødela jo scooteren like før påsken og delene er ikke kommet enda, så vi kommer oss ikke på fjellet noe.. Men jeg liker egentlig å være hjemme for tiden for å føle at jeg har litt kontroll over blodsukker og alt slik så det gjør meg egentlig ingenting Til helga skal vi få montert nytt sikringsskap... det har vært planlagt lenge og det er jammen ikke for tidlig for på mandag begynte det å brenne i en kontakt på soverommet Bare flaks at Ælen merket det :dåne: Huset har et helt elendig elektrisk anlegg som jeg tror må være ønsket på plass av de som bygde her.. Det var andre boller i gamle dager når man ikke måtte følge så mange forskrifter Har dere noe planer for påsken da? God påske i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 31. mars 2010 #1728 Del Skrevet 31. mars 2010 Så skummelt! Godt Ælen merket det, og bra dere får skiftet det ut! Kos deg videre med herlige fridager. Påske- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. mars 2010 #1729 Del Skrevet 31. mars 2010 og påske- til deg fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1730 Del Skrevet 31. mars 2010 Woho! God påske til deg og snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. april 2010 Forfatter #1731 Del Skrevet 1. april 2010 Det er ikke sunt å være hjemme så lenge om gangen Shopping!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. april 2010 #1732 Del Skrevet 2. april 2010 Så skjønne babyklær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 2. april 2010 #1733 Del Skrevet 2. april 2010 Så koselig med babyklærshopping :rødme: (Hvordan får du forresten bildene du legger ut til å legge seg så fint inn på siden som de gjør? Jeg får dem i en egen liten rute, som somregel blir krympet og greier.....) :klø: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. april 2010 Forfatter #1734 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg får ikke til den krympingen jeg Jeg tar URL-adressen og setter inn i innlegget.. trykker på det ikonet som ser ut som et bilde i denne boksen som man skriver i og limer inn adressen der Det er gøy med shopping ja Gleder meg til parfymene kommer! Deilig med litt nye lettere dufter nå som det går mot vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. april 2010 Forfatter #1735 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg må jo og for at i dag er jeg kommet til en ny milepæl: 28 uker Jeg er inne i tredje trimester og 9 av 10 barn som blir født nå overlever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. april 2010 #1736 Del Skrevet 2. april 2010 TREDJE TRIMESTER!!!!!!!! Rundet selv to sifrede dager igjen Nå bærere det mot VÅR og babytid Likte godt den bodyen med marihøner på, hvor fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 2. april 2010 #1737 Del Skrevet 2. april 2010 "Kupper" dagboka litt jeg! H&M online har den marihøne-bodyen, under natt-tøy! Den var mektig søt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. april 2010 Forfatter #1738 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Jepp H&M fant jeg den på ------ Nå har jeg bakt litt muffinser Hadde noen epler og yoghurter i kjøleskapet som måtte brukes så jeg lagde en ladning med Mangoyoghurt-muffins, en med pasjonsfrukt og ferskenyoghurt-muffins og en med eplemuffins med kanel og sukker Synd jeg ikke kan spise dem selv.. Men godt lukter det iallefall Endret 2. april 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. april 2010 #1739 Del Skrevet 2. april 2010 Gratulerer så masse med 28 uker og 3. trimester! Så nydelige klær du har kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. april 2010 Forfatter #1740 Del Skrevet 2. april 2010 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå