DDuck Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #141 Del Skrevet 30. oktober 2009 UL 16.november Blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 30. oktober 2009 #142 Del Skrevet 30. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 30. oktober 2009 #143 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er jo ikke lenge til . Tipper du gleder deg max nå ja Er det privat du skal, eller er det pga at du har tettere oppfølging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er pga tettere oppfølging Ja det blir spennende å se hva som skjuler seg der inne Og om det er et lite bankende hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. oktober 2009 #145 Del Skrevet 30. oktober 2009 Åååå gled deg snuppa!!! Det er helt fantastisk å se den lille skapningen der inne :rødme: Hvor langt er du på vei da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 30. oktober 2009 9+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er litt sint og skuffet Jeg hadde en venninne inne på salongen som skulle klippe seg. Noe av det første hun spør om er om jeg var gravid. Det hadde hun nemlig hørt fra sin svigersøster som igjen hadde fått høre det fra jordmoren Og jordmoren hadde spesifisert at, ja det er hun som er frisør i øverbygda og hun har termin i juni. Har man ikke taushetsplikt som jordmor liksom? :slår: Jeg vil jo ikke at hele bygda skal vite det før jeg selv vet det!!! Og før jeg har fått fortalt det til familien min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 30. oktober 2009 #148 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Fyttigrisen så dårlig gjort da. Jordmødre og annet helsepersonell har jo taushetsplikt, så det der var utrolig uprofesjonelt. Skjønner godt at du blir skuffa. Man vil jo liksom fortelle det selv. En bekjent av meg jobber på legekontoret der jeg skal bestille meg time etterhvert, men regner sterkt med at hun ikke sier noe videre liksom. Skulle bare mangle. Endret 30. oktober 2009 av Gaupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 30. oktober 2009 #149 Del Skrevet 30. oktober 2009 Men hallo, det går jo virkelig ikke ann!!! Du burde virkelig ta en snakk med jordmoren, for hun har taushetsplikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #150 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tro meg, jeg skal ta en prat med henne!! Nå er jeg så sint at jegvet ikke hva jeg skal gjøre! Dette har ødelagt dagen min og jeg vil hjem nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. oktober 2009 #151 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nei, fy søren, er det mulig!??! Sånt kan hun da ikke gjøre! :slår: Bra du skal ta det opp med henne, det der må hun jo skjønne at er hemmelig foreløpig! Du er jo bare 7 uker på vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja jeg vet ikke Det koker inni meg i hvertfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. oktober 2009 #153 Del Skrevet 30. oktober 2009 Seriøst?!?!? Fy faen, jeg hadde ringt den dama fortere enn fy, og skjelt henne huden full!!!! Hun har da taushetsplikt!!! Fytti så uprofesjonelt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg er ikke flink til sånt jeg.. Trampe? Kan du ringe å si du er meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. oktober 2009 #155 Del Skrevet 30. oktober 2009 Neimen, herre gud! Går det an??!! Jeg finner ikke ord, da går da ikke an å gjøre sånt? Jævla slarve-kjerring! Skjønner godt reaksjonen din, jeg hadde følt meg rimelig overkjørt, forbannet, skuffet og lei meg. Hurra for UL snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. oktober 2009 #156 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jepp, jeg kan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. oktober 2009 #157 Del Skrevet 30. oktober 2009 Syns det var en veldig god idè at Trampe ringer til den dama og gir henne litt "verbal deng". Makan til oppførsel, det der er ikke lov!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. oktober 2009 #158 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fælt for ei slem kjerring!! Men, vi får for UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. oktober 2009 #159 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er det mulig??! Håper hun (eller en overordna?) får beskjed om at det der er uakseptabel oppførsel, enten det er fra deg eller Trampe! Makan til kjerring! Håper dagen din ikke er helt ødelagt av jordmorsladrekjerringa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. oktober 2009 #160 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er det mulig!!! Det der bør du virkelig skjelle henne ut for, hun har jo taushetsplikt!! Kjenenr jeg blir forbanna på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå