Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en fin pinsehelg DDuck! Håper den ikke blir for varm :sol:

:klem:

Skrevet

Så deilig med skikkelig sommervær! :sol: Plaskebasseng hørtes ut som en perfekt gave. :)

Kos deg masse med bursdagsjenta di i helgen. :hjerte:

Skrevet

Pinsehelga blir nok varm som det holder :lol:

I dag skal vi ha plaskedate med venninna mi og jenta hennes så det blir kos :hjerte:

Ellers må jeg fikse alt av kaker ferdig i dag, for i morgen formiddag bærer de tlaus :Nikke:

Håper dere også får en fin helg :klemmer:

Skrevet

Shit!!

Sjokoladekakebunnene jeg bake er ikke dugende til noen ting :grine:

Så nå står to nye bunner i ovnen etter mamma sin idiotsikre oppskrift :glare:

Håper bare jeg rekker å få de nok avkjølt for jeg har allerede kokt opp gele som skal bli fromasjfyll inni kakene.. :sukk: Den bør ikke stivne for mye nå sltså :kjefte:

Gjest Neferet
Skrevet

Ojoj, utfordringer i bursdagsforberedelsene er ikke bra!! :snurt: Håper det ordner seg fortere enn svint! :klemmer:

...og jeg skjønner ikke at lille frøkna allerede er ett år!! :daane:

Skrevet

Kakene er ferdig oppskjært og jeg har fått fromasjen på.. *puh* :daane: Nå står de til kjøling i kjøleskapet... Så jeg bare venter på at fromasjen skal stivne nok til at jeg kan ta av formene som jeg trenger til en annen kake :rolleyes:

Ja tenk! ett år! :daane:

Jeg skjønner ikke hvor tiden er blitt av...

Skrevet

Kaker kan være utfordrende, jeg lagde en særdeles lite pen marsipankake til dåpen, men god ble den :fnise:

Skrevet

Det er jo det som er viktig da :fnise:

Nå har jeg laget MMF også for å kle sjokoladekakene med :) Er veldig spent på resultatet av kaka :jepp: Jeg må huske å ta bilde av den :jepp:

Skrevet

Herre jessu fader!!

Jeg har stått på HELE dagen med baking, styr og stell... Ælen har soset rundt huset, klødd seg i ræævva og kjørt moped!

Så ber jeg han om å hjelpe meg... Han spør hva han skal gjøre..

da sier jeg: det må ryddes her, støvsuges og vaskes over gulvene...

Joda.. Ælen setter i gang... rydder NOEN FÅ ting av stuebordet og kjøkkenbordet, setter seg ned og ser på tv!!

Mannfolk :snurt:

Det er sjelden jeg klager på han, men akkurat nå må jeg bare..

Skrevet

Jeg ligger på sofaen mens Ælen støvsuger :sjarmor:

Bursdagskaka ble forøvrig som forventet utseendemessig :ler: Det ble ikke så proft akkurat :tunge1:

Men som nevnt over her så er det smaken som teller :fnise:

Skrevet

Herregud, som jeg hater føling!

Denne varmen fucker opp insulinbehovet mitt :glare:

Skrevet

KAKE :hjerte: fikk ikke noe særlig lyst på nå..... :sjenert:

Skrevet

Takk for kosinger :klemmer:

Dag en av bursdagsfeiring er ferdig, og i dag venter dag to :jepp:

I går fikk hun masse fine klær som var så kjekt.. både regnsett, hel regndress, vinterdress, tre par sko og masse sommerklær samt barnehage klær :) Og noe penger også :)

Kakene ble veldig godt tatt i mot :nigo:

Skrevet

Flink du har vært de siste dagene da! :jepp: Godt du får jagd gubben ut av sofaen så han får vært litt nyttig ;)

Håper dere får en fin feiringsdag i dag også for lille store Dina! :strix:

Det er smaken som teller :sikle:

Skrevet

I dag blir det heldigvis ikke så mye feiring :fnise:

Pappa har vært her en tur i morges :Nikke: Men ellers venter vi ingen flere besøkende i dag :)

Ælen har hatt hjelp av noen kompiser og fått muret ferdig muren til utbygget i dag :hoppe: Nå skal den stå å herde i noen døgn før de kan fortsette, så da skulle de fortsette på altanen min i mellomtiden :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...