DDuck Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #5341 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg skal teste tekninsk tegner og yrkesfaglærer på kunst og håndverklinja Det har jeg veldig lyst til Ellers vil jeg teste hvordan det er å ha en sekretær/organiserings type jobb... Vil se om det er så kjedelig som alle tror det er eller om det er noe jeg kan fortsette med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. mai 2011 #5342 Del Skrevet 5. mai 2011 Så spennende! Også så bra at NAV hjelper deg så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #5343 Del Skrevet 5. mai 2011 Ka keg er veldig positivt overrasket av NAV og saksbehandleren min var ei så utrolig flott og koselig dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. mai 2011 #5344 Del Skrevet 6. mai 2011 Dette høres jo veldig bra ut!! Spennende å høre hva det neste året bringer, og hva du finner ut at du trives med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. mai 2011 #5345 Del Skrevet 6. mai 2011 Så bra med konstruktivt møte med NAV! Blir spennende fremover da! Du får gi rapport fra alle yrkesområdene du er innom Er det ett område som står frem som favoritten hos deg ennå? Nå sånn før du egentlig har begynt?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #5346 Del Skrevet 6. mai 2011 Vel... det jeg bikker mest imot for øyeblikket er tekninsk tegner Da får jeg bruke kreativiteten min samtidig som jeg ikke har en fysisk stressende jobb Jeg trenger en jobb med roligere tempo enn frisøryrket med tanke på den sykdommen jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #5347 Del Skrevet 6. mai 2011 Da var bruden pynta og sendt til byfogden I kveld blir det en liten intim feiring av brudeparet Det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. mai 2011 #5348 Del Skrevet 6. mai 2011 Vel... det jeg bikker mest imot for øyeblikket er tekninsk tegner Da får jeg bruke kreativiteten min samtidig som jeg ikke har en fysisk stressende jobb Jeg trenger en jobb med roligere tempo enn frisøryrket med tanke på den sykdommen jeg har Ja du er veldig flink med det kunstneriske, hvertfall ut i fra det lille jeg har sett, så det høres absolutt ut som noen som kunne passe for deg! Blir spennende å se om yrket innfrir forventningene Da var bruden pynta og sendt til byfogden I kveld blir det en liten intim feiring av brudeparet Det blir koselig Åh... det er så koslig med bryllup Jeg vil i bryllup!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. mai 2011 #5349 Del Skrevet 6. mai 2011 Håper du koser deg i bryllup. Spennende med yrkestestingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. mai 2011 #5350 Del Skrevet 10. mai 2011 Gode DDuck min Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #5351 Del Skrevet 10. mai 2011 Går bare lekkert Er travelt opptatt ute i finværet og har besøk av Ælens bestemor som tilpasser bunaden min Nå er det MGP slarving med Neytiri på FB I fjor når vi var gravide satt vi å slarva MGP og dissa og heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mai 2011 #5352 Del Skrevet 10. mai 2011 DEt husker jeg og! Hvilket land var det vi disset så fælt? var noe sånnn trase greier eller noe i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mai 2011 #5353 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg skal teste tekninsk tegner og yrkesfaglærer på kunst og håndverklinja Det har jeg veldig lyst til Ellers vil jeg teste hvordan det er å ha en sekretær/organiserings type jobb... Vil se om det er så kjedelig som alle tror det er eller om det er noe jeg kan fortsette med Det er IKKE kjedelig å være helsesekretær i alle fall, men fy det kan være stressende til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #5354 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg husker ikke helt Men kunne det være en mann som trodde han var dame omtrent? Jeg lurer på om det var en gruppe med folk som hadde helt syke klær på seg og mannen sang som ei dame og så helt vill ut? Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. mai 2011 #5355 Del Skrevet 10. mai 2011 Det er godt å høre! Du får kose deg masse i godværet Å herregud, jeg ser på detta rælet nå.. Det er så dårlig! Om Finland er med, så er nok de dårlige og Og detta kaller de rock, jeg liker ikke kvinnelige vokalister i rock/metall.. Og hva pokker har rap å gjøre i denna sangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mai 2011 #5356 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hørest litt kjent ut ja Har litt sansen for den som spilles i skrivende stund.. Georgia. Fått noen favoritter enda? Endret 10. mai 2011 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #5357 Del Skrevet 10. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. mai 2011 #5358 Del Skrevet 10. mai 2011 Nå får vi sjå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #5359 Del Skrevet 10. mai 2011 Ingen favoritter enda nei... jeg følger med med et halvt øre og drømmer meg til paradise hotell egentlig Men Ælens bestemor skal absolutt se GP... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. mai 2011 #5360 Del Skrevet 10. mai 2011 nå kommer innslaget Minttu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå