Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Jeg skal teste tekninsk tegner og yrkesfaglærer på kunst og håndverklinja :jepp: Det har jeg veldig lyst til :jepp:

Ellers vil jeg teste hvordan det er å ha en sekretær/organiserings type jobb... Vil se om det er så kjedelig som alle tror det er eller om det er noe jeg kan fortsette med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ka keg er veldig positivt overrasket av NAV og saksbehandleren min var ei så utrolig flott og koselig dame :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Dette høres jo veldig bra ut!! Spennende å høre hva det neste året bringer, og hva du finner ut at du trives med!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med konstruktivt møte med NAV! :jepp: Blir spennende fremover da! Du får gi rapport fra alle yrkesområdene du er innom :fnise:

Er det ett område som står frem som favoritten hos deg ennå? Nå sånn før du egentlig har begynt?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... det jeg bikker mest imot for øyeblikket er tekninsk tegner :Nikke: Da får jeg bruke kreativiteten min samtidig som jeg ikke har en fysisk stressende jobb :) Jeg trenger en jobb med roligere tempo enn frisøryrket med tanke på den sykdommen jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var bruden pynta og sendt til byfogden :rodmer:

I kveld blir det en liten intim feiring av brudeparet :) Det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... det jeg bikker mest imot for øyeblikket er tekninsk tegner :Nikke: Da får jeg bruke kreativiteten min samtidig som jeg ikke har en fysisk stressende jobb :) Jeg trenger en jobb med roligere tempo enn frisøryrket med tanke på den sykdommen jeg har :)

Ja du er veldig flink med det kunstneriske, hvertfall ut i fra det lille jeg har sett, så det høres absolutt ut som noen som kunne passe for deg! :jepp: Blir spennende å se om yrket innfrir forventningene :)

Da var bruden pynta og sendt til byfogden :rodmer:

I kveld blir det en liten intim feiring av brudeparet :) Det blir koselig :)

Åh... det er så koslig med bryllup :rodmer: Jeg vil i bryllup!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bare lekkert :klemmer:

Er travelt opptatt ute i finværet og har besøk av Ælens bestemor som tilpasser bunaden min :Nikke:

Nå er det MGP slarving med Neytiri på FB :ler:

I fjor når vi var gravide satt vi å slarva MGP og dissa og heia :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: DEt husker jeg og! Hvilket land var det vi disset så fælt? var noe sånnn trase greier eller noe i alle fall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste tekninsk tegner og yrkesfaglærer på kunst og håndverklinja :jepp: Det har jeg veldig lyst til :jepp:

Ellers vil jeg teste hvordan det er å ha en sekretær/organiserings type jobb... Vil se om det er så kjedelig som alle tror det er eller om det er noe jeg kan fortsette med :)

Det er IKKE kjedelig å være helsesekretær i alle fall, men fy det kan være stressende til tider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke helt :ler:

Men kunne det være en mann som trodde han var dame omtrent? :fnise:

Jeg lurer på om det var en gruppe med folk som hadde helt syke klær på seg og mannen sang som ei dame og så helt vill ut? :fnise:

Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre! :)

Du får kose deg masse i godværet :)

Å herregud, jeg ser på detta rælet nå.. Det er så dårlig! :ler:

Om Finland er med, så er nok de dårlige og :lol:

Og detta kaller de rock, jeg liker ikke kvinnelige vokalister i rock/metall.. Og hva pokker har rap å gjøre i denna sangen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest litt kjent ut ja :fnise:

Har litt sansen for den som spilles i skrivende stund.. Georgia.

Fått noen favoritter enda?

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen favoritter enda nei... jeg følger med med et halvt øre og drømmer meg til paradise hotell egentlig :fnise:

Men Ælens bestemor skal absolutt se GP... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...