Diddles Skrevet 25. april 2011 #5281 Del Skrevet 25. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. april 2011 Forfatter #5282 Del Skrevet 25. april 2011 Nå er en halv vegg borte *klappesegselvpåskuldra* Jeg har funnet ut at skal jeg få gjort noe av alt det jeg planlegger så må jeg gjøre det når Ælen er borte... han er så flink til å stoppe meg fra å gjøre ting fordi at han har andre planer for hvordan det skal gjøres.. Så nå har jeg hadd en liten date med brekkjernet hans og gådd amokk på uthuset som står på gårdsplassen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. april 2011 #5283 Del Skrevet 25. april 2011 Godt du får ting gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. april 2011 #5284 Del Skrevet 25. april 2011 Du er flink som får slikt gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. april 2011 Forfatter #5285 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg er jo ikke ferdig enda Det begynte å regne så fælt så jeg orker ikke å stå ute lenger da... jeg som hadde store planer om å brenne søppel også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. april 2011 #5286 Del Skrevet 25. april 2011 Handywoman Jeg er helt enig med deg, vil man ha noe gjort må man som oftest starte på det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. april 2011 Forfatter #5287 Del Skrevet 25. april 2011 Så sant, så sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. april 2011 #5288 Del Skrevet 26. april 2011 Skal si du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. april 2011 Forfatter #5289 Del Skrevet 26. april 2011 Nå er det bare en vegg og taket igjen på uthuset Har hatt hjelp av sterke mannfolk i dag ' Har fått brent masse søppel også så dette går framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. april 2011 #5290 Del Skrevet 26. april 2011 Du kan kjøpe deg sånn bolle på Black Design, som det står Handywoman på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. april 2011 Forfatter #5291 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg har tenkt på det Men det ble heller en med "har du lyst, har du lov.." på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. april 2011 #5292 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg kjøpte meg en lilla idag, med "sprøtt og godt" for de hadde nesten ingen sånne med "potetgull", og ikke i lilla Kjære fikk en fin blå/turkis av meg som det står "godis" på en gang De har mye fint der :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. april 2011 Forfatter #5293 Del Skrevet 26. april 2011 Ja man skulle hatt ubegrenset bankkonto når man går på slike butikker Nå har jeg vært ute og revet litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. april 2011 #5294 Del Skrevet 26. april 2011 Det er sant! Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. april 2011 Forfatter #5295 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg har gangsperre i armene og beina etter de siste dagenes strabaser Har vært å kjøpt nytt brekkjern i dag også etter at vi klarte å knekke det vi hadde i går Det regner litt i dag så jeg satser heller på litt inneaktiviteter i dag med søvsuging og vasking.. det trengs etter at man har dratt så mye skitt inn pga rivingen Har egentlig mest lyst å legge meg på sofaen å sove.. Var også å fikk prisoverslag på terassedekke som vi må ha til markterrassen vår som jeg skal sette opp når jeg er ferdig med rivingen I går fikk jeg også jobb tilbud på en frisørsalong her Det var gøy Har ikke takket ja enda siden jeg kanskje skal omskoleres, så jeg må høre med NAV om jeg kan ta jobben først.. skal i møte med NAV neste uka Nei uff... jeg får lette på rævva å gjøre noe fornuftig her i heimen tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 27. april 2011 #5296 Del Skrevet 27. april 2011 Du er så flink for jobbtilbud, håper det ordner seg med NAV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. april 2011 #5297 Del Skrevet 27. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. april 2011 Forfatter #5298 Del Skrevet 27. april 2011 Da var huset støvsugd, en maskin klær satt på, kjøkkengolvet vasket og enkelte plasser tørket litt støv av Nå skal jeg ha en lite matpause... Ser ikke ut som om det regner mer, så jeg må vel kanskje stikke ut etterpå Takk for ros og klem Spatula og Tusle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. april 2011 #5299 Del Skrevet 27. april 2011 Du er jammen meg flink! Her sitter jeg god plassert i sofaen, og hadde det ikke vært for at jeg skal på jobb i kveld hadde jeg nok blitt sittende her til det var tid for å legge seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. april 2011 Forfatter #5300 Del Skrevet 27. april 2011 Får sånn energiboost når snuppemusa ikke er hjemme Hun krever sitt om dagene når hun er hjemme, så da er det liten ork for husarbeid og andre ting, men nå har hun og Ælen vært på tur hos mammaen hans i et par dager, så jeg har hatt huset for meg selv Veldig deilig i grunn, men jeg kjenner at det skal blir godt å få dem hjem i dag også Savner gullmusa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå