Minttu Skrevet 14. mars 2011 #5141 Del Skrevet 14. mars 2011 Uff, det hørtes ikke så godt ut Men nå blir det jo mest sannsynligvis fort bra igjen! Og det var vel like greit at det gikk hull på klumpen, for å få bort pusset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. mars 2011 #5142 Del Skrevet 14. mars 2011 Det hørtes ut som en infeksjon i øregangen (ikke vanlig ørebetennelse), og det at det gikk hull på klumpen var nok det beste som kunne skjedd, for da får man ikke de smertene som trykket ved å ha en kul i øret gir... Håper hun kommer seg raskt (igjen)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #5143 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja hun virker ikke som om hun har like vondt nå Når hun har rapet og slikt i går og før i dag har hun hylt skikkelig til i smerte etterpå, men etter at vi var til legen og det gikk hull på faenskapen så har hun ikke grått like mye etter rapene Det liker mamma mitt..! Men jeg sliter med å få i henne nok væske.. Hun vil bare ikke ha noenting... Hun har drukket ca 500ml i dette dønet som har vært, men bleiene er ikke så veldig våte... men hun sikler MASSE, gråter tårer og svetter en god del... så jeg regner med at det er der væsken kommer ut istedet for i bleien... Men jeg blir jo redd for henne jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. mars 2011 #5144 Del Skrevet 15. mars 2011 Stakkars lille!! Håper hun friskner til og drikker masse snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #5145 Del Skrevet 15. mars 2011 Lillingen sov fra vi la henne klokka 9 til klokka 11 i dag Jeg gav henne drikke 3 ganger før tolv og klokka sju i morrest.. Hun virker i mye bedre form i dag Men hun var jo i ganske god form i går morrest også, men så ble hun slappere utover dagen så vi får se hvordan det fyker ann i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2011 #5146 Del Skrevet 15. mars 2011 SÅ bra at hun (tilsynelatende) er på bedringens vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. mars 2011 #5147 Del Skrevet 15. mars 2011 Håper Dina er på bedringens vei nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #5148 Del Skrevet 15. mars 2011 So far, so good Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #5149 Del Skrevet 15. mars 2011 Ulempen med at ungen ikke vil spise fast føde for tiden er at når hun bæsjer så er det bare frøsing.. Dette er første gangen på lenge at hun har dreti seg oppover ryggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. mars 2011 #5150 Del Skrevet 15. mars 2011 Stakkars både lille Dina og dere. Ikke noe særlig med syk liten tass. Godt hun ser ut til å være på bedringens vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #5151 Del Skrevet 15. mars 2011 Nei det er ikke noe særlig nei... Men hun har vært i veldig grei form i dag med minimalt med feber Fortsatt ingen matlyst og ganske trøtt, men hun leker og smiler og snakker med oss igjen Hun har også drukket bedre i dag slik at bleiene har vært våte og det er bra Satser på at matlysten kommer snikende igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. mars 2011 #5152 Del Skrevet 16. mars 2011 Fortsatt masse god bedring til lillejenta deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #5153 Del Skrevet 16. mars 2011 Tusen takk I dag er matlysten hennes kommet snikende sånn nogenlunde tilbake så vi har fått i henne halve porsjoner av måltidene hun bruker å få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. mars 2011 #5154 Del Skrevet 16. mars 2011 Godt å høre at det går bedre med, lillingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #5155 Del Skrevet 16. mars 2011 Jepp det er deilig at hun er bedre Meeeen nå kjenner jeg at jeg er snørrete og har vondt i bihulene.. Håper det gir seg rimelig fort for på lørdag skal vi på konsert som jeg har gledet meg til i en måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mars 2011 #5156 Del Skrevet 17. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2011 #5157 Del Skrevet 19. mars 2011 Ja hun virker ikke som om hun har like vondt nå Når hun har rapet og slikt i går og før i dag har hun hylt skikkelig til i smerte etterpå, men etter at vi var til legen og det gikk hull på faenskapen så har hun ikke grått like mye etter rapene Det liker mamma mitt..! Men jeg sliter med å få i henne nok væske.. Hun vil bare ikke ha noenting... Hun har drukket ca 500ml i dette dønet som har vært, men bleiene er ikke så veldig våte... men hun sikler MASSE, gråter tårer og svetter en god del... så jeg regner med at det er der væsken kommer ut istedet for i bleien...Men jeg blir jo redd for henne jeg.. Riktig antagelser det her. Og det at hun gråter med tårer er et kjempebra tegn! Hvis kroppen er dehydrert vil hun gråte uten tårer Håper bedringen har fortsatt for henne og at også mor blir frisk snart Nice fb-profilbilde forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #5158 Del Skrevet 20. mars 2011 Vi er friske alle mann og forhåpentligvis varer det også Siste dag med penicillinkur på snuppa i morgen Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. mars 2011 #5159 Del Skrevet 21. mars 2011 Hurra for en frisk og fin familie. Håper dere får en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #5160 Del Skrevet 21. mars 2011 Snuppa har funnet ut at å sove på dagtid er bortkasta tid Så blir hun trøtt og grinete, men nekter like vel å sove.. Det blir litt slitsomt i lengden kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå