Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Uff, det hørtes ikke så godt ut :(

Men nå blir det jo mest sannsynligvis fort bra igjen! :)

Og det var vel like greit at det gikk hull på klumpen, for å få bort pusset :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ut som en infeksjon i øregangen (ikke vanlig ørebetennelse), og det at det gikk hull på klumpen var nok det beste som kunne skjedd, for da får man ikke de smertene som trykket ved å ha en kul i øret gir... Håper hun kommer seg raskt (igjen)! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun virker ikke som om hun har like vondt nå :jepp:

Når hun har rapet og slikt i går og før i dag har hun hylt skikkelig til i smerte etterpå, men etter at vi var til legen og det gikk hull på faenskapen så har hun ikke grått like mye etter rapene :jepp:

Det liker mamma :hjerte: mitt..!

Men jeg sliter med å få i henne nok væske.. :sukk: Hun vil bare ikke ha noenting... Hun har drukket ca 500ml i dette dønet som har vært, men bleiene er ikke så veldig våte... men hun sikler MASSE, gråter tårer og svetter en god del... så jeg regner med at det er der væsken kommer ut istedet for i bleien...

Men jeg blir jo redd for henne jeg.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillingen sov fra vi la henne klokka 9 til klokka 11 i dag :daane:

Jeg gav henne drikke 3 ganger før tolv og klokka sju i morrest..

Hun virker i mye bedre form i dag :jepp:

Men hun var jo i ganske god form i går morrest også, men så ble hun slappere utover dagen så vi får se hvordan det fyker ann i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulempen med at ungen ikke vil spise fast føde for tiden er at når hun bæsjer så er det bare frøsing.. :glare:

Dette er første gangen på lenge at hun har dreti seg oppover ryggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars både lille Dina og dere. Ikke noe særlig med syk liten tass. :kose: Godt hun ser ut til å være på bedringens vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke noe særlig nei... Men hun har vært i veldig grei form i dag med minimalt med feber :jepp:

Fortsatt ingen matlyst og ganske trøtt, men hun leker og smiler og snakker med oss igjen :)

Hun har også drukket bedre i dag slik at bleiene har vært våte og det er bra :)

Satser på at matlysten kommer snikende igjen snart :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

I dag er matlysten hennes kommet snikende sånn nogenlunde tilbake så vi har fått i henne halve porsjoner av måltidene hun bruker å få :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp det er deilig at hun er bedre :jepp:

Meeeen nå kjenner jeg at jeg er snørrete og har vondt i bihulene.. :sukk: Håper det gir seg rimelig fort for på lørdag skal vi på konsert som jeg har gledet meg til i en måned! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hun virker ikke som om hun har like vondt nå :jepp:

Når hun har rapet og slikt i går og før i dag har hun hylt skikkelig til i smerte etterpå, men etter at vi var til legen og det gikk hull på faenskapen så har hun ikke grått like mye etter rapene :jepp:

Det liker mamma :hjerte: mitt..!

Men jeg sliter med å få i henne nok væske.. :sukk: Hun vil bare ikke ha noenting... Hun har drukket ca 500ml i dette dønet som har vært, men bleiene er ikke så veldig våte... men hun sikler MASSE, gråter tårer og svetter en god del... så jeg regner med at det er der væsken kommer ut istedet for i bleien...Men jeg blir jo redd for henne jeg.. :sukk:

Riktig antagelser det her. Og det at hun gråter med tårer er et kjempebra tegn! Hvis kroppen er dehydrert vil hun gråte uten tårer :jepp: Håper bedringen har fortsatt for henne og at også mor blir frisk snart :klemmer:

Nice fb-profilbilde forresten :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er friske alle mann og forhåpentligvis varer det også :jepp:

Siste dag med penicillinkur på snuppa i morgen :)

Takk skal du ha :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har funnet ut at å sove på dagtid er bortkasta tid :daane:

Så blir hun trøtt og grinete, men nekter like vel å sove.. Det blir litt slitsomt i lengden kjenner jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...