DDuck Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #4741 Del Skrevet 3. januar 2011 Denne natta går mye bedre enn i går natt Sånn helt bortsett fra at jeg er lysvåken for at jeg hadde sovet lenge etter å ha vært våken til klokka 5 i går natt Så her sitter jeg da.. har prøvd , lese bok, lukke øynene... Ikke kan jeg sette på ipoden eller noe i ørene heller for da hører jeg ikke om snuppa våkner... Ikke kan jeg lese mer i senga for Ælen skal sove og da kan jeg ikke ha på lyset... Kanskje jeg bare må prøve å legge kabal på telefonen eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. januar 2011 #4742 Del Skrevet 3. januar 2011 Ble det noe søvn på deg til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. januar 2011 #4743 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt nytt år DDuck!! Håper dere får sovet bedre i heimen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #4744 Del Skrevet 3. januar 2011 Tror jeg sovnet i 4 tiden... til dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. januar 2011 #4745 Del Skrevet 3. januar 2011 Men nå snus vel kanskje dagene etterhvert? Når man kommer litt ut av juletåka mener jeg? Håper du har en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #4746 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. januar 2011 #4747 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis det er noen trøst, er det ikke bare dere med barn som sliter med søvnen, i natt bråvåknet jeg ti over ett, og fikk ikke sove på to timer. Og da var det jo ikke så mye igjen før det var på tid for jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. januar 2011 #4748 Del Skrevet 4. januar 2011 Håper formen er bedre, og at dere får sove om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #4749 Del Skrevet 4. januar 2011 I natt holdt hun det gående fra ett til tre... Så det går stadig nedover Satser på at det blir enda bedre i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. januar 2011 #4750 Del Skrevet 4. januar 2011 Håper du/dere får sove mere i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 5. januar 2011 #4751 Del Skrevet 5. januar 2011 hei vennen sniker innom med en varm håper juleferien var fin og at dere har kost dere masse. Også håper jeg at søvnen har bedret seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #4752 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei snuppemor Håper du også har hatt det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #4753 Del Skrevet 5. januar 2011 Herregud... babyverden altså :roolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. januar 2011 #4754 Del Skrevet 5. januar 2011 ka skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #4755 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Babyverden formumet... Noen forventer at det er en dans på roser å få baby og alt skal være bare fryd og gammen, men når den harde hverdag møter dem i døra og ting ikke blir slik de trodde så må de syte der... Og når man da er så "uheldig" at man skriver en liten notis på innlegget om at det faktisk ikke er bare bare og at dette burde de ha visst så blir man verbalt voldtatt For på babyverden (<--- Rååååsa) så bæsjer man sommerfugler, tisser regnbuer og har det superperfekt.. skjer noe annet så er det kriiiise Jeg gidder ikke å dikke-dikke på voksne mennesker som er så naive at de skulle hatt en "sånn-er-livet"-skole... Jeg sier heller ifra at de faktisk burde tenke seg litt om.. Endret 5. januar 2011 av DDuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #4756 Del Skrevet 6. januar 2011 Trøøøøtt igjen.... Nå har vi forkjølt snuppe... og forkjølt pappa... og mamma som er på bedringenns vei etter forkjølelse Men snuppa nekter iallefall å sove... nå har det vært stille i noen minutter så det kaaaaaan hende at hun faktisk har sluknet *bank i bordet og kryss i taket* "Heldigvis" er Ælen som sagt også syk så han skal ikke på jobb i morgen.. da slipper jeg iallefall å ta hensyn til han med tanke på at han skal tidlig opp... Og han trør også til å trøster snuppeguri Veldig kjekt. Meeeen.. jeg skal liste meg inn å se om hun sover... gjør hun det så skal jeg forte meg i senga før hun våkner igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. januar 2011 #4757 Del Skrevet 6. januar 2011 Håper snuppa hadde sovnet så du fikk noen timer søvn DDuck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #4758 Del Skrevet 6. januar 2011 Fikk noen timer tilslutt ja Først tre timer, også var det mating også fikk jeg 1,5 time til.. Nå skal jeg til optikeren.. skal ta meg en tur innom apoteket å høre om de har noe slimløsende også.. Snuppa er omtrent helt fri for stemme og surkler som en snorkler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. januar 2011 #4759 Del Skrevet 6. januar 2011 Huff, så slitsomt å ikke få sove nok. God bedring til snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. januar 2011 #4760 Del Skrevet 6. januar 2011 Håper ting stadig er på bedringens vei med lille snuppa og at du får sove mer snart babyverden ja.. har en venninne som var/er der inne når hun fikk sin nå 2,5år gamle jente, du kan tro jeg hørte mye av de samme "historiene" fra henne.. Tviler på at jeg kommer til å registrere meg der gitt, i så fall må det bli for underholdningens skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå