Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enda et vennepar av oss fikk baby i dag :nigo: Nå har alle vennen våre som har ventet smått fått :jepp: Ikke mindre enn 6 babyer ble det :ler: Et fiiiint år med andre ord :nigo:

Itillegg har jeg to gamle klassevenninner/fb-venner ( :tunge1: ) som fikk baby iløpet av uka :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg bakt to sorter muffins og tatt julevasken i kjøkkenskapene :nigo: Deilig å være ferdig med det :jepp: Hater kjøkkenskap vask.. :glare:

Neste prosjekt blir å gjøre om boden til et midlertidig soverom til snuppa :) Skal rydde ut alt som er der inne utenom fryser og klesskapet, så blir det god plass til senga hennes :jepp:

Har funnet ut at vi skal gjøre det slik for både hun og vi sover kjemeurolig om natta pga lydene fra hverandre...

Til tider ligger jeg bare våken å høre på at hun makker og smatter høylydt på smokken sin mens Ælen snorker meg i andre øret.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: til deg og!

-------------

I dag har jeg pyntet muffinsene jeg lagde i går, laget en ostekake, styret og herjet litt med rot og klær og badet Lisja :Nikke:

Må skal hun få litt mat også er det leggings på små barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha Tupperwareparty her i morgen :jepp:

Men først skal jeg en tur til lege og i et eksamensmøte med eksaminatoren.. Vi måvist planlegge litt for jeg har fått beskjed om å lese en annen bok enn den han bruker til pensum og eksamen.. :glare: Jeg betalte 700kr for boka så jeg kjøper ikke en ny.. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er legebesøk, eksamensmøte og tupperware party unnagjort... :nigo:

Nå skal jeg slappe av på sofaen helt til jeg sovner og Ælen skal vekke meg når vi skal legge oss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...