DDuck Skrevet 5. november 2010 Forfatter #4361 Del Skrevet 5. november 2010 Det snør, det snør.. tiddelibom! :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. november 2010 #4362 Del Skrevet 6. november 2010 Håper du har en fin lørdag i winter wonderland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. november 2010 Forfatter #4363 Del Skrevet 6. november 2010 Enda et vennepar av oss fikk baby i dag Nå har alle vennen våre som har ventet smått fått Ikke mindre enn 6 babyer ble det Et fiiiint år med andre ord Itillegg har jeg to gamle klassevenninner/fb-venner ( ) som fikk baby iløpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. november 2010 #4364 Del Skrevet 6. november 2010 Da er fremtida sikra oppi der du bor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. november 2010 Forfatter #4365 Del Skrevet 6. november 2010 Ja omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. november 2010 #4366 Del Skrevet 6. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. november 2010 Forfatter #4367 Del Skrevet 6. november 2010 Da har jeg bakt to sorter muffins og tatt julevasken i kjøkkenskapene Deilig å være ferdig med det Hater kjøkkenskap vask.. Neste prosjekt blir å gjøre om boden til et midlertidig soverom til snuppa Skal rydde ut alt som er der inne utenom fryser og klesskapet, så blir det god plass til senga hennes Har funnet ut at vi skal gjøre det slik for både hun og vi sover kjemeurolig om natta pga lydene fra hverandre... Til tider ligger jeg bare våken å høre på at hun makker og smatter høylydt på smokken sin mens Ælen snorker meg i andre øret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. november 2010 #4368 Del Skrevet 7. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. november 2010 Forfatter #4369 Del Skrevet 7. november 2010 til deg og! ------------- I dag har jeg pyntet muffinsene jeg lagde i går, laget en ostekake, styret og herjet litt med rot og klær og badet Lisja Må skal hun få litt mat også er det leggings på små barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 7. november 2010 #4370 Del Skrevet 7. november 2010 Oh, du vil ikke komme hit og ta julevask her også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. november 2010 Forfatter #4371 Del Skrevet 7. november 2010 Niks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2010 #4372 Del Skrevet 7. november 2010 Er det noen spesiell anledning, eller baker du bare for gøy? Jeg kommer gjerne på kakefest altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. november 2010 Forfatter #4373 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg skal ha Tupperwareparty her i morgen Men først skal jeg en tur til lege og i et eksamensmøte med eksaminatoren.. Vi måvist planlegge litt for jeg har fått beskjed om å lese en annen bok enn den han bruker til pensum og eksamen.. Jeg betalte 700kr for boka så jeg kjøper ikke en ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. november 2010 Forfatter #4374 Del Skrevet 8. november 2010 Da er legebesøk, eksamensmøte og tupperware party unnagjort... Nå skal jeg slappe av på sofaen helt til jeg sovner og Ælen skal vekke meg når vi skal legge oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. november 2010 #4375 Del Skrevet 8. november 2010 Hatt en fin dag? Litt godt å få sånne ting unna kan jeg tenke meg Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2010 Forfatter #4376 Del Skrevet 9. november 2010 Dagen var fin den I dag skal jeg ikke gjøre noe Det er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. november 2010 #4377 Del Skrevet 9. november 2010 Samme plan som meg med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2010 Forfatter #4378 Del Skrevet 9. november 2010 Syns det er en fin plan Snuppa ligger ved siden av meg inntullet i pleddet mitt og sover :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. november 2010 Forfatter #4379 Del Skrevet 9. november 2010 Slik ser det ut hos oss i dag Skikkelig julestemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. november 2010 #4380 Del Skrevet 9. november 2010 Fine Dina :rødme: Og så flott utsikt du har i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå