Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og vips så tror jeg jeg har funnet ut hvem du er :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Legger deg til jeg, hvis det er greit ;)

Skrevet (endret)

Helt greit :jepp:

Edit: Jeg trodde rett :hoppe: Navnet ditt var så kjent liksom... så jeg lurte på om du er med i den KG gruppa på FB? :klø: Men jeg fant deg ikke der... Men det er et eller annet kjempe kjent med navnet ditt...

Endret av dinedama
Gjest Neferet
Skrevet

Jeg har snakket litt med Klatremusa vår i går og i dag :)

Hun hilser så mye til alle sammen og ville at jeg skulle sende en liten hilsen fra henne :)

Hun har hatt en snikleser som ikke var velkommen her inne på KG så derfor har hun slettet dagboka og profilen sin... Men hun sier at hun kommer snart igjen med nytt navn og ny dagbok :hoppe:

Så godt å høre en oppdatering fra henne! Du må hilse så mye hvis du snakker med henne igjen og si at jeg tenker på henne! :kose:

Skrevet

Kan vel godt hende du har sett meg kommentere eller like noe på FB-siden til Neytiri eller Devilina :Nikke: Ellers vet jeg ikke hvor du skulle ha navnet mitt fra? :klø:

Skrevet

Da må du ikke være så restriktiv da ;)

Jeg har ikke noe valg, siden det finnes noen som helst ikke skal finne meg igjen. Og da er jeg så redd for at jeg plutselig skal legge til noen som kjenner vedkommende eller noe sånt.. :sukk:

Skrevet

Åååh, ja da skjønner jeg :Nikke:

Skrevet

Så bra kostymer! :jepp: Digger Halloween-fester!

Kjedelig at Klatremusen forsvant da. Men forstår jo årsaken. Får håpe hun kommer tilbake til oss snart i helt ny drakt. :Nikke: Du får hilse henne!

Skrevet

Hun kommer nok igjen ja :Nikke: Tror hun er altfor glad i oss her inne til å holde seg borte :fnise:

Hun ber meg om å hilse dere så masse hver gang jeg snakker med henne :)

Skrevet

Helt greit :jepp:

Edit: Jeg trodde rett :hoppe: Navnet ditt var så kjent liksom... så jeg lurte på om du er med i den KG gruppa på FB? :klø: Men jeg fant deg ikke der... Men det er et eller annet kjempe kjent med navnet ditt...

Det er faktisk ei som har nesten likt navn der inne ;) MaiL kalle hun seg ;)

Så du hadde rett DD

Skrevet

Jo jeg vet det :Nikke: men det var etternavnet jeg tenkte på :Nikke:

Skrevet

Begynner faktisk på samme bokstav det og :ler:

Skrevet

Takk for klemmen :hug:

------------

Sutreguri er slitsomt :bond:

Skrevet

Uff da.....er det noen tenner på gang enda eller???

Her er Bumba helt slukket etter dagen :fnise:

Skrevet

Jeg vet ikke helt... hun sikler som en fisk og tygger som en helt på alt som kommer i munnen, så jeg tviler ikke...

Men grunnen til at hun sutret nå var for at hun var litt sulten og ganske trøtt, men så var melka altfor varm så jeg måtte sette den i kaldt vann :ler: Og her i huset har vi vist ikke hørt om tålmodighet :rolleyes:

Men nå er hun i seng :)

Skrevet
:fnise: tålmodighet, hva er det?? har ikke det selv engang til tider :ler:
Skrevet

Tolmodighet er en luxus ting... det skal skje NÅÅÅÅ.... :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...