DDuck Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #4321 Skrevet 31. oktober 2010 Nysgjerrig på bilder jeg Jeg kan sende deg en PM med navnet mitt så kan du legge meg til som venn om du vil? Jeg vil ikke legge ut bildet her... Så utrolig bra kostymer Ja ble fornøyd med dem
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2010 #4322 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg kan sende deg en PM med navnet mitt så kan du legge meg til som venn om du vil? Jeg vil ikke legge ut bildet her... Det hadde vært koselig
DDuck Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #4326 Skrevet 31. oktober 2010 Og nå får du jo sneket på snuppa mi også *prøverikkeåvisehennefremogskryteuhemmetavdetvakrebarnetmitt*
Mazilla Skrevet 1. november 2010 #4328 Skrevet 1. november 2010 Jeg tror jeg fikk snoka litt på Småkjekset nå også..
Småkjekset Skrevet 1. november 2010 #4329 Skrevet 1. november 2010 Jeg tror jeg fikk snoka litt på Småkjekset nå også.. Artig med snoking Er bare å snoke i vei
Tusle Skrevet 1. november 2010 #4330 Skrevet 1. november 2010 Noen ganger føler man seg som en riktig outsider når man ikke har profil på FB
DDuck Skrevet 1. november 2010 Forfatter #4331 Skrevet 1. november 2010 Jeg har snakket litt med Klatremusa vår i går og i dag Hun hilser så mye til alle sammen og ville at jeg skulle sende en liten hilsen fra henne Hun har hatt en snikleser som ikke var velkommen her inne på KG så derfor har hun slettet dagboka og profilen sin... Men hun sier at hun kommer snart igjen med nytt navn og ny dagbok
DDuck Skrevet 1. november 2010 Forfatter #4332 Skrevet 1. november 2010 Noen ganger føler man seg som en riktig outsider når man ikke har profil på FB er du ikke på FB? Det er sjelden kost
Devilina Skrevet 1. november 2010 #4333 Skrevet 1. november 2010 Jeg har snakket litt med Klatremusa vår i går og i dag Hun hilser så mye til alle sammen og ville at jeg skulle sende en liten hilsen fra henne Hun har hatt en snikleser som ikke var velkommen her inne på KG så derfor har hun slettet dagboka og profilen sin... Men hun sier at hun kommer snart igjen med nytt navn og ny dagbok JASSÅ!!? Noen mennesker altså, men hun byttet jo nylig nick... så rart noen har funnet ut at dette er henne. Håper å se hun her igjen snart
Tusle Skrevet 1. november 2010 #4334 Skrevet 1. november 2010 er du ikke på FB? Det er sjelden kost Niks, ingen planer om å skulle det heller
Devilina Skrevet 1. november 2010 #4335 Skrevet 1. november 2010 Noen ganger føler man seg som en riktig outsider når man ikke har profil på FB Jøss....
Gjest Iril Skrevet 1. november 2010 #4336 Skrevet 1. november 2010 Jeg er på FB, men har bare 50 venner eller noe, og er altså ekstremt restriktiv med hvem jeg legger til. Føler meg litt utenfor noen ganger jeg også..
DDuck Skrevet 1. november 2010 Forfatter #4337 Skrevet 1. november 2010 JASSÅ!!? Noen mennesker altså, men hun byttet jo nylig nick... så rart noen har funnet ut at dette er henne. Håper å se hun her igjen snart jepp... Noen er bare altfor nyskjerrige.. Niks, ingen planer om å skulle det heller :dåne: Jeg er på FB, men har bare 50 venner eller noe, og er altså ekstremt restriktiv med hvem jeg legger til. Føler meg litt utenfor noen ganger jeg også.. Da må du ikke være så restriktiv da
Mazilla Skrevet 1. november 2010 #4338 Skrevet 1. november 2010 Men når man bare bytter nick, uten å starte ny bruker, så forandres jo nicket i alle gamle tråder også. Så hvis man har fulgt litt med er det ganske lett å identifisere folk..
Britt Banditt Skrevet 1. november 2010 #4339 Skrevet 1. november 2010 (endret) Jeg må innrømme at jeg har skjønt hvem du er på FB fordi vi har felles venner Kule kostymer, og Dina er bare kjempesøt Endret 1. november 2010 av Linelia
DDuck Skrevet 1. november 2010 Forfatter #4340 Skrevet 1. november 2010 (endret) Men når man bare bytter nick, uten å starte ny bruker, så forandres jo nicket i alle gamle tråder også. Så hvis man har fulgt litt med er det ganske lett å identifisere folk.. Jepp.. er ikke bare bare det.. Jeg må innrømme at jeg har skjønt hvem du er på FB fordi vi har felles venner Kule kostymer, og Dina er bare kjempesøt Åååh.. jeg vil skjønne hvem du er også Endret 1. november 2010 av dinedama
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå