Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nysgjerrig på bilder jeg :sjenert:

Jeg kan sende deg en PM med navnet mitt så kan du legge meg til som venn om du vil? :) Jeg vil ikke legge ut bildet her... :sjenert:

:skratte:

Så utrolig bra kostymer :jepp:

Ja ble fornøyd med dem :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan sende deg en PM med navnet mitt så kan du legge meg til som venn om du vil? :) Jeg vil ikke legge ut bildet her... :sjenert:

Det hadde vært koselig :jepp:

Skrevet

Og nå får du jo sneket på snuppa mi også :fnise::rolleyes::sjenert:

*prøverikkeåvisehennefremogskryteuhemmetavdetvakrebarnetmitt* :plystre:

Skrevet

Jeg tror jeg fikk snoka litt på Småkjekset nå også.. :lur:

Skrevet

Jeg tror jeg fikk snoka litt på Småkjekset nå også.. :lur:

Artig med snoking :lur:

Er bare å snoke i vei :jepp:

Skrevet

Noen ganger føler man seg som en riktig outsider når man ikke har profil på FB :ler:

Skrevet

Jeg har snakket litt med Klatremusa vår i går og i dag :)

Hun hilser så mye til alle sammen og ville at jeg skulle sende en liten hilsen fra henne :)

Hun har hatt en snikleser som ikke var velkommen her inne på KG så derfor har hun slettet dagboka og profilen sin... Men hun sier at hun kommer snart igjen med nytt navn og ny dagbok :hoppe:

Skrevet

Noen ganger føler man seg som en riktig outsider når man ikke har profil på FB :ler:

er du ikke på FB? :overrasket:

Det er sjelden kost :ler:

Skrevet

Jeg har snakket litt med Klatremusa vår i går og i dag :)

Hun hilser så mye til alle sammen og ville at jeg skulle sende en liten hilsen fra henne :)

Hun har hatt en snikleser som ikke var velkommen her inne på KG så derfor har hun slettet dagboka og profilen sin... Men hun sier at hun kommer snart igjen med nytt navn og ny dagbok :hoppe:

JASSÅ!!? Noen mennesker altså, men hun byttet jo nylig nick... så rart noen har funnet ut at dette er henne.

Håper å se hun her igjen snart :)

Skrevet

er du ikke på FB? :overrasket:

Det er sjelden kost :ler:

Niks, ingen planer om å skulle det heller ;)

Skrevet

Jøss.... :sjokk:

Skrevet

Jeg er på FB, men har bare 50 venner eller noe, og er altså ekstremt restriktiv med hvem jeg legger til. Føler meg litt utenfor noen ganger jeg også.. :sjenert::fnise:

Skrevet

JASSÅ!!? Noen mennesker altså, men hun byttet jo nylig nick... så rart noen har funnet ut at dette er henne.

Håper å se hun her igjen snart :)

jepp...

Noen er bare altfor nyskjerrige.. :snurt:

Niks, ingen planer om å skulle det heller ;)

:dåne:

:ler:

Jeg er på FB, men har bare 50 venner eller noe, og er altså ekstremt restriktiv med hvem jeg legger til. Føler meg litt utenfor noen ganger jeg også.. :sjenert::fnise:

Da må du ikke være så restriktiv da ;)

Skrevet

Men når man bare bytter nick, uten å starte ny bruker, så forandres jo nicket i alle gamle tråder også. Så hvis man har fulgt litt med er det ganske lett å identifisere folk.. :(

Skrevet (endret)

Jeg må innrømme at jeg har skjønt hvem du er på FB fordi vi har felles venner :sjenert:

Kule kostymer, og Dina er bare kjempesøt :hjerte:

Endret av Linelia
Skrevet (endret)

Men når man bare bytter nick, uten å starte ny bruker, så forandres jo nicket i alle gamle tråder også. Så hvis man har fulgt litt med er det ganske lett å identifisere folk.. :(

Jepp.. er ikke bare bare det.. :riste:

Jeg må innrømme at jeg har skjønt hvem du er på FB fordi vi har felles venner :sjenert:

Kule kostymer, og Dina er bare kjempesøt :hjerte:

Åååh.. jeg vil skjønne hvem du er også :fnise:

Endret av dinedama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...