cypress Skrevet 9. juni 2010 #2881 Del Skrevet 9. juni 2010 Uff nei, her tenker jeg helt motsatt! Mannen skal for all del få slippe å studere den råsa dåsa på nærthold rett før fødsel, takke meg til en som faktisk vet hva hun skal se etter! Nemlig! Enig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. juni 2010 #2882 Del Skrevet 9. juni 2010 Så klart kan det det, men jeg så at hun var inne her Regner med noen hadde sagt ifra om noe skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. juni 2010 #2883 Del Skrevet 9. juni 2010 Ooooooo... stripping.... høres ikke noe digg ut Spennende dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2884 Del Skrevet 9. juni 2010 Er veldig kvalm jeg... Kan man bli det av akupunkturen kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juni 2010 #2885 Del Skrevet 9. juni 2010 Mamma spydde da fødselen var i gang med meg.. Kan være et tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. juni 2010 #2886 Del Skrevet 9. juni 2010 tror jeg dør av latte snart!!! Herrigud den strippinga høres helt jævli ut, dåsa mi har gravd seg langt innover nå heie på at Dinedama har født INNEN helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juni 2010 #2887 Del Skrevet 9. juni 2010 Du kan også bli kvalm av akupunktur ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. juni 2010 #2888 Del Skrevet 9. juni 2010 Bare sånn for å korte ned ventetida så kan jeg fortelle om min sedvanlige flaks Sikkert greit å begynne med å fortelle at første dagen jeg har mensen er aldri en god dag, jeg har vondt overalt og er trøtt som en våt sokk - men idag har det tatt helt av!! Jeg dro på kjøpesenteret for å gjøre noen ærend; bytte en genser, skifte reim på klokka til lille superprinsesse, finne sandaler til samme jenta og handle noen småting på matbutikken. Jeg parkerer på takparkeringen og noterer meg bak øret at den stenger 20.30, så jeg har altså en time på meg - god tid Jeg får unnagjort det jeg skal, unngår alle kjente med å gå omveier på butikken - jeg er særdeles lite sosialt anlagt når jeg har såpass vondt som idag - og ser på klokka at det er på tide å komme seg opp om jeg skal rekke å komme meg ut til bilen før de stenger. Av en eller annen grunn (her burde det ringt kirkeklokker) hadde de stoppet rulletrappene, så jeg bestemte meg for å gå opp istedet for å ta heisen...vel...det var tabbe nr 1 Vel oppe presterer jeg å snuble i det øverste trappetrinnet og slår posen med varer i kanten på trinnet - ut spruter melk, overalt! På meg, på gulvet, nedover trappene...stressa som få og gretten som et troll klarer jeg tilslutt å få melkekartongen med hull i utav posen og tømme melka som er oppi posen utav..Så tar jeg sikte mot dørene ut til parkeringsplassen, enda med 5 minutter på meg før de skal stenge - tror jeg! Jammen har de ikke låst, før tida Så jeg må altså gå ned igjen, denne gangen tar jeg heisen vel og merke Så må jeg gå rundt halve kjøpesenteret og opp til takparkeringen - jeg velger å bære posen i stedet for å bruke handlevogn; tabbe nr 2! Halvveis oppe ryker selvsagt håndtakene på bæreposen (siden jeg knødde alle varene oppi 1 pose, sikkert for å spare på noe jeg ikke er sikker på ) og alle varene mine triller utover og nedover veien :dåne: Selvsagt har jeg handlet ting som leverpostei og sånn, som triller så lystig hele veien ned igjen Tilslutt kommer jeg meg da endelig opp og inn i bilen; svett, med vondt i hodet, ryggen og magen, med bustete hår og tårene på spreng - og ser på klokka at den lille turen jeg skulle ta på butikken hadde blitt til 1 1/2 time og jeg kom for sent til å bli med to venninner på SATC2 Jeg har hørt noe om å grave seg ned i tide...dette er vel dagen for å gjøre det Sånn, da har jeg kuppet boka di sånn passe lenge - kan du føde nå?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. juni 2010 #2889 Del Skrevet 9. juni 2010 Stakkars deg Diddles!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2890 Del Skrevet 9. juni 2010 Godt å høre at jeg ikke er den eneste med drittdag åååh... jeg er kvalm og trøtt og sliten Har en del vondter som er vondere enn de jeg har hatt, men fortsatt ikke regelmessig... så vi får se om det skjer noe mer iløpet av natta eller om det roer seg helt ned igjen. Det er litt betryggende at Ælen er sykemeldt en stund framover nå slik at jeg slipper å være alene Da tror jeg jeg har fått panikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. juni 2010 #2891 Del Skrevet 10. juni 2010 Har natten vært begivenhetsrik?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #2892 Del Skrevet 10. juni 2010 Njææ... det var en liten stund der jeg plagdes med å sove pga smerter og at de var regelmessige, men det gikk plutselig over Men jeg kjenner det igjen i dag,så vi får se om det blir noe action Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. juni 2010 #2893 Del Skrevet 10. juni 2010 Håper på action i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #2894 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja her skjer det litt faktisk.. Jeg har begynt å blø etter strippingen nå Ikke mye, men blod alikevel... så da har det iallefall virket Vondt har jeg også... fortsatt ikke regelmessig eller uutholdelig, men så vondt at det er verre enn menssmerter... nå har ikke jeg hatt så veldig sterke smerter når jeg har hatt mensen, men nok til å uffe og syte Jeg var i telefonen med jordmoren min nettopp og sånn som det hørtes ut på henne så var jeg i tidlig fødsel Men enda for tidlig til å dra på sykehuset Men om jeg fikk mer vondt eller at det begynte å komme regelmessig så skulle jeg ringe og da skulle vi dra utover Men det trengte heller ikke å skej noe mer nå som hun sa... så det kan hende jeg går igjennom helga med det slik som det er og må settes i gang på mandag... Jeg merker det er mye følelser i kroppen nå.. Går i fra å glede meg i ene øyeblikket, til å syns synd på meg selv for å så bli livredd for hva som skal skje og ikke ville gå igjennom alt. Så tviler jeg på meg selv om jeg er klar til å bli mamma? Herregud... hormontroll.. Men jeg syns det er litt vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. juni 2010 #2895 Del Skrevet 10. juni 2010 Å så spennende Håper det skjer så fort som mulig, slik at du slipper å ha vondt lenger enn nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. juni 2010 #2896 Del Skrevet 10. juni 2010 Dette er jo så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. juni 2010 #2897 Del Skrevet 10. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #2898 Del Skrevet 10. juni 2010 Diabetessykepleieren min ringte meg også i dag Langtidssukkeret mitt var gått littegrann opp, men ikke drastisk så hun mente at jeg fortsatt var flink Også syns hun det var så gøy at jeg endelig var i gang og hadde fått en endelig beskjed om når lisja skal få komme ut.. Jeg har brukt henne som "psykolog" noen ganger iløpet av svangerskapet så hun vet hvor mye jeg har slitt med ting.. Hun fortalte også at insulinbehovet mitt kom til å synke like før fødsel pga at kroppen bruker mer energi på å forberede seg selv om man kanskje ikke merker det, og den siste uka har jeg måtte trappe ned på insulinet faktisk og har plagdes med å få i meg nok mat til å holde blodsukrene oppe.. Så det er jo også et tegn på at ting er i gang Tror ikke jeg kjenner så mye forandring fra sist jeg skreiv noe her.. Blør enda etter strippingen... er spent på om det blir å blø hele tiden eller om det stopper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. juni 2010 #2899 Del Skrevet 10. juni 2010 Skjønner godt at alle følelsene kan blir overveldende. Livet ditt er jo på vei til å forandre seg for alltid, og om noen timer/dager sitter du og Ælen med ansvar for et lite liv. Det er ganske voldsomt når man tenker over det. Jeg vet i hvert fall med meg selv, at jeg fortsatt tenker på meg selv som ganske ung og liten, jeg har aldri trengt å ta vare på noen og være "den voksne", men det blir jo snart annerledes... Men men, når huleboeren kommer ut blir det sikkert så hektisk at du ikke rekker å tenke på det en gang. Pluss at det HELT sikkert går seg til! En god mamma blir du garantert!! Jeg satser i hvert fall mye på at det kommer et morsinnstinkt og forteller meg litt hva som er rett og galt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 10. juni 2010 #2900 Del Skrevet 10. juni 2010 Du er flott du, snuppa, dette kommer du til å greie helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå