Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Snart er lillejenta deres her, du får bare slappe av for nå trenger du kreftene dine, og på mandag/tirsdag har du henne definitivt i armene dine :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hakeslepp: Innen mandag du..! :dåne: Det er jo bare rett over helga! Men jeg tipper hun er her lenge før det.. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stripping-greiene jeg ser snart-fødende skriver om rundt om kring... Kan noen forklare hva det er for noe rart?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinedama forklarte meg tidligere i dag - det er når jordmora stikker en finger inn i livmorhalsen og løsner litt på fosterhinna. Litt sånn røsking og sånt. Høres ikke videre behagelig ut *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro å lese her om dagen! :hoho:

Oi, innen mandag?! :hakeslepp::hoppe:

Krysser fingrene for at det skjer av seg selv innen den tid, må være slitsomt å gå sånn. :troest: Uansett, dette er utrolig spennene!! :dåne:

Usj, den strippinga hørtes ikke særlig behagelig ut... :sjenert: Håper det er effektivt, da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stripping hørtes mindre artig ut ja... Jeg kjenner at jeg er glad jeg ikke er jordmor også jeg da. Tenk å ha det som jobb da, å røske rundt inne i dåsene til folk!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle mannfolk skulle blitt litt informert om dette jeg, så hadde de kanskje ikke vært så interessert i å gå på strippeklubb lengre.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller mannen til å røske i dåsa enn jordmor --> :kosteskaft: (i allefall for min del)

Jeg har faktisk lest inne på andre forum at det er flere menn som sjekker kvinnens åpning å slik når fødselen er rett rundt hjørnet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan skal menn vite slik? Vet de liksom hvor langt opp de skal, og hvor mange cm det er osv?

Må si jeg har mine tvil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vittige as always I see? :lol:

Jeg er her... har sovet litt på sofaen... skal spise litt tror jeg... :Nikke:

Kjennes ikke ut som noe mer er på gang... har bare vondt sånn generelt... så vi får se om det er noe effektivt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller mannen til å røske i dåsa enn jordmor --> :kosteskaft: (i allefall for min del)

Jeg har faktisk lest inne på andre forum at det er flere menn som sjekker kvinnens åpning å slik når fødselen er rett rundt hjørnet.. :sjenert:

Uff nei, her tenker jeg helt motsatt! ;) Mannen skal for all del få slippe å studere den råsa dåsa på nærthold rett før fødsel, takke meg til en som faktisk vet hva hun skal se etter!

Hvordan skal menn vite slik? Vet de liksom hvor langt opp de skal, og hvor mange cm det er osv?

Må si jeg har mine tvil :lol:

Nemlig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzi: Alt kan hvis googles :ler:

Jeg skjønner ikke dem som sjekker livmortappen og slikt jeg.. For jeg hadde aldri i verden funnet den selv, selv med kart og kompass :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo innom da :lol:

Hadde ikke vært her siden eh... 17.50 da, og det er jo faktisk over to timer siden! Kan skje mye på den tida! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...