Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Dina, det er jo regnbuen som kommer ut :fnise:

Du får male på en regnbue, ha en regnbueparykk :jepp:

:5: Store My! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hende man kjenner flere av dem under fødselen :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::skratte:

Her hadde det på en måte ikke skjedd noe, men på en annen måte tatt helt av siden sist!!! Jeg dauer.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo Trampe det er i dag :jepp:¨e

Håper de finner ut at de skal få henne ut... for nå er jeg muggen... :glare:

Har sovet litt til, men det er vondt å sove, det er vondt å sitte, det er vondt å stå og å gå.. :snurt: Alt er vondt...

Itillegg ligger jeg bare å smaker på mitt eget spy så lenge jeg prøver å sove..

Mugg mugg mugg...

Og ikke kan jeg stå opp med rett fot heller for jeg har bekkenløsning og klarer ikke å stå opp på den... så heretter står jeg opp med feil fot først :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

:duskedame: I ekte babyverdenånd skal jeg prøve å sende deg gode tanker for å få ut lillejenta di :duskedame:

Håper fødselen er i gang og at hun kommer i løpet av kort tid, lykke til i dag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk glasuren :klemmer:

Også glemte jeg å :hug: på dere andre søtinger som faktisk hadde vært her å :klemmer: på meg selv om jeg er en muggen, hormonell tjukkas! All ære til dere :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det en stund siden du har vært både her inne og på facebook, så jeg begynte å spekulere. Men så kom jeg på at du skal jo på sykehuset i dag. :klaske:

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Hjemme igjen nå :Nikke: Ælen har fått kortisonsprøyte i albuen igjen så han er invalid :Nikke:

Og jeg har 1-2cm åpning og sånt og er ready to go... ble strippet og fikk akupunktur på sykehuset så jeg har voooondt :sur:

Hvis ikke det har skjedd noe til mandag så skel jeg legges inn og settes i gang sa dem... og mandag er den 14... den datoen jeg har tippet hele tiden :)

Men men.... de sa at det var mulig jeg måtte komme tilbake allerede i dag, så vi får vente å se...

Noe skjer iallefall for jeg har det ikke så godt... :sjenerr: Men det er vel bare maserier.. har skjønt at mange får det etter stripping..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...