Minttu Skrevet 8. juni 2010 #2841 Del Skrevet 8. juni 2010 Dina, det er jo regnbuen som kommer ut Du får male på en regnbue, ha en regnbueparykk Store My! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #2842 Del Skrevet 8. juni 2010 Every rose has it thorne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. juni 2010 #2843 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, det er morsommere å være en del av gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #2844 Del Skrevet 8. juni 2010 My, du har alltid vært en del av gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. juni 2010 #2845 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Kan hende man kjenner flere av dem under fødselen Endret 8. juni 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juni 2010 #2846 Del Skrevet 9. juni 2010 God måååååååååååååååååååren :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2847 Del Skrevet 9. juni 2010 Go morn! trøtt jeg... men har vondt... skal legge meg litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juni 2010 #2848 Del Skrevet 9. juni 2010 Håper du får sovet og hvilt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. juni 2010 #2849 Del Skrevet 9. juni 2010 Her hadde det på en måte ikke skjedd noe, men på en annen måte tatt helt av siden sist!!! Jeg dauer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. juni 2010 #2850 Del Skrevet 9. juni 2010 Lykke til på sykehuset! For det er i dag du skal, ikkesant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. juni 2010 #2851 Del Skrevet 9. juni 2010 Hæhæ, eg døyr! Håper du fikk sove litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2852 Del Skrevet 9. juni 2010 Jo Trampe det er i dag ¨e Håper de finner ut at de skal få henne ut... for nå er jeg muggen... Har sovet litt til, men det er vondt å sove, det er vondt å sitte, det er vondt å stå og å gå.. Alt er vondt... Itillegg ligger jeg bare å smaker på mitt eget spy så lenge jeg prøver å sove.. Mugg mugg mugg... Og ikke kan jeg stå opp med rett fot heller for jeg har bekkenløsning og klarer ikke å stå opp på den... så heretter står jeg opp med feil fot først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juni 2010 #2853 Del Skrevet 9. juni 2010 I ekte babyverdenånd skal jeg prøve å sende deg gode tanker for å få ut lillejenta di Håper fødselen er i gang og at hun kommer i løpet av kort tid, lykke til i dag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2854 Del Skrevet 9. juni 2010 Takk glasuren Også glemte jeg å på dere andre søtinger som faktisk hadde vært her å på meg selv om jeg er en muggen, hormonell tjukkas! All ære til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juni 2010 #2855 Del Skrevet 9. juni 2010 Vi liker deg for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. juni 2010 #2856 Del Skrevet 9. juni 2010 Hva har skjedd med Ælen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. juni 2010 #2857 Del Skrevet 9. juni 2010 En stor til gravidmugga vår, som vi satser på at snart er verken gravid eller muggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. juni 2010 #2858 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Nå er det en stund siden du har vært både her inne og på facebook, så jeg begynte å spekulere. Men så kom jeg på at du skal jo på sykehuset i dag. Endret 9. juni 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juni 2010 #2859 Del Skrevet 9. juni 2010 Det må da ha skjedd noe her :klø: ... Det har vært merkelig stille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2860 Del Skrevet 9. juni 2010 Heia! Hjemme igjen nå Ælen har fått kortisonsprøyte i albuen igjen så han er invalid Og jeg har 1-2cm åpning og sånt og er ready to go... ble strippet og fikk akupunktur på sykehuset så jeg har voooondt Hvis ikke det har skjedd noe til mandag så skel jeg legges inn og settes i gang sa dem... og mandag er den 14... den datoen jeg har tippet hele tiden Men men.... de sa at det var mulig jeg måtte komme tilbake allerede i dag, så vi får vente å se... Noe skjer iallefall for jeg har det ikke så godt... :sjenerr: Men det er vel bare maserier.. har skjønt at mange får det etter stripping.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå