Mazilla Skrevet 8. juni 2010 #2801 Del Skrevet 8. juni 2010 her måtte jeg virkelig tenke meg om - men kom fram til at det måtte vær tutteflasker og sånn, ikke det som slo meg først Da er vi to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. juni 2010 #2802 Del Skrevet 8. juni 2010 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #2803 Del Skrevet 8. juni 2010 Regner med at hun har tatt fatt på ferden ned fødselskanalen jeg som det så fint heter dette er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 #2804 Del Skrevet 8. juni 2010 Skulle vel sikkert vært skrevet i rosa det, Icing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #2805 Del Skrevet 8. juni 2010 Må jo nesten følge opp babyverdentrenden her inne Snart får Dinedama oppleve det største i verden, en liten prinsesse kommer ut av dååååsa, mulig hun er knæsj råååååsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. juni 2010 #2806 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Herlighet Icing! Snart kommer den lille blomsten!! Hun kommer ut av glufsa, kanskje en liten hufsa Den var ikke like koselig, men jeg var inne på mummiland sida istad, og det rimte jo Endret 8. juni 2010 av Minttu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. juni 2010 #2807 Del Skrevet 8. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. juni 2010 #2808 Del Skrevet 8. juni 2010 Snart kommer en bebis, men kanske hon är en fegis. Hon vågar inte möta världen riktigt än Jeg er dårlig på å rime og finne på slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2809 Del Skrevet 8. juni 2010 her måtte jeg virkelig tenke meg om - men kom fram til at det måtte vær tutteflasker og sånn, ikke det som slo meg først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2810 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) :skratte: Jeg tror jeg kommer til å le ut ungen av denne fine diktingen deres Endret 8. juni 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #2811 Del Skrevet 8. juni 2010 En god latter forlenger livet, la oss nå håpe at den ikke forlenger fødselen Men seriøst, nyfødte babyer er vel ganske rosa.. :rødme: Vi får se om det kommer mer dikting utover kvelden, vi er alle spente på den lille huleboeren din og Ælen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2812 Del Skrevet 8. juni 2010 Men jeg har også hørt om gule og lilla babyer Men håper hun er rååååååsa og fin Ja det er mange som er spente Får stadig vekk meldinger på msn og på telefonen om det er skjedd noe Hvis jeg skal gå ut tiden og det fortsetter slik kommer jeg til å bli rimelig lei Bah!! Jeg får ikke fargekodene til å virke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. juni 2010 #2813 Del Skrevet 8. juni 2010 Noob Jeg var visst lilla, men lilla er fint da. Men de blir vel fort normale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. juni 2010 #2814 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg var gul. For jeg er så kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #2815 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg var gul og mannen brun Nei og nei for noen fargekombinasjoner Hun kommer nok snart, føler det på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. juni 2010 #2816 Del Skrevet 8. juni 2010 blir dårlig med dikning fra meg.. det tar jo andre seg så flott av Men må bare få legge til at det er litt av en brutal verden disse små kommer til.. første de får se er rasshølet på ho mor liksom.... er ikke rart man har vondt... de skrur seg jo ut også.... fått full forklaring med bilder og visning hos jordmor :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. juni 2010 #2817 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg fikk kameleonunge Først lilla, så rød, så brun, så gul og etterhvert rimelig normal. Jeg skal ikke spørre mer altså... Det verste som finnes er slike masekråker, som om ventetida blir noe kortere av den grunn liksom... Men her inne er det lov å mase! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. juni 2010 #2818 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har hatt en sååå jævli dag, men når jeg kom inn og leste nå de siste kommentarene i boka di Dinedama måtte jeg bare le av hele mitt hjerte, og godt var det rosa baby fra en rosa dåse......og som Deviline sier så flott, det første hun ser er rasshølet til mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. juni 2010 #2819 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke rart man kan bli dritunge da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 #2820 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke rart man kan bli dritunge da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå