DDuck Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2721 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg syns faktisk ikke sjokoladeboller er så fantastisk jeg :klø: Det blir så rar konsistens på sjokoladen osm har sneket seg i kantene og blir stekt syns jeg Men sjokolade croissant derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. juni 2010 #2722 Del Skrevet 6. juni 2010 Får alltid lyst på noe godt når jeg er innom her, enten det er pølser, boller eller hva det nå er Flink du er som er kommet så langt med lappene allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2723 Del Skrevet 6. juni 2010 Er vel kanskje mye matprat her Har spist lapskaus også... med pølser så klart Første ladning skolebrød er ute av ovnen og de ser ut som pupper Så jeg måtte modifisere neste ladning litt så får vi ser om de blir noe bedre til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. juni 2010 #2724 Del Skrevet 6. juni 2010 Hehe Synes du burde legge ut bilde av puppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. juni 2010 #2725 Del Skrevet 6. juni 2010 Mine så ut som frisbee med vaniljekremtopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2726 Del Skrevet 6. juni 2010 resten ble vist også pupper Men de smaker garantert bedre enn pupp Ælen har gafla i seg tre allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. juni 2010 #2727 Del Skrevet 6. juni 2010 Nei, nå må jeg slutte å komme inn her!!!! Jeg får bare mer og mer lyst på!!! Nå går jeg i frysern og ser hva jeg finner... Håpe håpe håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. juni 2010 #2728 Del Skrevet 6. juni 2010 *stjele skolebrød* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2729 Del Skrevet 6. juni 2010 Alt ble bare pupp... jaja Ælen likte de kjempegodt Nå skal jeg slenge elefantføttene i sofaen og strikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. juni 2010 #2730 Del Skrevet 6. juni 2010 Æsj.. jeg klarte å lese gjennom alt bollesnakket uten å få alt for lyst på. Men så kom jeg innom på nytt, og da gikk det ikke like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2731 Del Skrevet 7. juni 2010 Slimproppen er gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. juni 2010 #2732 Del Skrevet 7. juni 2010 jippi! (Hva betyr det eksakt? Skjønner at det betyr at fødselen nærmer seg, men vet ikke hvor mye det nærmer seg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. juni 2010 #2733 Del Skrevet 7. juni 2010 Oi!!! Da blir det spennende her fremover!!! (Store My: Jeg vet heller ikke helt hva det betyr, men jeg tror i hvert fall det blir spennende.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2734 Del Skrevet 7. juni 2010 det betyr at fødselen kan starte når som helst, men det betyr også at det ikke trenger å bety noe Jordmoren sa at jeg skulle pakke baggen min og at ting kunne skje iløpet av dagen Men hun sa at det kunne også ta noen uker, men jeg har litt vondt nå kjenner jeg... mensmurringene har tatt seg veldig opp den siste halvtimen.. Så jeg er spent på om det er bare jeg som innbiller meg det eller om det faktisk er vondt på ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. juni 2010 #2735 Del Skrevet 7. juni 2010 Så jeg er spent på om det er bare jeg som innbiller meg det eller om det faktisk er vondt på ordentlig Jeg tror at når riene starter så trenger du ikke lenger å lure på om du innbiller deg det eller om det er vondt på ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. juni 2010 #2736 Del Skrevet 7. juni 2010 Og jeg tror ikke lenger du trenger å lure på om du skal pakke den baggen eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 7. juni 2010 #2737 Del Skrevet 7. juni 2010 Ooooh, så spennende!!!! Jeg skjønner at jeg ikke må slå av lyden på telefonen i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2738 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Men noen fødsler starter ikke med bang-rier... de kan begynne som kynnere og sammentrekninger som ikke er vonde eller rett og slett bare litt mensmurringer som plutselig tar seg opp... Mange vet ikke at de er i fødsel før de har noen cm åpning Så derfor er det så vanskelig å tolke... har enda vondt iallefall... Akkurat som om mensen er rett rundt hjørnet.. Jeg har pakket masse i baggen nå... flink litt for meg selv jeg... Endret 7. juni 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. juni 2010 #2739 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg vil også for deg. Og jeg skal følge nøye med her framover, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. juni 2010 #2740 Del Skrevet 7. juni 2010 Oi, så spennende! Så flink du har vært med baggen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå