Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er bare vant med søskebarnet mitt sin gravidmage, så jeg synes din er liten. Hehe. Men hun så sånn ut i femte måned, da. CRAZY!

Lisja kommer sikkert til å få "tusenvis" av bamser, men det er jo ekstra koselig å få noen etter mamma. Så det var en fin idé å lete gjennom dine, synes jeg.

PS. Dumme hvetemelstivelse. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du begynt å bli stor ja :jepp: Men jeg tviler på at du tar igjen andre som er like langt som deg uansett ;)

Fine magen!!!

I streikeheimen går det helt fint - men været er ikke helt på min side... vi må jo ha t-skjorte ytterst, så jeg har hatt på meg superundertøy og to gensere ekstra under t-skjorta i dag og allikevel frøs jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare vant med søskebarnet mitt sin gravidmage, så jeg synes din er liten. Hehe. Men hun så sånn ut i femte måned, da. CRAZY!

Lisja kommer sikkert til å få "tusenvis" av bamser, men det er jo ekstra koselig å få noen etter mamma. Så det var en fin idé å lete gjennom dine, synes jeg.

PS. Dumme hvetemelstivelse. :kjefte:

Må ha noen mammabamser i senga intill hun får sine egne :Nikke: Bare sånn at senga ser fin ut mens den ikke er i bruk :ler:

Jeg fant to rare fine bamser så jeg heiv de inn i maskinen sammen med noen sokker og håndduker så satser vi på at det funker fint :ler:

Ja hvetemel er bæsj.. :glare: Men jeg reagerer veldig mye mer på det nå enn jeg gjorde i begynnelsen av graviditeten (og før også forsåvidt) så det er litt spesielt nå da... Det går jo over det også etterpå :jepp:

Nå er du begynt å bli stor ja :jepp: Men jeg tviler på at du tar igjen andre som er like langt som deg uansett ;)

Fine magen!!!

I streikeheimen går det helt fint - men været er ikke helt på min side... vi må jo ha t-skjorte ytterst, så jeg har hatt på meg superundertøy og to gensere ekstra under t-skjorta i dag og allikevel frøs jeg :sukk:

Jeg tror heller ikke jeg tar igjen de andre :fnise: Skal godt gjøres ;) Men det gjør ikke noe det... :)

Må du være sånn streikevakt hver dag? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er rimelig lei meg og skikkelig skuffa... :sukk:

Teppet til lisja er helt ødelagt.... Jeg hadde fått sydd på kanten med silkebånd og det var helt ferdig og fint... skulle vaske det bare... Så tover det jævla drittgarnet seg enda jeg brukte milo og ullprogram i maskinen! Alle lappene, utenom de hvite faktisk, er bare halvparten av størrelsen de skal være... og itilegg er all strukturen jeg har strikket helt utjevnet og det ser ut som ullsokker som har vært på kokevask... jeg er så sint!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neeeei!!! Så utrolig kjipt!!!!! Og du som hadde brukt så masse tid på det og fått det så fint!! Skjønner at du er sinna og lei deg nå!! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. må rett og slett innrømme at jeg er kjempeskuffa :sukk:

Var så sint i går at jeg måtte gråte mine modige tårer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neei! :sukk: Er det ingenting det går an å gjøre med det for å redde det? Eller tove det mer, og bruke det til noe annet enn det som opprinnelig var planen..? Henge det på veggen som pynteteppe, bruke det som sitteunderlag, etc? Er jo for galt om det ikke kan brukes til noe som helst.. Skjønner godt at du ble lei deg! :kose:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så kjedelig!

Du får gi en lyd hvis du skal strikke deg et nytt teppe, og trenger flere lapper, så kan jeg stille opp :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei siden ikke alle lappene tovet seg så ble det helt teit :sukk: Det hvite garnet er av et annet merke.. Nei det ble rimelig stygt og ekkelt... eneste det kan brukes til er kanskje til pusi :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på garnbutikken med teppet og vist fram resultatet og de ble helt sjokkerte.. Så de tok teppet og garnstumpene jeg hadde igjen og skulle sende det inn til fabrikken igjen med engang for det var noe som var kjempe feil.. :Nikke:

Så heldigvis god service derifra :)

Jeg kjøpte nytt garn også, så nå er jeg i gang med strikking igjen :rolleyes: Denne gangen blir det hvit, lys rosa, lys lilla og elefantgrå.. :Nikke: Blir sikkert fint det også :)

Tok ikke sjangsen på å ta samme garnet som sist så da fikk jeg heller ikke de fargene jeg hadde... men det er sikkert greit for jeg var rimelig lei av fargene etter å ha puslet med dem så lenge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt det som skjedde med teppet!!

Utrolig bra at de på garnbutikken var så snille :)

Lager du et nytt eller skal du strikke noe annet? :)

Lykke til hvert fall :klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vedder på at dette teppet blir enda flottere :jepp:

Kjempeflott at de på garnbutikken var så snille da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Minttu, etter en sånn opplevelse hadde jeg garantert kjøpt nytt ferdig teppe! Flink du Dinedama som gidder å starte på nytt igjen!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det at jeg er sur som er drivkraften :fnise:

Når jeg har engasjert meg så mye og fått til noe jeg egentlig ikke kan, så skal jeg faen meg har et resultat jeg kan se på og være stolt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...