Mazilla Skrevet 23. mai 2010 #2421 Del Skrevet 23. mai 2010 Koselig bilde av + ! Jeg tror også man skal spise vannvittige mengder svidde pølser før det har noen kreftfremkallende effekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. mai 2010 #2422 Del Skrevet 23. mai 2010 :rødme: Fiiine pusen som passer på! Gulrøtter er forresten også kreftfremkallende har jeg lest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2423 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja pusi er kjempegod med "lillesøster" Og Lisja sparker som bare juling når pus kommer til magen og maler Tror hun kjenner igjen malingen eller kjenner vibrasjonene fra katta.. gøy Ååååh det sexyeste i verden er Ælen som gjør husarbeid uten å bli bedt om det først :rødme: Enda bedre hadde det vært om han var naken, men men.. Jeg skal vel klare å lure av han klærne på et vis etterhvert Jeg er helt invalid jeg av bekkenløsning... var å bærte på noen greier som var litt for tunge i går, og det har jeg fått smertelig erfare at det var en dårlig idè... Så jeg får litt dårlig samvittighet når Ælen svinser rundt å ordner og jeg sitter på ræva i sofaen og er dritsliten etter å ha dusjet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mai 2010 #2424 Del Skrevet 23. mai 2010 Dårlig samvittighet skal du absolutt ikke ha! Du gjør jo en utrolig innsats i å ruge på barnet deres, det er jo ikke bare-bare! Dessuten har mannfolka bare godt av å måtte gjøre en innsats på hjemmebane, de også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2425 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja ruging tar tid og krefter Vi skal dra på salongen i dag og få pakket enda mer og forhåpentligvis kjørt noe mer hjem hvis vi får noen til å hjelpe å bære Jeg får ikke lov å bære mer.. Jeg får ikke lov å sette meg på huk en gang for å hente en brusboks nederst i kjøleskapet Men det er greit at noen er streng med meg, for jeg er ikke det selv.. Og når man bruker nesten et helt minutt på å komme seg ned på huk og opp igjen, da er det sannsynligvis et tegn på at man burde være litt strengere med seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 #2426 Del Skrevet 23. mai 2010 Skal jeg fortelle en hemmmelighet....... det er ingen som har overlevd enda så om pølser, gulrøtter, brød, fisk, strøm osv osv er kreftfremkallende.... vi forsvinner uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2427 Del Skrevet 23. mai 2010 Så sant, så sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 23. mai 2010 #2428 Del Skrevet 23. mai 2010 Gulrøtter er forresten også kreftfremkallende har jeg lest! det har jeg også lest! men jeg spiser gulerøtter og alt mulig annet alikevell jeg! så utrolig kooooselige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 23. mai 2010 #2429 Del Skrevet 23. mai 2010 Du må være forsiktig! Selv om du ikke er typen til å sitte i sofaen og bli varta opp er det akkurat nå du er nødt til å gjøre det... Jeg har en kollega som fikk bekkenløsning på slutten, hun var akkurat som deg: bet sammen tennene og fortsatte som normalt. Hun har fremdeles problemer med bekkenet, og ungen er fire år! Så pass på nå, og benytt heller sjansen til å kommandere Ælen rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. mai 2010 #2430 Del Skrevet 23. mai 2010 Søte kattepus og magen :rødme: Herrigud så hærlig du har det om dagen, en kosekatt, lille snuppa i magen, pølser, mann som gjør husarbeid FRIVILLIG og som gjerne fort tar av seg klærne når Dinedama er klar PRICELESS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2431 Del Skrevet 23. mai 2010 Da var dagens pølse inntadd Men pølselapskaus ved siden Dobbel pølse i dag med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. mai 2010 #2432 Del Skrevet 23. mai 2010 Regner med du går for en trippel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2433 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja man skal aldri si aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. mai 2010 #2434 Del Skrevet 23. mai 2010 Så koselig bilde av magen og pusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. mai 2010 #2435 Del Skrevet 23. mai 2010 Kjempe flott bilde av pusen og magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 23. mai 2010 #2436 Del Skrevet 23. mai 2010 Skal jeg fortelle en hemmmelighet....... det er ingen som har overlevd enda så om pølser, gulrøtter, brød, fisk, strøm osv osv er kreftfremkallende.... vi forsvinner uansett Joda. Min plan er å leve evig. So far, so good. (okda, jeg har ikke lyst til å leve evig på ordentlig, men det er ikke så farlig) Flinke pusen som passe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #2437 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja pusi er snill Passer på lillesøstra si hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #2438 Del Skrevet 24. mai 2010 Åååh dårlig form i dag... Bekkenet er ikke noe bedre enn før, jeg har vondt på innsiden av ribbeina etter hyperungen og det kjennes ut som om jeg har en punktert lunge og punktert spiserør eller noe sånt Vondt har jeg iallefall, men ikke sånn forkjølelsesvondt... Ekkelt... De siste ukene har jeg også hatt mye hodepine og vært kvalm... også den evige halsbrannen selvfølgelig..! :dåne: Jeg sov helt til klokka 12 bare avbrutt av frokost i 9 tiden... og nå sitter jeg å kjemper i meg en kopp tomatsuppe for blodsukkeret sin del... har en følelse at dette er en møkkadag... Skal en tur på salongen i dag å få tadd siste greiene er planen... får se om jeg er i form til det senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. mai 2010 #2439 Del Skrevet 24. mai 2010 Usj, håper formen blir litt bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. mai 2010 #2440 Del Skrevet 24. mai 2010 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå