Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal teste tekninsk tegner og yrkesfaglærer på kunst og håndverklinja :jepp: Det har jeg veldig lyst til :jepp:

Ellers vil jeg teste hvordan det er å ha en sekretær/organiserings type jobb... Vil se om det er så kjedelig som alle tror det er eller om det er noe jeg kan fortsette med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! :jepp:

Også så bra at NAV hjelper deg så :)

Skrevet

Ka keg er veldig positivt overrasket av NAV og saksbehandleren min var ei så utrolig flott og koselig dame :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Dette høres jo veldig bra ut!! Spennende å høre hva det neste året bringer, og hva du finner ut at du trives med!! :jepp:

Skrevet

Så bra med konstruktivt møte med NAV! :jepp: Blir spennende fremover da! Du får gi rapport fra alle yrkesområdene du er innom :fnise:

Er det ett område som står frem som favoritten hos deg ennå? Nå sånn før du egentlig har begynt?...

Skrevet

Vel... det jeg bikker mest imot for øyeblikket er tekninsk tegner :Nikke: Da får jeg bruke kreativiteten min samtidig som jeg ikke har en fysisk stressende jobb :) Jeg trenger en jobb med roligere tempo enn frisøryrket med tanke på den sykdommen jeg har :)

Skrevet

Da var bruden pynta og sendt til byfogden :rodmer:

I kveld blir det en liten intim feiring av brudeparet :) Det blir koselig :)

Skrevet

Vel... det jeg bikker mest imot for øyeblikket er tekninsk tegner :Nikke: Da får jeg bruke kreativiteten min samtidig som jeg ikke har en fysisk stressende jobb :) Jeg trenger en jobb med roligere tempo enn frisøryrket med tanke på den sykdommen jeg har :)

Ja du er veldig flink med det kunstneriske, hvertfall ut i fra det lille jeg har sett, så det høres absolutt ut som noen som kunne passe for deg! :jepp: Blir spennende å se om yrket innfrir forventningene :)

Da var bruden pynta og sendt til byfogden :rodmer:

I kveld blir det en liten intim feiring av brudeparet :) Det blir koselig :)

Åh... det er så koslig med bryllup :rodmer: Jeg vil i bryllup!!

Skrevet

Håper du koser deg i bryllup. :rodmer:

Spennende med yrkestestingen. :jepp:

Skrevet

Gode DDuck min :klem:

Hvordan går det? :)

Skrevet

Går bare lekkert :klemmer:

Er travelt opptatt ute i finværet og har besøk av Ælens bestemor som tilpasser bunaden min :Nikke:

Nå er det MGP slarving med Neytiri på FB :ler:

I fjor når vi var gravide satt vi å slarva MGP og dissa og heia :ler:

Skrevet
:ler: DEt husker jeg og! Hvilket land var det vi disset så fælt? var noe sånnn trase greier eller noe i alle fall
Skrevet

Jeg skal teste tekninsk tegner og yrkesfaglærer på kunst og håndverklinja :jepp: Det har jeg veldig lyst til :jepp:

Ellers vil jeg teste hvordan det er å ha en sekretær/organiserings type jobb... Vil se om det er så kjedelig som alle tror det er eller om det er noe jeg kan fortsette med :)

Det er IKKE kjedelig å være helsesekretær i alle fall, men fy det kan være stressende til tider

Skrevet

Jeg husker ikke helt :ler:

Men kunne det være en mann som trodde han var dame omtrent? :fnise:

Jeg lurer på om det var en gruppe med folk som hadde helt syke klær på seg og mannen sang som ei dame og så helt vill ut? :fnise:

Kan det stemme?

Skrevet

Det er godt å høre! :)

Du får kose deg masse i godværet :)

Å herregud, jeg ser på detta rælet nå.. Det er så dårlig! :ler:

Om Finland er med, så er nok de dårlige og :lol:

Og detta kaller de rock, jeg liker ikke kvinnelige vokalister i rock/metall.. Og hva pokker har rap å gjøre i denna sangen :ler:

Skrevet (endret)

Hørest litt kjent ut ja :fnise:

Har litt sansen for den som spilles i skrivende stund.. Georgia.

Fått noen favoritter enda?

Endret av Devilina
Skrevet

Ingen favoritter enda nei... jeg følger med med et halvt øre og drømmer meg til paradise hotell egentlig :fnise:

Men Ælens bestemor skal absolutt se GP... :rolleyes:

Skrevet
:ler: nå kommer innslaget Minttu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...