Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Imponert at du driver med sånne store strikkeprojekter, har ikke tørt å røre noe som har med armer å gjøre :sjenert:

håper lørdagen er kos :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Snuppa ble syk i natt :tristbla:

Hun har hatt feber og sutra hele natta så jeg og Ælen har vært on-call på skift... Mitt skift gikk fra 03-08... Var rimelig trøtt kan man si :Gjesp:

Nå i dag har hun hatt feber oppe i 39 grader og bare ligget som et slakt under dyna si på lekematta.. Gav henne en stikkpille og da gikk feberen ned til 38 og hun kviknet litt til og ligger nå og leker litt på gulvet :)

Ikke minst orker hun å smile til oss :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for bedringsønsker dere :kose:

Hun er ikke i noe bedre form.. Når paraceten begynte å gå ut ble hun veldig slapp igjen... Vi får se over natta om feberen går noe mer ned.. Hvis ikke ringer jeg til HS i morgen..

Hun nekter å drikke noe så jeg har tvunget henne med sprøyte i munnen med saft i.. Stakkaren syns ikke noe om det :riste:

Nå sover hun litt igjen...

Jenta har drukket 110ml melk i dag, spist noen skjeer grøt og en halv fruktmos.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90ml melk til og en liten skål med tynn grøt :strix:

Jeg blir så glad når hun spiser :rodmer:

Men stakkaren er i dååårlig form :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk lurt i henne littegranne melk til nå :)

Er vel bare å legge seg ned og lade opp batteriene itilfelle det blir våkenatt igjen.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har drukket bedre i natt enn i går :hoppe:

Hun er ikke like varm heller nå, men hun svetter en del for det er helt fuktig både i senga og på pysjen hennes..

Nei.. skal prøve å få litt mer søvn før det er på'an igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker sånn :jepp:

Hun srkavler og leker og er i bedre humør :) Også er hun ikke så varm som i går :) Sikkert littegranne feber igjen enda, men det er ikke snakk om mye :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at lillejenta er i bedre form :kose:

Håper formen hennes blir enda bedre etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært til legen en tur.. jeg oppdaget en stor klump inni øregangen hennes før i dag samt at feberen gikk opp igjen til 39,5 og ringte HS.. Hun ba oss om å dra til legen å få sjekket det.

Det ble målt CRP og feber og CRP'en var forhøyet.. Det gikk hull på klumpen mens han forsøkte å se på den og den var full av puss, så han konkluderte med at det var en infeksjon i øret evt ørebetennelse..

Vi fikk med oss resept på penicillin samt at vi skal gi henne paracet mot feber og smerter så lenge som det trengs.. tipper det tar et par dager før penicillinen får virket skikkelig..

Stakkar lille syke jenta mi :(

Endret av DDuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...