Dine Skrevet 17. januar 2011 #4861 Del Skrevet 17. januar 2011 Den var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. januar 2011 #4862 Del Skrevet 17. januar 2011 Så fin tatovering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #4863 Del Skrevet 17. januar 2011 Takk ---------------- I dag har snuppa fått fiskeboller til middag Det var stas Og hun blir bare flinkere og flinkere å sitte i høystolen sin Og blid og god hele dagen :rødme: Måtte filme henne litt i dag når vi spiste middag for hun var så blid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 18. januar 2011 #4864 Del Skrevet 18. januar 2011 hei schnuppa så fort hun vokser!! skulle ønske jeg hadde FB nå så jeg kunne sett bilder!! kan bare forestille meg hvor skjønn lille snupp er!! legger igjen en til deg! vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #4865 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja hun vokser fortere enn jeg får tid til å tenke nesten Jeg syns jo ikke det er lenge siden jeg var påre 10 uker på vei og nå er jentungen over 7 månder :dåne: Ja det er synd du ikke er på FB.. Du får skaffe deg et alter ego som kan få profil der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 18. januar 2011 #4866 Del Skrevet 18. januar 2011 ja tenk at hun nærmer seg faktisk ett år snart!! Lille T til LilleEkorn blir jo ett år i mars.. :dåne: herremin som tiden flyr!!! :dåne: hehe, alterego ja.. kan nok hende jeg dukker opp igjen etterhvert.. ikke helt klar enda, men skal ikke se bort i fra at det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #4867 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja det er merkelig så fort tiden går Jeg håper du dukker opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #4868 Del Skrevet 18. januar 2011 Da har et nytt kapittel startet i livet mitt... Jeg legger ned salongen Jeg ser ikke for meg å fortsette med det når permisjonstiden min er ferdig, og ikke har jeg lokale eller plass hjemme til å starte opp Men jeg syns det er litt deilig jeg.. Det skal bli godt å ha en arbeidsgiver igjen og ikke måtte tenke på økonomi hele tiden.. Det blir godt å vite at penger kommer inn på konto til fast tid uansett Så nå er det bare å starte å se seg om etter jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. januar 2011 #4869 Del Skrevet 18. januar 2011 Skal du fortsette som frisør da? Eller vil du jobbe med noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #4870 Del Skrevet 18. januar 2011 Det har jeg egentlig ikke bestemt meg for.. Kunne gjerne tenkt meg å gjøre noe annet en stund.. eller ha bare en liten stilling, 50% eller mindre, som frisør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. januar 2011 #4871 Del Skrevet 18. januar 2011 Det må være både vemodig og deilig. Du slipper nok unna noen bekymringer. Lykke til med jobbsøking! Skal du vente litt med skole? Herlig at Dina er så blid og fornøyd jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2011 #4872 Del Skrevet 18. januar 2011 Så spennende! Masse lykke til med jobbsøk! Tenk at Dina har blitt så stor at du må tenke på sånt igjen!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #4873 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg legger skoleringen litt på is inntil jeg finner ut hva jeg har lyst til Gidder ikke bruke masse penger på et studie som jeg kanskje ikke intresserer meg for Ja det er sykt at jeg må tenke på sånt.. :dåne: Jeg har det så bra hjemme, så jeg kunne egentlig tenkt meg å være dagmamma slik at jeg får fortsette å være hjemme Permisjonen min er ferdig i slutten av mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. januar 2011 #4874 Del Skrevet 18. januar 2011 Så spennende vending DDuck! Forstår godt at du synes det er deilig å ikke behøve å tenke så masse økonomi hele tiden Lykke til i jobbjakten fremover, og hold oss oppdatert på hvordan det går og hva du søker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #4875 Del Skrevet 18. januar 2011 Tusen takk MaiL Jeg blir nok å holde dere oppdatert ja Jeg tok kontakt med NAV i dag for å få et møte med saksbehandleren min for å finne ut hvilken vei jeg skal gå Så det var første steg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #4876 Del Skrevet 19. januar 2011 Møte på NAV førstkommende fredag Ellers har jeg ikke så mye fornuftig å si enda i dag... :klø: Annet enn at jeg er kjempespent på Cypress sine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. januar 2011 #4877 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja, det er så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #4878 Del Skrevet 19. januar 2011 Snart er lille A her Jeg blir så tussete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. januar 2011 #4879 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er kjempe spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. januar 2011 #4880 Del Skrevet 20. januar 2011 Du har jo også tatt tatovering, jo. Den var kjempefin! Høres ut som du har litt høyere smerteterskel enn meg, siden du ikke synes det er så ille. Hehe. Jeg synes det er vondt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå