Småkjekset Skrevet 14. desember 2010 #4641 Del Skrevet 14. desember 2010 6 måneder allerede :dåne: Tiden har fløyet her hos deg jo! 6 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #4642 Del Skrevet 14. desember 2010 Ja ikke sant? :dåne: Jeg syns det var i forrige uke jeg lå å presset henne ut jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. desember 2010 #4643 Del Skrevet 14. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. desember 2010 #4644 Del Skrevet 14. desember 2010 Dina 6 måneder allerede!!! :dåne: Store, lille frøkna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. desember 2010 #4645 Del Skrevet 14. desember 2010 6 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. desember 2010 #4646 Del Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer til Dinafina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #4647 Del Skrevet 14. desember 2010 Tænk ju, tænk ju Nå er siste strøk kommet på skapene ENDELIG! Begynte å bli rimelig lei av den malinga Nå skal det bare stå i noen timer å tørke litt, så skal jeg skru på håndtakene igjen... det er noe dritt med skapdører uten håndtak Bare så dere vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #4648 Del Skrevet 14. desember 2010 Lillesnuppa rullet endelig fra rygg til mage helt alene Det var på tide Stolt mamma til en halvåring i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. desember 2010 #4649 Del Skrevet 14. desember 2010 Flinke Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. desember 2010 #4650 Del Skrevet 14. desember 2010 Så stor hun er! Jammen flyr tida Gratulerer med en 6mnd gammel baby og "nye" skapdører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. desember 2010 #4651 Del Skrevet 14. desember 2010 Lillesnuppa rullet endelig fra rygg til mage helt alene Det var på tide Stolt mamma til en halvåring i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. desember 2010 #4652 Del Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer med minibursdag til Dinafina :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #4653 Del Skrevet 15. desember 2010 Jah... da var hele huset nyvasket etter slosskamp i nattetimene Forbanna drittkatte!!! Det var pels, bæsj, spy og ikke minst KATTEPISS overalt!! Oppover kjøkkeninnredningen, på sofaen, på gulvene, på matta under stuebordet, i gangen... OVERALT!! En eller annen mons har kommet seg inn igjennom katteluka og monsepiss STINKER!! Ikke mye søvn på oss i natt nei... alle Dina sine leker ligger i vaskemaskinen nå samt trekket til vippestolen... babygymmen og lekematta er til heftig vask i dusjen... ååååh...! Enda stinker det! Hadde jeg bare funnet ut hvem som eier den idiotkatta Regning på matterens skal sendes til eieren pronto!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. desember 2010 #4654 Del Skrevet 15. desember 2010 Æsj, å, jeg misunner deg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. desember 2010 #4655 Del Skrevet 15. desember 2010 Fyyy f Stakkars dere som må vaske opp alt det der! Er det den svarte monsen som herjer inne? Monsepiss er helt grusomt, og så med baby i huset og alt... Hvis han kommer inn en gang til må dere bruke teknikken min... sette kattedøra på kun inn, så kommer han seg ikke ut igjen. Skrem vettet av ham inne, så kommer han aldri tilbake igjen... Gjorde det med nabokatta her da den flytta inn i fjor sommer og spiste oss ut av huset. Jeg løp etter katta og brøøølte rundt i hele huset før jeg slapp den ut til slutt. Den var rett og slett dritredd. Har aldri sett den igjen etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. desember 2010 #4656 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Så forferdelig å våkne opp til!! Hva er det som får en kattemons til å pisse rundt overalt inne i et hus?? Så kvalmt å skulle styre med for deg... Jeg gratulerer litt på etterskudd med ei flott og flink lita, stor pike! *edit: Hva skjer med nicket ditt forresten?? Endret 15. desember 2010 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #4657 Del Skrevet 15. desember 2010 Æsj, å, jeg misunner deg ikke Nei vi gjorde ikke annet enn å banne for å si det sånn Og vaske så klart Fyyy f Stakkars dere som må vaske opp alt det der! Er det den svarte monsen som herjer inne? Monsepiss er helt grusomt, og så med baby i huset og alt... Hvis han kommer inn en gang til må dere bruke teknikken min... sette kattedøra på kun inn, så kommer han seg ikke ut igjen. Skrem vettet av ham inne, så kommer han aldri tilbake igjen... Gjorde det med nabokatta her da den flytta inn i fjor sommer og spiste oss ut av huset. Jeg løp etter katta og brøøølte rundt i hele huset før jeg slapp den ut til slutt. Den var rett og slett dritredd. Har aldri sett den igjen etter det Ja det er svartmonsen som har herja... tror han må ha pissa mens han sprang for det var dråper overalt og katta vår var blaut fra midt på ryggen og helt ut på haletuppen så han må ha tissa på henne også... Det var ikke en dum teknikk... akkurat nå har jeg kattedøra på låst begge veier Så forferdelig å våkne opp til!! Hva er det som får en kattemons til å pisse rundt overalt inne i et hus?? Så kvalmt å skulle styre med for deg... Jeg gratulerer litt på etterskudd med ei flott og flink lita, stor pike! *edit: Hva skjer med nicket ditt forresten?? Ja bare de lydene som de lagde når de slåss er nok til å skremme fanden opp av senga.. Takk for gratuleasjon I dag har vi vært på 6mnd kontroll og hun var blitt 64,5cm og 6620g Lita storjente Nicket mitt har jeg bare bytta litt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. desember 2010 #4658 Del Skrevet 15. desember 2010 Takk for gratuleasjon I dag har vi vært på 6mnd kontroll og hun var blitt 64,5cm og 6620g Lita storjente Nicket mitt har jeg bare bytta litt på Det å snu seg fra mage til rygg er bra til å være 6 mnd! Du skrøt vel godt av det på kontrollen?! Riktig storfin jente Forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #4659 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg vet ikke... er det det? :klø: Syns liksom alle andre sine unger har lært det lenge før snupa mi Men jeg nevnte det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. desember 2010 #4660 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg har lært at det er 7 mnd som er gjennomsnittet. Så det er jo ikke suuuupertidlig med 6 mnd, men veldig bra allikevel! Det er mer et minstekrav ved 6 mnd kontroll at ungen snur seg fra mage til rygg. Men Dinafina greier jo andre veien! Så jeg jeg! Kanskje du bare omgir deg med superunger som spreller seg rundt tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå