Store My Skrevet 15. november 2010 #4421 Del Skrevet 15. november 2010 Ja ting går treigere her inne nå når Lisja er her Har liksom egentlig ikke så mye spennende å skrive om annet enn været og husarbeid Joda, det er spennende lesning, men det er tydelig at du har andre ting å bruke tida di på. Og det er jo sånn det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2010 #4422 Del Skrevet 16. november 2010 Hvordan gikk det i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. november 2010 Forfatter #4423 Del Skrevet 16. november 2010 I natt våknet hun litt før 3 og ville ha mat... så fikk hun det og sov til klokka 9 Jeg er trøtt som en strømpe så jeg gleder meg bare til hun skal ha luren sin snart slik at jeg også kan sove litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. november 2010 Forfatter #4424 Del Skrevet 16. november 2010 Hvorfor blir man så trøtt av å lese historie? Vil ikke ha eksamen jeg... er redd jeg kommer til å sovne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. november 2010 #4425 Del Skrevet 17. november 2010 Så bra at det fungerer så fint at lille D sover på eget rom. Du får variere lesingen med noen historiske filmer, så kanskje det hjelper litt. (Bare pass på å velge noen som er tro mot historien, og ikke filmer som for eksempel Inglorious Basterds ) Når skal du ha eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. november 2010 #4426 Del Skrevet 17. november 2010 Kjempe flott at det har gått så greit med å ha Dina på eget rom om natten Håper du får en flott da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. november 2010 #4427 Del Skrevet 17. november 2010 Så bra at det går så fint å ha henne på eget rom! Det høres jo mye bedre ut for alle parter, når dere får sovet mer alle mann! Lykke til med lesingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. november 2010 Forfatter #4428 Del Skrevet 17. november 2010 Så bra at det fungerer så fint at lille D sover på eget rom. Du får variere lesingen med noen historiske filmer, så kanskje det hjelper litt. (Bare pass på å velge noen som er tro mot historien, og ikke filmer som for eksempel Inglorious Basterds ) Når skal du ha eksamen? Det kunne jeg kanskje gjort Men jeg holder på å lese om alle disse revolusjonene og slikt.. finnes det noen bra filmer om det emnet? Eksamen er på mandag Kjempe flott at det har gått så greit med å ha Dina på eget rom om natten Håper du får en flott da Så bra at det går så fint å ha henne på eget rom! Det høres jo mye bedre ut for alle parter, når dere får sovet mer alle mann! Lykke til med lesingen!! Håper dere også får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. november 2010 #4429 Del Skrevet 17. november 2010 Historie var det verste faget jeg hadde tror jeg... Zzzzzzzz.... kan vel ha noe med han trøtte typen av en lærer jeg hadde også. Lykke til med lesing og eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. november 2010 Forfatter #4430 Del Skrevet 17. november 2010 Sammendrag til Azalea: Bæsj, å så stor, maaaaat og sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 17. november 2010 #4431 Del Skrevet 17. november 2010 Historie, ja. Jeg sto med nød og neppe på historie-eksamen på vgs. og det er direkte flaut, siden jeg har 5 og 6 i alle andre fag. Jeg klarer bare ikke lese historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. november 2010 #4432 Del Skrevet 17. november 2010 Sammendrag til Azalea: Bæsj, å så stor, maaaaat og sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. november 2010 #4433 Del Skrevet 17. november 2010 Sammendrag til Azalea: Bæsj, å så stor, maaaaat og sove... takk for sammendrag dinamin skjønner at det har skjedd litt av hvert siden jeg var her sist håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. november 2010 #4434 Del Skrevet 17. november 2010 Puh! Nå er jeg oppdatert. Var ikke barebare etter å ha vært borte i over en måned. Men må si at jeg er glad for at du har fått barn, for da har du ikke like mye tid til å være her. Da var det bare 17 sider å oppdatere seg på, og det gikk jo bra. Så koselig å lese at snuppa gjør framskritt og at det funka bra å få henne til å sove på eget rom. Måtte le når jeg leste dette altså... Bare dinedama som greier å produsere så mange sider selv med ei lita ei hjemme! Jeg lusker innom og tenkte jeg skulle legge igjen noen spor Kjempedeilig med lillejenta på eget rom (helt herlige bilder av henne på fb forresten og stilig nytt profilbilde av deg!). Jeg synes man skal legge barnet på eget rom så fort det lar seg gjøre, både av hensyn til barnet selv og foreldrene, så til dere! Ha en fortsatt fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. november 2010 Forfatter #4435 Del Skrevet 17. november 2010 Historie, ja. Jeg sto med nød og neppe på historie-eksamen på vgs. og det er direkte flaut, siden jeg har 5 og 6 i alle andre fag. Jeg klarer bare ikke lese historie. Ikke sant.. det er såååå tørt stoff :dåne: takk for sammendrag dinamin skjønner at det har skjedd litt av hvert siden jeg var her sist håper du har hatt en fin dag Ja her skjer det noe stadig vekk Måtte le når jeg leste dette altså... Bare dinedama som greier å produsere så mange sider selv med ei lita ei hjemme! Jeg lusker innom og tenkte jeg skulle legge igjen noen spor Kjempedeilig med lillejenta på eget rom (helt herlige bilder av henne på fb forresten og stilig nytt profilbilde av deg!). Jeg synes man skal legge barnet på eget rom så fort det lar seg gjøre, både av hensyn til barnet selv og foreldrene, så til dere! Ha en fortsatt fin onsdag! Er vel mest de andre bertene her som produserer sider for meg Koselig at du titter innom her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. november 2010 #4436 Del Skrevet 17. november 2010 Er vel mest de andre bertene her som produserer sider for meg Hva??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. november 2010 Forfatter #4437 Del Skrevet 17. november 2010 ---------- Jeg lager sjokoladefudge kan ikke spise det , men det blir sannsynligvis til julegave Skal lage kubbelys med bilder av lisja på til oldeforeldrene hennes, så tenkte jeg de kunne få litt hjemmelaget julegodt ved siden Men Ælen må jo selvfølgelig prøvesmake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. november 2010 #4438 Del Skrevet 17. november 2010 Det høres kjempegodt ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. november 2010 #4439 Del Skrevet 17. november 2010 Var det der du skulle bruke kondensert melk? Kondensert melk er helmelk inndampet til halvparten av opprinnelig volum. Den selges på boks i Norge under navnet Vikingmelk. Som et resultat av fordampningen blir melken fyldigere. Vikingmelk er usukret, og har en lett karamellisert smak som fremkommer i produksjonsprosessen (Evaporated milk). Kondensert melk som er importert til norge og som selges i andre land er vanligvis sukret kondensert melk, tilsatt ca. 15 % sukker (Condensed milk). Melk.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. november 2010 Forfatter #4440 Del Skrevet 17. november 2010 Ja det var det Men jeg orket ikke lage den varianten for jeg glemte selvfølgelig å kjøpe noen av de andre ingrediensene når jeg var på butikken Så det ble en super enkel en som jeg fant her Nå står den til avkjøling... lukter kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå