DDuck Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3241 Del Skrevet 5. juli 2010 Nei kanskje ikke.. ------ I dag er Ælen på jobb og jeg & Dina er alene hjemme for første gang... Jeg syns egentlig det er ganske skummelt, men det har gått bra til nå Hun ligger åsover og bråker (!!) i senga si Skal snart vekke henne og stelle og mate, så skal hun få pludre litt sammen med meg i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juli 2010 #3242 Del Skrevet 5. juli 2010 Høres ut som om dere koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3243 Del Skrevet 5. juli 2010 Vi har det iallefall ikke vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3244 Del Skrevet 5. juli 2010 Ingenting er dom ostepop etter sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. juli 2010 #3245 Del Skrevet 5. juli 2010 Bra du koser deg om dagen Smågodt og fredagsmix er også godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. juli 2010 #3246 Del Skrevet 5. juli 2010 ikke mindre sengekos hos dere selv om dere har en liten en Betryggende å høre!!! Jeg er nemlig livende redd for at alt skal dø om jeg blir smelt på tjukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3247 Del Skrevet 5. juli 2010 Nei senggekosen må man ta godt vare på Jeg tror aldri jeg kommer til å slutte å tenne på Ælen Ikke for at han er en hunk eller noe slik (jeg syns jo han er en kjekking da ) men bare for at jeg har så sykt sterke følelser for han... Har aldri opplevd å ha slike følelser for noen... og iallefall ikke opplevd å ha like sterke følelser etter såpass mange år... Herlig er det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. juli 2010 #3248 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) You horny little bitch Ælenpølsa står klar til deg hele tiden *missunnelig* siden jeg må ta pauser 5 uker om gangen med min Sully pølse :gjeiper: Endret 5. juli 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. juli 2010 #3249 Del Skrevet 5. juli 2010 Send over noe hunkLOVE støv til meg og da.... er jo tørke her... men min feil. Men vil jo IKKE at det skal bli sånn etterpå heller... huff... føler meg slem mot mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. juli 2010 #3250 Del Skrevet 5. juli 2010 Nei senggekosen må man ta godt vare på Jeg tror aldri jeg kommer til å slutte å tenne på Ælen Ikke for at han er en hunk eller noe slik (jeg syns jo han er en kjekking da ) men bare for at jeg har så sykt sterke følelser for han... Har aldri opplevd å ha slike følelser for noen... og iallefall ikke opplevd å ha like sterke følelser etter såpass mange år... Herlig er det :rødme: Åååh :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juli 2010 #3251 Del Skrevet 6. juli 2010 Kanskje det blir to tette hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. juli 2010 #3252 Del Skrevet 6. juli 2010 Kanskje det blir to tette hos dere? Det har jeg også tenkt, men ikke tørt å si :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #3253 Del Skrevet 6. juli 2010 Nei Jeg må nok voldtas om jeg skal bli gravid igjen! Her er det gummi helt til jeg får begynt på pillen igjen!! Jeg må klare å "glemme" dette svangerskapet før jeg hiver meg på på nytt... det har ikke vært noe koselig i det hele tatt å være gravid for min del... Fikk også telefon fra sykehuset i dag.. tok nye prøver på diabetesen når jeg lå på føden, og prøvene viser at jeg har mistet egenproduksjonen av insulin så nå er jeg helt type 1.. Ikke noe gøy... vi hadde jo et ørlite håp om at det kunne være type2 som er mye mer "behagelig" å leve med, men den gang ei.... Så barselstårene har virkelig slått til her i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. juli 2010 #3254 Del Skrevet 6. juli 2010 Huff da, det var leit å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. juli 2010 #3255 Del Skrevet 6. juli 2010 Uff da, det var ikke info man ville høre da ...må du da ta sprøyte hele tiden eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #3256 Del Skrevet 6. juli 2010 Ja det blir vel noe sånt... jeg vet ikke helt.. Må vel sikkert utover til sykehuset på samtale så skal vi vel snakke om div typre medisinering... kan jo ta sprøyte også finnes det jo pumpe, men de er jeg litt skeptisk på enda selv om diasykepleieren min er veldig keen på at jeg skal prøve det.. Så jeg vet ikke Får ta det når den tid kommer... Jeg trenger enda ikke noe medisin, så vi får se hvor lenge det varer... til dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. juli 2010 #3257 Del Skrevet 6. juli 2010 Usj, så kjett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juli 2010 #3258 Del Skrevet 6. juli 2010 Så kjedelig å få en beskjed du helst ikke ville ha.. Men da har du i det minste fått en avklaring, og da blir det forhåpentligvis lettere å forholde seg til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. juli 2010 #3259 Del Skrevet 7. juli 2010 Å nei. Så trist med diabetesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. juli 2010 #3260 Del Skrevet 7. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå