Minttu Skrevet 11. juni 2010 #2921 Del Skrevet 11. juni 2010 Det må være rart å vite at du blir mamma og at det ikke er bare dere to lenger fra og med idag, imorra, søndag eller mandag! Tror jeg kommer til å ha mange tanker og blir smågal, når jeg selv er midt oppi det der Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #2922 Del Skrevet 11. juni 2010 Det er veldig rart.. Men samtidig veldig deilig.. for da vet jeg at jeg er ferdig å være gravid og jeg får sykdommen min på rett kjøl igjen.. God helg til deg og Schnapsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. juni 2010 #2923 Del Skrevet 11. juni 2010 Det blir godt kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juni 2010 #2924 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei Dinedama Jeg har ikke vært innom her før men skjønte at det nærmet seg fødsel Og jeg vil bare ønske deg lykke til!! Og ønsker dere alt godt nå som dere endelig skal møte lille bebisen deres! :rødme: Det må være så fint!! Kommer til å følge med hvordan det går med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 #2925 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Dinamamma :dåne: Endret 11. juni 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #2926 Del Skrevet 11. juni 2010 Koselig med nytt besøk skal du være! Ååååh jeg har så vondt i magen.... får ikke ut en dritt.. bokstavelig talt Skal skynde meg på butikken og høre om de har noe lakserende lure greier... Jeg kan jo ikke ta sånne legemidler som er lakserende eller spise svisker for at det er fullpakket av sukker Så her må det bli Lâckerol eller miniklyx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 #2927 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva med å spise masse vannmelon eller honningmelon? funker på meg.... har spist alt for mye av det i det siste og det har ikke magen syntes noe om men... er kanskje ikke bra med fruktsukeret som er i? eller.... har ikke helt greie på dette jeg... Forresten... vet om noe som det IKKE er sukker i, men er sånn avføringmiddel greie. Smaker HELT for JÆVLI, men funker... er sånn salt guffe man skal drikke... helte i meg dette da jeg skulle få sånn slange opp i stompen.... endoskopi... digg.. nei. Laxabon heter den, du kan jo høre om det er noe du kan ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #2928 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg tror dessverre det er for mye fruktsukker i det Tror ikke det er så mye i melon, men hvis jeg skal spise det i store mengder så blir det for mye Jeg skal forhøre meg om det der Bare jeg får ut noe blir jeg fornøyd Vurderer å drikke babyolje snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 #2929 Del Skrevet 11. juni 2010 babyolje faktisk da kan du like godt drikke glidemiddel eller matolje..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #2930 Del Skrevet 11. juni 2010 Kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 #2931 Del Skrevet 11. juni 2010 NAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #2932 Del Skrevet 11. juni 2010 Matolje-gilde i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juni 2010 #2933 Del Skrevet 11. juni 2010 Psyllium frø fås på helsekosten og funker som bare det! Dette drikker du opp med glass vann etter måltid......da løsner det vettu ellers får du vel klister når du ankommer sykehuset snart vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 #2934 Del Skrevet 11. juni 2010 jøss... skal si ungene på juni forumet hos deg har det travelt Hun ene fødte jo i baksetete... tok en time fra ri til jenta var ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juni 2010 #2935 Del Skrevet 11. juni 2010 jøss... skal si ungene på juni forumet hos deg har det travelt Hun ene fødte jo i baksetete... tok en time fra ri til jenta var ute seriøst!!! må titte på det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2010 #2936 Del Skrevet 11. juni 2010 Det var lagt ut link på juli forumet med artikkel i haugesund blad, helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. juni 2010 #2937 Del Skrevet 11. juni 2010 Oj, her var det spennende! Vil bare ønske deg masse masse masse lykke til med fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #2938 Del Skrevet 11. juni 2010 Jepp hun hadde det virkelig travelt Har vært en tur på besøk i kvelinga vi Men har fått vondter igjen.. og jeg luuuurer på om det kanskje er noe regelmessig, så jeg skal prøve å følge litt meg på en sånn rie-teller for å se... Det er vondt lengre opp på magen også enn det jeg har hatt før i uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. juni 2010 #2939 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvordan hardet gått i natt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #2940 Del Skrevet 12. juni 2010 Still here.. Jeg har hatt en elendig natt... mye opp og mye vondt, men ikke sånn vondt at jeg ville ringe jordmor eller føden... Så jeg har sittet på do med kjempevondt og vært kjempe usikker rett og slett.. Men det har heldigvis løsnet litt i magen og jeg har klart å få ut litt Herregud denne boka blir bare heslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå