Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Ja jeg håper virkelig at morsinstinktet mitt tar helt av.. :sjenert: For jeg har bare prøvd det på pusi før og det endte jo opp med at hun havna på tjukka og måtte hasteopereres :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dinedama, det du føler et helt normalt. Men husk det er ingen andre enn deg som kjenner lillejenta best ;)

Dette klarer du kjempefint. Du har tross alt noen år på å forberede deg på blomsten og biene praten :ler:

Hos meg er det ikke tvil, du kommer til å bli en omsorgsfull og god mor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tviler jeg på meg selv om jeg er klar til å bli mamma? Herregud... hormontroll.. :riste:

Kjenner igjen de tankene og bekymringene der. ;) Men tror det er helt normalt å tenke sånn. :Nikke:

Jeg er helt sikker på at du kommer til å bli en kjempegod mor. :kose:

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg også helt sikker på!! :klem: Dette kommer du til å takle helt fint! :) Nå kan jo lillejenta di komme hvert øyeblikk!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir en fantastisk mamma, Dinedama! Det er jeg helt sikker på :jepp:

Håper du snart har jenten i armene dine :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh jeg må sånn på do, men jeg får ikke til :grine: Det er vondt! :grine:

Kanskje unødvendig info, men men... :fnise:

Skal straks utover til sykehuset igjen... Ælen skal få sjekket nesen sin som han har vært tett i i maaaaange år, og jeg skal få ny runde akupunktur..

Sånn ellers virker det som om maseriene har stoppet helt opp og ingenting mer skjer.. jeg har ikke kjent noe siden i går ettermiddag... :sukk: Så vi får se om nålene får sving på sakene igjen :Nikke:

Ha en fin dag my ladies :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan signere alle jentene her og og si at jeg tror du blir en kjempeflott mamma! :klemmer:

Det er helt naturlig å være litt skeptisk og tenke slik, det er tross alt en helomvending i livet. Man vet jo absolutt ikke hva en går til, samtidig så vet man også at livet aldri vil bli det samme igjen. Men det blir bare bedre! :hjerte:

Håper det skjer noe veldig snart for deg, må være utrolig plagsomt med de maseriene!

:duskedame: Go vesla, finn veien ut! :duskedame::fnise:

Lykke til på sykehuset og god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellauw hellauw dere :vinke:

Og :velkommen: til D.O.A. Koselig med nytt "fjes" i boka :jepp:

Det har gått bare bra i dag :Nikke: Fikk akupunktur på sykehuset igjen og etter et par timer startet det med kynnere og når slimer jeg litt med litt blod... Og har vondter igjen, så akupunktur tror jeg har en eller annen funksjon :jepp:

Om det setter i gang fødselen er vel diskuterbart, men at det setter i gang systemet på et vis er sikkert :jepp:

Det blir tilbake på mandag for i gangsetting hvis ikke Lisja har dukket opp av seg selv iløpet av helga :Nikke: Blir skummelt.. :sjenert:

Så dette blir da våre siste dager som bare meg og Ælen... over helga blir vi mamma og pappa... shit..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge igjen nå :)

Tenk, på denne tiden neste uke sitter du med en baby i armene, og ikke i magen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...