Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neeeei jeg tror ikke det...

Det stikker og murrer en del og jeg har en del kynnere... :Nikke: Men ikke noe mer enn det...

Får satse på at det skjer mer fort :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Kom ut lillejenta :duskedame:

I følge det jeg har lest om tegningsblødning vil det si at fødselen er like rundt hjørnet :hoppe:

Håper du har pakket fødebagen nå ;)

Endret av Icing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pakket den :Nikke: Faktisk :dåne:

Jeg har jo time på sykehuset i morgen til UL og vekstestimering, og dama som tok sist på meg sa at hun ville titte og røske litt for å se om jeg var moden neste gang jeg kom :Nikke:

Så jeg har tenkt å ha med bagen itilfelle dem ville ha meg der ;)

Skal pakke en liten sekk til Ælen også med litt rene klær og slikt bare itilfelle :Nikke: Håper han får være sammen med oss hvis det skulle skje at det skjer noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå trodde jeg nesten det hadde skjedd noe her, siden jeg først leste om blod på papiret i dag morges, og så var det Trampe som hadde skrevet siste innlegg, men dengang ei.. Eller jo, det er jo noe på gang da! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekka telefonen min førti ganger i dag, og fikk hjertet i halsen da jeg så jeg hadde fått melding - men den handlet om noe helt annet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg nesten det hadde skjedd noe her, siden jeg først leste om blod på papiret i dag morges, og så var det Trampe som hadde skrevet siste innlegg, men dengang ei.. Eller jo, det er jo noe på gang da! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Samme her!!! Når Trampe har siste innlegg blir jeg ekstra spent!!

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett om jeg skal følge godt med her fremover :jepp:

Om det skjer noe idag eller om noen dager, så masse lykke til snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol:

----------

Ååååh jeg føler jeg går på do i enningen! Har sånn nedpress på blæra samtidig som hun strekker seg inni magen slik at det er vondt i ribbeina og mellomgulvet :spy:

Jeg har kokt og sterilisert sånne ting som man må gjøre det med, spist litt sjokolade :sjenert: , satt på litt klær, vasket stellekommoden og fått pakket i den :Nikke:

Også har jeg strikket to lapper i dag :) Nå skal jeg strikke litt mer før bestemor og bestefar kommer med en over 100år gammel kurv som hun skal ha i stua å sove i :hoppe:

Er spent på om den ser bra ut :fnise:

Men jeg må kjøpe mer sengetøy tror jeg... må ha et par laken til vogna og kanskje et til for å ha i kurven...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kokt og sterilisert sånne ting som man må gjøre det med

:fnise: her måtte jeg virkelig tenke meg om - men kom fram til at det måtte vær tutteflasker og sånn, ikke det som slo meg først :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...