DDuck Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2781 Del Skrevet 8. juni 2010 Flink Icing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #2782 Del Skrevet 8. juni 2010 Skjer det noe mer? Jeg er så spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2783 Del Skrevet 8. juni 2010 Neeeei jeg tror ikke det... Det stikker og murrer en del og jeg har en del kynnere... Men ikke noe mer enn det... Får satse på at det skjer mer fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #2784 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Kom ut lillejenta I følge det jeg har lest om tegningsblødning vil det si at fødselen er like rundt hjørnet Håper du har pakket fødebagen nå Endret 8. juni 2010 av Icing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2785 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har pakket den Faktisk :dåne: Jeg har jo time på sykehuset i morgen til UL og vekstestimering, og dama som tok sist på meg sa at hun ville titte og røske litt for å se om jeg var moden neste gang jeg kom Så jeg har tenkt å ha med bagen itilfelle dem ville ha meg der Skal pakke en liten sekk til Ælen også med litt rene klær og slikt bare itilfelle Håper han får være sammen med oss hvis det skulle skje at det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 #2786 Del Skrevet 8. juni 2010 Å så spennende da Smart å pakke med noe til Ælen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juni 2010 #2787 Del Skrevet 8. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. juni 2010 #2788 Del Skrevet 8. juni 2010 Tenk at huleboeren er rett rundt neste sving, dette er så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. juni 2010 #2789 Del Skrevet 8. juni 2010 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juni 2010 #2790 Del Skrevet 8. juni 2010 Nå trodde jeg nesten det hadde skjedd noe her, siden jeg først leste om blod på papiret i dag morges, og så var det Trampe som hadde skrevet siste innlegg, men dengang ei.. Eller jo, det er jo noe på gang da! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. juni 2010 #2791 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har sjekka telefonen min førti ganger i dag, og fikk hjertet i halsen da jeg så jeg hadde fått melding - men den handlet om noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. juni 2010 #2792 Del Skrevet 8. juni 2010 Nå trodde jeg nesten det hadde skjedd noe her, siden jeg først leste om blod på papiret i dag morges, og så var det Trampe som hadde skrevet siste innlegg, men dengang ei.. Eller jo, det er jo noe på gang da! :hoppe: Samme her!!! Når Trampe har siste innlegg blir jeg ekstra spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2793 Del Skrevet 8. juni 2010 Dere er søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. juni 2010 #2794 Del Skrevet 8. juni 2010 *føler seg viktig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. juni 2010 #2795 Del Skrevet 8. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. juni 2010 #2796 Del Skrevet 8. juni 2010 Gjett om jeg skal følge godt med her fremover Om det skjer noe idag eller om noen dager, så masse lykke til snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2797 Del Skrevet 8. juni 2010 Takk schnapsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. juni 2010 #2798 Del Skrevet 8. juni 2010 Å neeei.. Nå fikk jeg schnappi-sangen på hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2799 Del Skrevet 8. juni 2010 ---------- Ååååh jeg føler jeg går på do i enningen! Har sånn nedpress på blæra samtidig som hun strekker seg inni magen slik at det er vondt i ribbeina og mellomgulvet Jeg har kokt og sterilisert sånne ting som man må gjøre det med, spist litt sjokolade , satt på litt klær, vasket stellekommoden og fått pakket i den Også har jeg strikket to lapper i dag Nå skal jeg strikke litt mer før bestemor og bestefar kommer med en over 100år gammel kurv som hun skal ha i stua å sove i Er spent på om den ser bra ut Men jeg må kjøpe mer sengetøy tror jeg... må ha et par laken til vogna og kanskje et til for å ha i kurven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. juni 2010 #2800 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har kokt og sterilisert sånne ting som man må gjøre det med her måtte jeg virkelig tenke meg om - men kom fram til at det måtte vær tutteflasker og sånn, ikke det som slo meg først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå