mia83 Skrevet 2. juni 2010 #2601 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja det er synd! Men man må jo bare vente.. Får ikke gjort annet. Men tenk, nå er hun snart ute Har dere bestemt navn? Du vil kanskje ikke røpe det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2602 Del Skrevet 2. juni 2010 Vi har ikke bestemt oss for noe navn enda faktisk Vi har noen alternativer dog Men vi vil gjerne se henne (og ikke minst se at det er ei jente ) før vi bestemmer oss Men jeg ser for meg at hun blir navnløs de første dagene siden vi ikke har noen navn vi skikkelig brenner for Ja denne ventingen.. Dagene går sakte nå når man ikke har så mye å gjøre... fra uke 30-36 gikk i ett med jobb, nedlegging av salongen min, skole og masse annet, og nå har jeg plutselig ikke annet å gjøre enn å pakke sykehusbag og se på Tv Jeg har lastet ned alle sesongene med Big Bang Theory så jeg har noe å kose meg med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2603 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) :dåne: Jeg har begynt! :dåne: Dog bare med toalettmappa, men men.. Dere må hjelpe meg å komme på ting jeg må ha i den!! Til nå har jeg: *En myk dorull (vil ikke bruke stivt sykehuspapir) *Nattbind *Hårstrikk *Mascara *Shampoo *Balsam *Hårbørste *Dusjsåpe *Håndkrem *Kontaktlinser for 5 dager *Tannbørste og tannkrem *Deodorant *Brystsalve *blodsukkerapparat med nåler og målestrimler *Insulin og sprøytespisser *2 bøker til dautiden *Kortstokk *Kjeks *Drikkeflaske og iste pulver Er det noe jeg har glemt? :klø: Endret 3. juni 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. juni 2010 #2604 Del Skrevet 2. juni 2010 Du har jo glemt kjeksene. Flink som har begynt forresten. Og så synes jeg det er veldig greit å ikke ha bestemt seg på forhånd, bare ha noen alternativer. Men jeg synes ikke det er like greit når man venter over to uker på å gi babyen navn. Det gjorde søskenbarnet mitt nemlig, ble veldig rart å fremdeles omtale barnet som babyen etter to uker. Hun hun fikk navn til slutt da. Så jeg trenger ikke å omtale henne som babyen fremdeles et år etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2605 Del Skrevet 2. juni 2010 Det var jo bra hun fikk et navn Kjeksene skal jeg huske Og en drikkeflaske og noen poser med iste-pulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2606 Del Skrevet 2. juni 2010 Det murrer og murrer... Kjennes ut som om mensen er rett rundt hjørnet hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. juni 2010 #2607 Del Skrevet 2. juni 2010 for murringene Kanskje på tide å sette igang med tiltak for å få fortgang Sjekket jordmor åpning når du var der sist? Jeg har ei venninne på FB som skal bli tante nå i disse dager, svigerrinnen har gått tiden ut, og er på overtid, den ivrige tanten har tilbydd laxerolje for å få fortgang, men svigerrinnen nekter, selv om hun sliter med bekkenet og urinveisinfeksjon.. Jeg regner med jeg er ganske så utålmodig selv når det begynner å nærme seg klekking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. juni 2010 #2608 Del Skrevet 2. juni 2010 Kamera, kameralader og mobillader! Murringer liker vi, du skal jo føde før jeg drar på ferie Her fikk ikke lillegutt skikkelig navn før det var gått i hvert fall tre uker. Vi ble rett og slett ikke enige vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2609 Del Skrevet 2. juni 2010 for murringene Kanskje på tide å sette igang med tiltak for å få fortgang Sjekket jordmor åpning når du var der sist? Jeg har ei venninne på FB som skal bli tante nå i disse dager, svigerrinnen har gått tiden ut, og er på overtid, den ivrige tanten har tilbydd laxerolje for å få fortgang, men svigerrinnen nekter, selv om hun sliter med bekkenet og urinveisinfeksjon.. Jeg regner med jeg er ganske så utålmodig selv når det begynner å nærme seg klekking Nei hun sjekket ikke noe, men jeg vil ikke at hun skal sjekke heller Jeg skal på sykehuset til UL og slikt om en uke og de skulle vist sjekke da sa hun jeg var hos sist Jeg skrever minst mulig jeg... Liker ikke at folk som ikke har noe der å gjøre er å gjør ting der... uansett om det er leger.. Men jeg nevnte jo mussingene da, og vi er jo ganske enige om at det er modning, men det kan ta mange uker før det skjer noe uansett så jeg skulle ikke få noe forhåpninger.. og det er jeg jo klar over Det bare er så rart å ha den "mensen-følelsen" Kamera, kameralader og mobillader! Murringer liker vi, du skal jo føde før jeg drar på ferie Her fikk ikke lillegutt skikkelig navn før det var gått i hvert fall tre uker. Vi ble rett og slett ikke enige vi... Hadde du noe murringer eller noe sånt du da? Om du husker? Nei men dere er jo så sta begge to Her tror jeg vi blir fort enige bare vi finner ut hvem hun er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. juni 2010 #2610 Del Skrevet 2. juni 2010 Søskenbarnet mitt hadde murringer i 2-3 uker før jenta kom Men hun ville heller vente enn å prøve å få i gang selv.. Jeg er litt enig med deg angående skrevingen.. Jeg gruer meg allerede til 6 ukers kontroll hos fastlegen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2611 Del Skrevet 2. juni 2010 Jepp... jeg har vært til en skrevekontroll i dette svangerskapet.. Den gruet jeg meg sånn til at jeg bare ville spy Men det gikk fort og greit når jeg først var kommet meg på benken og legen avsluttet seansen med et utvendig UL som plaster på såret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. juni 2010 #2612 Del Skrevet 2. juni 2010 Å bli sjekket for åpning er ikke noe å trakte etter heller, syns det gjorde dritvondt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. juni 2010 #2613 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg hadde ingen murringer i det hele tatt, men både jeg og jordmor tror jeg hadde gått to uker over hvis det ikke hadde blitt ks.. Verken jeg eller lillemann var helt klare da han kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. juni 2010 #2614 Del Skrevet 2. juni 2010 Du, fru Orakel... Nå har jeg lært at hårfarge er helt ok... Men hva med neglelakk?? Kan man drive på med sånt når man er gravid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. juni 2010 #2615 Del Skrevet 2. juni 2010 Hordan går det med pakkingen? Funnet frem mer du kan tilføye på liste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2616 Del Skrevet 2. juni 2010 Du, fru Orakel... Nå har jeg lært at hårfarge er helt ok... Men hva med neglelakk?? Kan man drive på med sånt når man er gravid?? Tror ikke det er noe skadelig nei Jeg skal ikke tørre å si det 100% sikkert, men jeg tror iallefall ikke det er farlig Men man trenger jo ikke å sitte å sniffe det inn Regner med neglelaakk er like skadelig som korrekturlakk.. Hordan går det med pakkingen? Funnet frem mer du kan tilføye på liste? Den står litt stille.. Men jeg har iallefall begynt Litt klær og slikt skal jeg pakke ned også, men jeg har ikke helt funnet ut hva.. Må vel klare å bestemme meg... regner med det blir endel lette klær... singletter og sånne cardiganer som jeg kan amme i Har ikke kjøpt noe ammetøy så jeg kjører på med praktiske klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. juni 2010 #2617 Del Skrevet 2. juni 2010 Kan ikke gå feil med med praktiske klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 2. juni 2010 #2618 Del Skrevet 2. juni 2010 Innom og ser til hvordan det står til med deg! Ser jeg ikke har tippet og jeg tipper 25 juni. Jeg driver og psyker meg opp til å pakke sykehusbagen nå om dagen. Foreløpig har det bare blitt med tanken, pakking er så kjedelig! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #2619 Del Skrevet 2. juni 2010 Da har jeg fått handlet litt mer små greier til Lisja Har kjøpt solskjerming til bilvinduene, gulpekluter, en myk rangle som hun kan ha når hun blir litt større og skal øve på motorikken sin og ammeinnlegg i ull og brystskjold til meg Ælen og pappa fikk snusen i en hel haug med leca-stein som skulle gies vekk her i bygda, og det er perfekt Vi som skal bygge ut trenger jo det Så nå har vi fått stein for ca 13.000 helt gratis Ælen og pappa kjører og bærer og styrer på, mens jeg ligger inne på sofaen med PØLSElapskaus og fødeavdelingen Jeg har verdens hardeste mage i dag.. Er sikker på at Lisja prøver å gi meg strekkmerker med vilje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. juni 2010 #2620 Del Skrevet 2. juni 2010 Skal den ikke bli hard rundt fødsel? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå